Die stort vanavond wel weer inquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Haropro het volgende:
Jakkes, Billy is aan het openbloeien.
Kijk.... en dit is waarom ze, ondanks dat ze weten dat het al bestaat en al die bla bla dus tóch een uurtje Utopia doen. Weet je wel wat reclame zendtijd kost om 7.30 op SBS ???quote:
Ja, snap ook niet wat ze er bijzonder aan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Fieleke het volgende:
dat is toch een godsgruwelijk lelijke kindertekening?
oei dat is wel erg ..ehm..slecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Billies laatste creatie.. Hakim zou zoiets nou gewoon niet kunnen...![]()
[ afbeelding ]
Gast, dan kijk je toch in de inhoudslijst van UTO, dan zie je toch topics met Poll. Nu moeten anderen het voor je opzoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef community het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Ik wil weten hoe die dingen heten, dan kan ik ze zoeken. Dan wijs je gewoon ff de weg. Heeft niets met luiheid te maken. Weet je dat voor de volgende keer.
wat is er toch met Ruud Gio dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?quote:
Ah weer een nieuw spel uitgevondenquote:
Of een natte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul krijgt vast een harde plassert van der
Dat is Gioquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat is er toch met Ruud dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?
Da's Giorgio te laatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat is er toch met Ruud dat ie elk moment aangrijpt om zn blote reet te laten zien aan iedereen ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Flow3r het volgende:
Peter zegt : " wat een dorst he? "
De koe knikt " ja "
[ afbeelding ]
TOP actie van Peter!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Flow3r het volgende:
Peter zegt : " wat een dorst he? "
De koe knikt " ja "
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |