hoezo datquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
Ik ook.quote:
Ik zou na een dag al klaar zijn. Je mogelijkheden zijn immers zo beperkt. Nah, niet mijn dingquote:
tuurlijk weet je dat welquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie zijn veel braver tegenwoordig
Heel het topic gevuld met blauwe namenquote:
fout, alleen admins kunnen datquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Muto het volgende:
Als supersof mod is, kan ze onderzoek wie er kloons zijn! Whiehoe.
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.quote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ess. Al weten te herstellen van je barre tocht richting Delft op je verjaardag nota bene?
details ?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
ik wil rozequote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel het topic gevuld met blauwe namen.
Maar Sof heeft ervaring.
ik vind don niet meer aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
Oh, dan word ik wel adminquote:
Sterallures, nu al.quote:
bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
etsu zou mod kunnen zijn de rest is te incompetent.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |