Hoe gaat het werken?quote:
Je wordt een grote jongen. Als je in de top500 staat hoor je er echt bij.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef JanCees het volgende:
Wow, ik ben de 15k gepasseerd
TOETERTJES
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn een keer omgeroepen door de Ikea. Omdat mijn vader een aanhanger had en zijn auto dus nergens kwijt kon had hij hem maar ergens op een vlak neer gezet, maar dat mocht dus niet.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef JanCees het volgende:
Wow, ik ben de 15k gepasseerd
TOETERTJES
Bij mij nietquote:
wel goed maar heb iets verkeerd gedaan dus moet dat weer herstellenquote:
Want hij is zo origineel enzoquote:
bij mij nu weerquote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij niet![]()
Maar soms doen ze dat ja![]()
![]()
![]()
Jij bent mijn grote voorbeeldquote:Op zondag 26 januari 2014 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt een grote jongen. Als je in de top500 staat hoor je er echt bij.
pfff duurt langquote:Op zondag 26 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. 21 maart vliegt ie het land weer binnen
Alles van Insomnia_ is goedquote:
Ik was al in de war, ik dacht dat het hoi wasquote:
Dat is onhandig.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wel goed maar heb iets verkeerd gedaan dus moet dat weer herstellen
dingen verwijderd per ongeluk enzo
Die in Groningen. Dus: 'wil de eigenaar van de Volvo XC70 met kenteken ... zijn auto verwijderen?'quote:
Mijn telefoon ligt momenteel in een bak met rijstquote:
Ik heb vaak door dat ik een rolmodel ben voor jonge posters dus ik let altijd op mijn taalgebruik.quote:
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion gingquote:
Ligt je telefoon in een bak met rijst in een van deze gebieden?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt momenteel in een bak met rijst
hij moet niet zo zeikenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod is boos omdat Groningen niet gevoetbald heeft en hij dus voor niks naar het stadion ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |