Dan blijf ik 12 maanden abonnee, ook al stop ik met kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets nietquote:
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets niet
Ik heb ze al gemaild...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
goed bezigquote:
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclamequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Spel is al jaren oud, ze hebben wat nieuwe publiciteit nodig denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclame
Maar het zou goed kunnen dat op het spel geen patent is. Kijk naar hun assortiment. Kwartet en pesten is ook nooit echt vastgelegd en zij hebben daar tig varianten van. Ook geven ze bedrijfsmonopoly uit als je er minstens 1000 besteld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zelfs die zakjes lijken er al op
Yup en die gasten nemen ook bij toeval van die rode en blauwe zakjes mee ......quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef IPA het volgende:
[..]
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |