Dan blijf ik 12 maanden abonnee, ook al stop ik met kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets nietquote:
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker origineel die djodjo en die spelletjesjongens checken zoiets niet
Ik heb ze al gemaild...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
goed bezigquote:
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclamequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Spel is al jaren oud, ze hebben wat nieuwe publiciteit nodig denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclame
Maar het zou goed kunnen dat op het spel geen patent is. Kijk naar hun assortiment. Kwartet en pesten is ook nooit echt vastgelegd en zij hebben daar tig varianten van. Ook geven ze bedrijfsmonopoly uit als je er minstens 1000 besteld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zelfs die zakjes lijken er al op
Yup en die gasten nemen ook bij toeval van die rode en blauwe zakjes mee ......quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef IPA het volgende:
[..]
Mwah, als het uit 1900 komt zijn eventuele rechten misschien verlopen en in Nederland is het nog geen heel bekend fenomeen... dus ze zouden het kunnen introduceren in NL als het ware.
Of Jimmyquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Voxs het volgende:
Zou de plotwending in Utopia dan toch zijn dat de nieuwe Peter er niet uitstemd? Omdat ze Billy liever kwijt zijn?
Mooi...heb niets te doen het weekend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef GekkePoes het volgende:
"Hoeveel mensen hebben we nodig voor een flesje vodka"
Die gaan ruig feesten
Aike wil eerst uurloon vastleggen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
De Rat is niet goed bij zijn hoofd, een hartje voor 25 euro
Heel goed mogelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die spelletjesboys hebben het al in productie vermoed ik. het is al op de Nederlandse markt..die mannen hadden de zakjes bij zich. gio's gedoe is verdere reclame
En Aike berekent de winst weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
Prima opmerking, maar die spreekt mijn post niet echt tegen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die gasten nemen ook bij toeval van die rode en blauwe zakjes mee ......
nee precies, op paar dingetje 2 weken terug komt er toch niets binnen daar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het bestuur zit zich telkens rijk te rekenen maar voorlopig zie ik nog niks binnenkomen.
te duur, dan koopt geen hond het. 10tje is goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ach maakt het uit, Andrea gaat handelen in gestolen goederenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
te duur, dan koopt geen hond het. 10tje is goed
en met je naam erop 50 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat een prijzen willen ze voor die hartjes gaan vragen zeg!
misschien bedoelen ze een donorhart?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Proefballontje die morgen weer zoek is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik bedoelde dat het bij die gasten in elk geval wel bekend isquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef IPA het volgende:
[..]
Prima opmerking, maar die spreekt mijn post niet echt tegen toch?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach maakt het uit, Andrea gaat handelen in gestolen goederen
nee nee neequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef community het volgende:
[..]
Proefballontje die morgen weer zoek is.
Er zit nog 4011 euro in de kasquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het bestuur zit zich telkens rijk te rekenen maar voorlopig zie ik nog niks binnenkomen.
Jij zegt:quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Zou me ook niet verbazen, ik hoorde gister dat ze regelmatig allerlei beurzen bezoeken. Maar dat die zakjes niet origineel zijn was ook al lang bekend, dus het kan ook dat ze die voor de gelegenheid gekocht hebben bij de lokale speelgoedwinkel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het bij die gasten in elk geval wel bekend is
Ja! ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij zegt:
Gio heeft die Youtube link achter gezien, moest zon plankje maken en bij gebrek aan die zakjes in zijn kist (want dat zou teveel argwaan wekken) heeft ie die van mandarijnen gemaakt? En daarna heeft ie nog minimaal 3 zenderchecks gehad om de spelregels uit zijn hoofd te leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |