Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sofquote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
arme caviawij hadden een cavia en die ging opeens heel raar liggen en bewegen. Toen gingen we naar de dierenarts en deed hij weer normaal, toen dacht de dierenarts, laat ik zijn nagels bijknippen voordat ik hem weer mee naar huis geef. En toen deed hij opeens niks meer en was hij ook blind. toen dacht de dierenarts dat hij een hersenbloeding had en kreeg hij de spuit.
arm verhaal he
waarom niet?quote:
Ik wil ook wel mod wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
nee etsu moet geen mod worden
ik wil mod worden
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!quote:
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je wil gewoon zn plek innemen smiecht
johannes doorziet dit ook
quote:
quote:
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.quote:
Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Als Etsu ooit mod mocht worden ben ik serieus weg hier en dat is een belofte. Wat een enorme debiel is dat.
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo modquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?quote:
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
oke, maar toch gaan we daarover discussiëren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Het interesseert me overigens NIETS wie er wel of niet moderator is en/of wordt
nee ik wil bij GCquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.
Ik wil wel toegeven dat Jessica Alba een leuke meid is.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo mod
okequote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
quote:
Je bent een gewoon een beetje baantjesgeil dusquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
nee, je moet dan alleen maar meer slijmenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Mijn schoonzus had een hamster (ik geloof dat het een hamster was) maar haar moeder moest er even voor zorgen omdat ze een tijdje naar het buitenland ging. Maar toen ging moeder ook een paar dagen ergens heen, beestje genoeg water en voer gegeven en weggegaan. Teruggekomen leek het beestje dood. Beestje goed ingepakt in de vriezer gedaan zodat schoonzusje hem zelf kon begraven. Toen bleek later dat het beestje waarschijnlijk gewoon in winterslaap was gegaanquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!
Wat voor wolquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Ik was ooit admin op een fok kloonquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?
Oh, dan is het goed.quote:
quote:
Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatdat was echt kut
maar we waren daar al en die dokter zei dat het beter was dat hij dood ging. is toch raar om hem dan weer mee te nemen
Dat mag natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, maar toch gaan we daarover discussiëren.
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Alsof ik ooit bij jou slijmquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, je moet dan alleen maar meer slijmen
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zou jij mod willen worden Essje?
jullie zijn veel braver tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ja dat was stom hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..
Ik kan dat volgens mij heel goedquote:
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ik wil geen ban meerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie zijn veel braver tegenwoordig
ja dat is zoquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoiets
ehmquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
en ik van ONZquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
yesquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
Hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
ik wil cre nietquote:
en ik kreeg 48 uurquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
Etenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.
Wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
hoezo datquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
Ik ook.quote:
Ik zou na een dag al klaar zijn. Je mogelijkheden zijn immers zo beperkt. Nah, niet mijn dingquote:
tuurlijk weet je dat welquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel het topic gevuld met blauwe namenquote:
fout, alleen admins kunnen datquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Muto het volgende:
Als supersof mod is, kan ze onderzoek wie er kloons zijn! Whiehoe.
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.quote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ess. Al weten te herstellen van je barre tocht richting Delft op je verjaardag nota bene?
details ?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
ik wil rozequote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel het topic gevuld met blauwe namen.
Maar Sof heeft ervaring.
ik vind don niet meer aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
Oh, dan word ik wel adminquote:
Sterallures, nu al.quote:
bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
etsu zou mod kunnen zijn de rest is te incompetent.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Don ging opeens ggmm zijn trolposts editen en weghalen in het F'noordtopic en sjaak ging weer discussie aan met ggmm prachtige televisie al met al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |