Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sofquote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
arme caviawij hadden een cavia en die ging opeens heel raar liggen en bewegen. Toen gingen we naar de dierenarts en deed hij weer normaal, toen dacht de dierenarts, laat ik zijn nagels bijknippen voordat ik hem weer mee naar huis geef. En toen deed hij opeens niks meer en was hij ook blind. toen dacht de dierenarts dat hij een hersenbloeding had en kreeg hij de spuit.
arm verhaal he
waarom niet?quote:
Ik wil ook wel mod wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
nee etsu moet geen mod worden
ik wil mod worden
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!quote:
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je wil gewoon zn plek innemen smiecht
johannes doorziet dit ook
quote:
quote:
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.quote:
Daar houd ik je aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Elan het volgende:
Als Etsu ooit mod mocht worden ben ik serieus weg hier en dat is een belofte. Wat een enorme debiel is dat.
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo modquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?quote:
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral je PI doet vermoeden dat je er nachten van wakker hebt gelegen sof. En mensen die knaagdieren laten inslapen zijn echt debiel.
Gewoon klap met de schep bespaar je 90 euro kom op zeg.
oke, maar toch gaan we daarover discussiëren.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Het interesseert me overigens NIETS wie er wel of niet moderator is en/of wordt
nee ik wil bij GCquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je krijgt een ander subforum... Dan ben je hier veel minder. En we (ik) kunnen niks zonder je.
Ik wil wel toegeven dat Jessica Alba een leuke meid is.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gewoon bij ggmm slijmen en veel aardige dingen over zijn vissen zeggen dan ben je zo mod
okequote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
quote:
Je bent een gewoon een beetje baantjesgeil dusquote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook een mod worden en dan ga ik heel bijdehand doen.
nee, je moet dan alleen maar meer slijmenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
Mijn schoonzus had een hamster (ik geloof dat het een hamster was) maar haar moeder moest er even voor zorgen omdat ze een tijdje naar het buitenland ging. Maar toen ging moeder ook een paar dagen ergens heen, beestje genoeg water en voer gegeven en weggegaan. Teruggekomen leek het beestje dood. Beestje goed ingepakt in de vriezer gedaan zodat schoonzusje hem zelf kon begraven. Toen bleek later dat het beestje waarschijnlijk gewoon in winterslaap was gegaanquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doen! Dan word ik nooit meer gebanned!
Wat voor wolquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Ik was ooit admin op een fok kloonquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke forum ga je opstarten dan? WijZijnGC?
Oh, dan is het goed.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |