Kan ook zijn dat iemand hem succes wenst met de casting/procedure?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb mijn bronnen en zie de onderste comment :-)
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef IPA het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke termijn hij er weer uitgekickt word.
Beetje als Lotte. geen hoge hakken, lekker lomp af en toe, maar toch erg liefquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tattoos en het feit dat ze niet van hakken houdt zijn minpunten. Jammer dat ze een tuintype is, want ze heeft een lekker bekkie
zou een mooie van JdM zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Marenda het volgende:
Komt er geen vervanger voor Harold dan?
Baas!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Burner82 het volgende:
Hakim: ja, maar sna...
Rienk: ja, snap ik. Ik snap wat wij bedoelen
Zonder topic, geen TTquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik heb de entree van deze twee speelgoedfabrikanten gemist.
Kwamen ze in een trapauto of op een hobbelpaard?
Ik hoop dat ze Ruud#2 onderschatten qua "beloofde intriges"quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.
En Laura op super Marioquote:
quote:
op wie zal hij ZIJ stem inzetten..quote:
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
op wie zal hij ZIJ stem inzetten..
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Kabouter Klus en Kabouter Smal..![]()
[ afbeelding ]
Vermoedelijk in de poll-topics.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef community het volgende:
Waar staan alle oude pol-uitslagen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En Laura op super Mario
[ afbeelding ]
Ik probeerde in het vorige topic ook een woordgrapje te maken maar hij sloeg niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Capaja het volgende:
op TERMIJN heeft ineens een hele andere betekenis gekregen
Zij heeft een spijkerjasje aan. Geen tuinbroekje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.
Ruud is er ook nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft een spijkerjasje aan. Geen tuinbroekje.
misschien Nu welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik probeerde in het vorige topic ook een woordgrapje te maken maar hij sloeg niet aan
Nou ben ik alles behalve de beste speller.. maar dat is wel helemaal .. :xquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
tuin-broekje. dat klinkt seksie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah zo niet blij meequote:
Valt nog mee, op de Secret Story site postten ze al plot-wendingen van kandidaten die genomineerd stonden, en lieten dus blijken dat die er niet uitgestemd zouden worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het echt te veel moeite om zelf even in de lijst te kijken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef community het volgende:
[..]
En wat is de titel daarvan?
Maak mij de pis niet lauw.
Ik bedoelde de algemene houthakkers-look. Maar je hebt wel gelijk, dat geef ik toe. Ik had niet goed genoeg gekekenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En Laura op super Mario
[ afbeelding ]
Een leuk koppie, met een stel bouwvakkerspoten.. wil ze nou uitstralenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.
Met wie erin gaan? De keuze was al niet reuzequote:
Copyrighted dus.. het wachten is op de eerste rechtszaak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef blanket het volgende:
http://www.gockel-cornhol(...)ornhole-start-pakket spel gio..
Ik moet een titel hebben. Niet zeurenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het echt te veel moeite om zelf even in de lijst te kijken?
UTO / Stem topic! Wie moet er weg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef community het volgende:
Waar staan alle oude pol-uitslagen?
Hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef Jian het volgende:
Billywerpen; gooi Billy zo ver en zo hoog mogelijk, een punt per geworpen meter, 1 bonuspunt indien Billy op het haar gezicht landt
Mijn dank grenst aan hondsdolheidquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
UTO / Stem topic! Wie moet er weg?
UTO / Wie is je favoriete bewoner?
Ja, oke, dan laat je gewoon anderen voor je zoeken, ook makkelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef community het volgende:
[..]
Ik moet een titel hebben. Niet zeuren
Ja ..het is echt precies hetzelfde..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Copyrighted dus.. het wachten is op de eerste rechtszaak.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef community het volgende:
[..]
Mijn dank grenst aan hondsdolheid
Wie mailt die gasten van net even? Of Utopia? Of een advocaat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ..het is echt precies hetzelfde..
Het is zelfs een begrip, geen merk. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Cornholequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ..het is echt precies hetzelfde..
Paul krijgt vast een harde plassert van derquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Mokum020 het volgende:
Billy bloeit helemaal open, met dank aan Paul
Nu al in de schappen.. dat is snelquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef blanket het volgende:
http://www.gockel-cornhol(...)ornhole-start-pakket spel gio..
Topicreeks: [ELITE] Naar wie gaat jullie stem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef community het volgende:
[..]
Mijn dank grenst aan hondsdolheid
En de kringloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie mailt die gasten van net even? Of Utopia? Of een advocaat?
Had je snel gevondenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nah, weer een mislukt project dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef IPA het volgende:
[..]
Het is zelfs een begrip, geen merk. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Cornhole
Ik stel gewoon een vraag. Ik wil weten hoe die dingen heten, dan kan ik ze zoeken. Dan wijs je gewoon ff de weg. Heeft niets met luiheid te maken. Weet je dat voor de volgende keer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, oke, dan laat je gewoon anderen voor je zoeken, ook makkelijk.
Die gasten zijn van Identity gamesquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jahquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Burner82 het volgende:
Billy gaat er op hameren dat niemand meer Kut zegt
sinds 1900quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nu al in de schappen.. dat is snel![]()
maar precies hetzelfde gewoon
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
mogen ze geen billy meer zeggen van die kut?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Jian het volgende:
Kunnen ze niet even inzoomen op de kliederwek van Billy, ik wil het zien ... volgens mij wordt het heul mooi
Mocht Billy maar niks meer zeggen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
mogen ze geen billy meer zeggen van die kut?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk..quote:
Met liefde nog welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Jian het volgende:
Aike krijgt een originele "Billy" helemaal voor niks
Ohhh, the game is on!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef blanket het volgende:
http://www.gockel-cornhole.com/nl/ Hier staat zelfs dat Utopia OOK cornhole speelt...met filmpje van youtube
Ik vermoed dat die gasten van net dit spel al uitbrengen. ze hadden ook van die zakjes al mee, die hebben ze niet op hun zolderkamertje zitten naaien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef blanket het volgende:
http://www.gockel-cornhole.com/nl/ Hier staat zelfs dat Utopia OOK cornhole speelt...met filmpje van youtube
Die stort vanavond wel weer inquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Haropro het volgende:
Jakkes, Billy is aan het openbloeien.
Kijk.... en dit is waarom ze, ondanks dat ze weten dat het al bestaat en al die bla bla dus tóch een uurtje Utopia doen. Weet je wel wat reclame zendtijd kost om 7.30 op SBS ???quote:
Ja, snap ook niet wat ze er bijzonder aan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Fieleke het volgende:
dat is toch een godsgruwelijk lelijke kindertekening?
oei dat is wel erg ..ehm..slecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Billies laatste creatie.. Hakim zou zoiets nou gewoon niet kunnen...![]()
[ afbeelding ]
Gast, dan kijk je toch in de inhoudslijst van UTO, dan zie je toch topics met Poll. Nu moeten anderen het voor je opzoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef community het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Ik wil weten hoe die dingen heten, dan kan ik ze zoeken. Dan wijs je gewoon ff de weg. Heeft niets met luiheid te maken. Weet je dat voor de volgende keer.
wat is er toch met Ruud Gio dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?quote:
Ah weer een nieuw spel uitgevondenquote:
Of een natte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul krijgt vast een harde plassert van der
Dat is Gioquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat is er toch met Ruud dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?
Da's Giorgio te laatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat is er toch met Ruud dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Flow3r het volgende:
Peter zegt : " wat een dorst he? "
De koe knikt " ja "
[ afbeelding ]
TOP actie van Peter!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Flow3r het volgende:
Peter zegt : " wat een dorst he? "
De koe knikt " ja "
[ afbeelding ]
dat zei ik ookquote:
Kan beter met voorhamers op Billy mikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef mootie het volgende:
Jackass-light: Pittenzakjes naar blote billen gooien.
Goed tv moment voor de elitequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
Heel goed Peter even die vieze waterbakken vol stront verschonen.
teveel Tosh.0 gekekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef mootie het volgende:
Jackass-light: Pittenzakjes naar blote billen gooien.
Misschien vind hij wel dat hij een mooie reet heeft?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
ezeltje prikquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Ah weer een nieuw spel uitgevonden
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken.. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
gelukkig hebben we peter nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Billies laatste creatie.. Hakim zou zoiets nou gewoon niet kunnen...![]()
[ afbeelding ]
T wordt maar weer eens tijd voor een preek van de boer!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doet
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Maar niemand die het ziet daar natuurlijk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doet
rienk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?
Als je moet, dan moet je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ik zie hem al staan!quote:
Ik ook hahahahhaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
HAHAHAHA ik lig in een deuk om Peter/
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
T wordt maar weer eens tijd voor een preek van de boer!
Die dieren hebben ze liever niet. Vind het echt triest voor de beestjes hoor.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Ja dat is hij zeker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef Ransjih het volgende:
lijkt wel of hij ietwat bang voor ze is
schijnt zo te horen omdat het melkkoeien zijn (zei Lindy)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?
Zijn dat niet gewoon emmers.. billen erboven bij het draaien en poepen maar..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ah oké. Toch vind ik ze mager...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
schijnt zo te horen omdat het melkkoeien zijn (zei Lindy)
Ze hangen aan de muur van de stal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon emmers.. billen erboven bij het draaien en poepen maar..
Die koe wil gewoon een knuffelquote:
Heldquote:
Maar ow jee als ze bewegen.... dan issie wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Joke43 het volgende:
Peter is lekker bezig bij de koeien. Maakt alles schoon. Praat tegen ze. Ik vind het wel leuk hoor.
Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Die koe probeert zijn eigen zak te likken
koe? zak?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Die koe probeert zijn eigen zak te likken
ik noem haar meestal lotje maar 'witte' bekt ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Die witte heeft al weer behoorlijk wat melk der in zitten zo te zien
Ik verzin het nietquote:
op dit tijdstipquote:
Je kan al de 4 de kwartieren vol zien zitten van de uiersquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Die witte heeft al weer behoorlijk wat melk der in zitten zo te zien
mij is verteld dat dat komt omdat het melkkoeien zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?
nog een keer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef -sabine- het volgende:
Apart fenomeen dat mensen dingen minimaal een keer herhalen tegen kleine kinderen en dieren
Ik hoor het Peter doen tegen de koeien en doe het zelf tegen de hond.
plotwending: ineens deelnemers met echte ideeen, initiatief, humor en diepgang?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Dan blijf ik 12 maanden abonnee, ook al stop ik met kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets nietquote:
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets niet
Ik heb ze al gemaild...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
goed bezigquote:
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclamequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Spel is al jaren oud, ze hebben wat nieuwe publiciteit nodig denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclame
Maar het zou goed kunnen dat op het spel geen patent is. Kijk naar hun assortiment. Kwartet en pesten is ook nooit echt vastgelegd en zij hebben daar tig varianten van. Ook geven ze bedrijfsmonopoly uit als je er minstens 1000 besteld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zelfs die zakjes lijken er al op
Yup en die gasten nemen ook bij toeval van die rode en blauwe zakjes mee ......quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef IPA het volgende:
[..]
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.
Of Jimmyquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Mooi...heb niets te doen het weekend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef GekkePoes het volgende:
"Hoeveel mensen hebben we nodig voor een flesje vodka"
Die gaan ruig feesten
Aike wil eerst uurloon vastleggen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
De Rat is niet goed bij zijn hoofd, een hartje voor 25 euro
Heel goed mogelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclame
En Aike berekent de winst weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
Prima opmerking, maar die spreekt mijn post niet echt tegen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die gasten nemen ook bij toeval van die rode en blauwe zakjes mee ......
nee precies, op paar dingetje 2 weken terug komt er toch niets binnen daar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het bestuur zit zich telkens rijk te rekenen maar voorlopig zie ik nog niks binnenkomen.
te duur, dan koopt geen hond het. 10tje is goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ach maakt het uit, Andrea gaat handelen in gestolen goederenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
te duur, dan koopt geen hond het. 10tje is goed
en met je naam erop 50 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een prijzen willen ze voor die hartjes gaan vragen zeg!
misschien bedoelen ze een donorhart?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Proefballontje die morgen weer zoek is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik bedoelde dat het bij die gasten in elk geval wel bekend isquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef IPA het volgende:
[..]
Prima opmerking, maar die spreekt mijn post niet echt tegen toch?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach maakt het uit, Andrea gaat handelen in gestolen goederen
nee nee neequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef community het volgende:
[..]
Proefballontje die morgen weer zoek is.
Er zit nog 4011 euro in de kasquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het bestuur zit zich telkens rijk te rekenen maar voorlopig zie ik nog niks binnenkomen.
Jij zegt:quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Zou me ook niet verbazen, ik hoorde gister dat ze regelmatig allerlei beurzen bezoeken. Maar dat die zakjes niet origineel zijn was ook al lang bekend, dus het kan ook dat ze die voor de gelegenheid gekocht hebben bij de lokale speelgoedwinkel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het bij die gasten in elk geval wel bekend is
Ja! ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij zegt:
Gio heeft die Youtube link achter gezien, moest zon plankje maken en bij gebrek aan die zakjes in zijn kist (want dat zou teveel argwaan wekken) heeft ie die van mandarijnen gemaakt? En daarna heeft ie nog minimaal 3 zenderchecks gehad om de spelregels uit zijn hoofd te leren?
Hij heeft het een keer op een studentenfeestje gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij zegt:
Gio heeft die Youtube link achter gezien, moest zon plankje maken en bij gebrek aan die zakjes in zijn kist (want dat zou teveel argwaan wekken) heeft ie die van mandarijnen gemaakt? En daarna heeft ie nog minimaal 3 zenderchecks gehad om de spelregels uit zijn hoofd te leren?
Maakt hem niet uit. Hij zei dat hij het meeste zou verdienen en het dan in de kachel zou gooien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Ik geloof niet dat Rienk er 25 euro voor wil vragen. Dat doet ie niet
Ik aas steeds op een frontaal gifje van haarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef IPA het volgende:
In Aike zit ook geen greintje vrolijkheid of wel? Tering, wat een bloedhoofd heeft zij af en toe.
4e zendercheckquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef community het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer op een studentenfeestje gespeeld.
Late lunchquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
op dit tijdstip![]()
je dot waardig mee met de bwoners ist nie
Jawel, de Rat heeft overlegd (opgedrongen) en Rienk ging akkoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Ik geloof niet dat Rienk er 25 euro voor wil vragen. Dat doet ie niet
Ik hoorde net al zoiets, ik geloof je ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
mij is verteld dat dat komt omdat het melkkoeien zijn
als ik lieg .................. doe ik dat in opdracht
Iedere bull wil toch een slank wijf met dikke tetten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik hoorde net al zoiets, ik geloof je ;-)
Hij zei va 15 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jawel, de Rat heeft overlegd (opgedrongen) en Rienk ging akkoord
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optiequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Jian het volgende:
Als ze dus wat aan de spelletje gaan verdienen zijn het dus gewoon wederom inkomsten die kunstmatig naar ze toegeschoven worden.
google ffquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
Van yoghurt, yoghurt maken? Ik nie snap....
Is alweer afgeschoten want "yoghurt is de duurste nie!".quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Voxs het volgende:
Jimmy gaat yoghurt maken. hehe eindelijk iemand die duurzaam denkt.
Misschien was die ene wel de vader van de vriend van Gio die de zoon van de vriendin van Isa isquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optie
pff het is niet bij te houden ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Is alweer afgeschoten want "yoghurt is de duurste nie!".
Een paar kleine dingetjes en de rondleiding van Peter bracht 1240 euro op incl. hartjes en pannenkoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee precies, op paar dingetje 2 weken terug komt er toch niets binnen daar?
Nog even wachten, hij staat nog in de ovenquote:
Dat is het spelletje ..... maar ja geef toe, anders verzuipen ze gewoon .....quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optie
Iedereen mag 1 ding voor het weekend.... andrea wil datquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef community het volgende:
Gaan ze nou op verzoek van Andrea Chocolade cruesli bestellen.
Hufters.
Hij kan ook gelijk in Billy stekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy maakt momenteel aan tafel een houten popje, geeft het straks een mutsje, schrijft daar Billy op, waarna hij er driftig spelden in gaat steken.
Daar gaat Jim yoghurt van maken, je kan van een paar lepels een heleboel makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef blanket het volgende:
1 pak yoghurt voor 14 man? euhhhh 16 man als Ruud2 en Laura er ook in komen?
Ohhhh ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar gaat Jim yoghurt van maken, je kan van een paar lepels een heleboel maken
Eisen mag altijd....of ik toegeef is een geheel andere discussie ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik eis dat jij me dat uitlegt, JONGUH! Hou me tegen....
Geld moet ROLLEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het spelletje ..... maar ja geef toe, anders verzuipen ze gewoon .....
Fixedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef community het volgende:
[..]
Geld moet ROLLEN!
Paul moet BESTELLEN!
Doe ik ook, hartstikke lekker. Melk met een schep yoghurt een paar uur onder ca. 40 graden in een bakje laten rijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
Van yoghurt, yoghurt maken? Ik nie snap....
Ehhhh...jahh.. en die gaan volgende week vertellen dan Gio´s plankje al 1000x verkocht is.. hier heb je ¤5000,-quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Misschien was die ene wel de vader van de vriend van Gio die de zoon van de vriendin van Isa is
Ik zie een geweldige inkomstenbron!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy maakt momenteel aan tafel een houten popje, geeft het straks een mutsje, schrijft daar Billy op, waarna hij er driftig spelden in gaat steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |