Ik ook hahahahhaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Chanel5 het volgende:
HAHAHAHA ik lig in een deuk om Peter/
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef TheeKeetje het volgende:
[..]
T wordt maar weer eens tijd voor een preek van de boer!
Die dieren hebben ze liever niet. Vind het echt triest voor de beestjes hoor.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
Ja dat is hij zeker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef Ransjih het volgende:
lijkt wel of hij ietwat bang voor ze is
schijnt zo te horen omdat het melkkoeien zijn (zei Lindy)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?
Zijn dat niet gewoon emmers.. billen erboven bij het draaien en poepen maar..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?
Ah oké. Toch vind ik ze mager...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
schijnt zo te horen omdat het melkkoeien zijn (zei Lindy)
Ze hangen aan de muur van de stal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon emmers.. billen erboven bij het draaien en poepen maar..
Die koe wil gewoon een knuffelquote:
Heldquote:
Maar ow jee als ze bewegen.... dan issie wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Joke43 het volgende:
Peter is lekker bezig bij de koeien. Maakt alles schoon. Praat tegen ze. Ik vind het wel leuk hoor.
Dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Die koe probeert zijn eigen zak te likken
koe? zak?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Die koe probeert zijn eigen zak te likken
ik noem haar meestal lotje maar 'witte' bekt ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Die witte heeft al weer behoorlijk wat melk der in zitten zo te zien
Ik verzin het nietquote:
op dit tijdstipquote:
Je kan al de 4 de kwartieren vol zien zitten van de uiersquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Die witte heeft al weer behoorlijk wat melk der in zitten zo te zien
mij is verteld dat dat komt omdat het melkkoeien zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn die koeien echt mager...?
nog een keer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef -sabine- het volgende:
Apart fenomeen dat mensen dingen minimaal een keer herhalen tegen kleine kinderen en dieren
Ik hoor het Peter doen tegen de koeien en doe het zelf tegen de hond.
plotwending: ineens deelnemers met echte ideeen, initiatief, humor en diepgang?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |