De enige man die geliefd is op fok en bij de vrijheidsstrijders der PKKquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoord
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.quote:
mrstyloquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heet hij echt stylo op fok? nog nooit van gehoord
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.
Vergeet de samenwerkingsactie van #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ op twitter niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
mrstylo
door een amber alert van inso hebben we hem teruggevonden
Lavjequote:
Na deze poster was hij bijna gelijk terugquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de samenwerkingsactie van #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ op twitter niet.
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige man die geliefd is op fok en bij de vrijheidsstrijders der PKK
oh ken ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
mrstylo
door een amber alert van inso hebben we hem teruggevonden
Pax en ik denken dat je jaloers bent op zijn geweldige cijfersquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR is acceptabel. Maar Paxcon is gewoon eng en daar krijg je gewoon spontaan kippenvel van.
het is me duur komen te staanquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
Inso je ging wel los man in het Feyenoord-topic wauw
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ookquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
oeh
lavje geeft tjacka een trap onder zn reet
dit wordt een rel
popcorn en cola bij mij te koop, 2 euro
Dus je wilt zeggen dat Paxcon niet van goede kwaliteit is?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalken
Pax denkt zoveel.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pax en ik denken dat je jaloers bent op zijn geweldige cijfers
Op die ene 6 na dan
wij krijgen nooit ruziequote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ook
Dus als ik een kwalitief goede user wil zijn moet ik je gaan stalken?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat de kwalitatief betere stalkers mij al stalken
VOlgens mij ben ik daar wel eens gestrand toen we moesten overstappen op de bus en die andere bus gewoon verder reed en de volgende pas 2 uur later kwamquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
Zeewolde is echt wel een tyfusdorp trouwens.
[..]
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.
het spijt mequote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, jij weet van wanten. Opportunist ook
Precies.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet hij maar bij SBS. Denken.
Welnee. Als Lavje iemand een trap onder zn reet geeft is dit eigenlijk altijd terecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
oeh
lavje geeft tjacka een trap onder zn reet
dit wordt een rel
popcorn en cola bij mij te koop, 2 euro
arme caviaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
Zeewolde is echt wel een tyfusdorp trouwens.
[..]
Kun je niks over zeggen zo op voorhand. Mijn cavia belden ze ook niet voor terug en die is doodgegaan aan kanker.
quote:
Het is dinsdagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
Bijna klaar met mijn email. Tijd voor een biertje
Hoe kan je daar nou stranden like letterlijk het einde van Nederlandquote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
VOlgens mij ben ik daar wel eens gestrand toen we moesten overstappen op de bus en die andere bus gewoon verder reed en de volgende pas 2 uur later kwamToen mochten we heel vriendelijk in een caféétje daar zitten, ook al was het een half uur voor sluitingstijd en duurde het een tijdje voordat we uiteindelijk werden opgehaald.
ga je stoppen met mod zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje rare periode laatste tijd
kan daar aan liggen
Ik van jou Tjack . #team Insomnia_quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij krijgen nooit ruzie
bff's forever
hou echt van je lav
We waren naar Walibi geweest iddquote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou stranden like letterlijk het einde van Nederland![]()
Al schijn je er wel langs te moeten als je naar Walibi toe gaat met het OV.
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vindquote:
JAA!quote:
je wil gewoon zn plek innemen smiechtquote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vind
wellicht is dat bij jou anders
vandaar die vraag
ohquote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou niet langer willen modden op een site als ik die site niet leuk meer vind
wellicht is dat bij jou anders
vandaar die vraag
Logisch dat je nu even met andere dingen bezig bent. Real life is altijd belangrijker dan FOK!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje rare periode laatste tijd
kan daar aan liggen
Doe het niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
nee etsu moet geen mod worden
ik wil mod worden
ik ga jou negeren vanaf nu.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je wil gewoon zn plek innemen smiecht
wat nietquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
nou ik vind heel veel dingen op dit moment niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |