dat zei ik ookquote:
Kan beter met voorhamers op Billy mikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef mootie het volgende:
Jackass-light: Pittenzakjes naar blote billen gooien.
Goed tv moment voor de elitequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
Heel goed Peter even die vieze waterbakken vol stront verschonen.
teveel Tosh.0 gekekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef mootie het volgende:
Jackass-light: Pittenzakjes naar blote billen gooien.
Misschien vind hij wel dat hij een mooie reet heeft?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat is er toch met Ruud dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?
ezeltje prikquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Ah weer een nieuw spel uitgevonden
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken.. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
gelukkig hebben we peter nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Wel slecht dat de melkers niet hebben opgemerkt dat de koeien niet konden drinken. Ze gingen buiten meteen op de waterbak af.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Billies laatste creatie.. Hakim zou zoiets nou gewoon niet kunnen...![]()
[ afbeelding ]
T wordt maar weer eens tijd voor een preek van de boer!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doet
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
Maar niemand die het ziet daar natuurlijk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Top van peter dat hij het wel zag en er wat aan doet
rienk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?
Als je moet, dan moet je.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe die poep in die bakken komt?
Ha ha ik zie hem al staan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |