Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
de volgende dag brak mijn fietssleutel af terwijl hij in mijn fiets zatdat was echt kut
maar we waren daar al en die dokter zei dat het beter was dat hij dood ging. is toch raar om hem dan weer mee te nemen
Dat mag natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke, maar toch gaan we daarover discussiėren.
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou niet zo veeleisend, we zijn allemaal onderaan begonnen. Tjacka bij CRE bijvoorbeeld
Alsof ik ooit bij jou slijmquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, je moet dan alleen maar meer slijmen
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zou jij mod willen worden Essje?
jullie zijn veel braver tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ja dat was stom hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik begrijp weliswaar het casuele verband niet tussen de plotse dood van je cavia en je fietssleutel die afbrak niet helemaal maar het was ongetwijfeld een gebeurtenis die diepe impact heeft gemaakt op je jonge leven..
Ik kan dat volgens mij heel goedquote:
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Tjacka komt hier steeds minder door zijn werk dus het kan best!
ik wil geen ban meerquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie zijn veel braver tegenwoordig
ja dat is zoquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jullie zijn veel braver tegenwoordig
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, ergens waar ik wel veel lees of post. Dus GC, NWS, TRU, BNW, CUL, zoiets
ehmquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
en ik van ONZquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
ik word de toekomstige mod van GC
supersof van CRE
opgelost.
slotje
yesquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
Hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn steun heb je. En het moge duidelijk zijn hoe groot mijn invloed op FOK! is.
ik wil cre nietquote:
en ik kreeg 48 uurquote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
Etenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
CUL zou wel wat voor jou zijn, jij bent zo goed met koken.
Wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
VBL was rond de bekerwedstrijd wel weer even ouderwets gezellig. ggmm kreeg ruzie met ron en yvonne moest ingrijpen graag meer van dat
hoezo datquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |