Kan ook zijn dat iemand hem succes wenst met de casting/procedure?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb mijn bronnen en zie de onderste comment :-)
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef IPA het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke termijn hij er weer uitgekickt word.
Beetje als Lotte. geen hoge hakken, lekker lomp af en toe, maar toch erg liefquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tattoos en het feit dat ze niet van hakken houdt zijn minpunten. Jammer dat ze een tuintype is, want ze heeft een lekker bekkie
zou een mooie van JdM zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Marenda het volgende:
Komt er geen vervanger voor Harold dan?
Baas!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Burner82 het volgende:
Hakim: ja, maar sna...
Rienk: ja, snap ik. Ik snap wat wij bedoelen
Zonder topic, geen TTquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik heb de entree van deze twee speelgoedfabrikanten gemist.
Kwamen ze in een trapauto of op een hobbelpaard?
Ik hoop dat ze Ruud#2 onderschatten qua "beloofde intriges"quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.
En Laura op super Marioquote:
quote:
op wie zal hij ZIJ stem inzetten..quote:
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
op wie zal hij ZIJ stem inzetten..
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
Kabouter Klus en Kabouter Smal..![]()
[ afbeelding ]
Vermoedelijk in de poll-topics.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef community het volgende:
Waar staan alle oude pol-uitslagen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En Laura op super Mario
[ afbeelding ]
Ik probeerde in het vorige topic ook een woordgrapje te maken maar hij sloeg niet aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Capaja het volgende:
op TERMIJN heeft ineens een hele andere betekenis gekregen
Zij heeft een spijkerjasje aan. Geen tuinbroekje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.
Ruud is er ook nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij heeft een spijkerjasje aan. Geen tuinbroekje.
misschien Nu welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef IPA het volgende:
[..]
Ik probeerde in het vorige topic ook een woordgrapje te maken maar hij sloeg niet aan
Nou ben ik alles behalve de beste speller.. maar dat is wel helemaal .. :xquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
tuin-broekje. dat klinkt seksie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah zo niet blij meequote:
Valt nog mee, op de Secret Story site postten ze al plot-wendingen van kandidaten die genomineerd stonden, en lieten dus blijken dat die er niet uitgestemd zouden worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste stomme fout op die site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het echt te veel moeite om zelf even in de lijst te kijken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef community het volgende:
[..]
En wat is de titel daarvan?
Maak mij de pis niet lauw.
Ik bedoelde de algemene houthakkers-look. Maar je hebt wel gelijk, dat geef ik toe. Ik had niet goed genoeg gekekenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En Laura op super Mario
[ afbeelding ]
Een leuk koppie, met een stel bouwvakkerspoten.. wil ze nou uitstralenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef IPA het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk hoe geforceerd ze een tuinbroekje is aangetrokken voor de foto.
Met wie erin gaan? De keuze was al niet reuzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |