Hij heeft het een keer op een studentenfeestje gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jij zegt:
Gio heeft die Youtube link achter gezien, moest zon plankje maken en bij gebrek aan die zakjes in zijn kist (want dat zou teveel argwaan wekken) heeft ie die van mandarijnen gemaakt? En daarna heeft ie nog minimaal 3 zenderchecks gehad om de spelregels uit zijn hoofd te leren?
Maakt hem niet uit. Hij zei dat hij het meeste zou verdienen en het dan in de kachel zou gooien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Ik geloof niet dat Rienk er 25 euro voor wil vragen. Dat doet ie niet
Ik aas steeds op een frontaal gifje van haarquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef IPA het volgende:
In Aike zit ook geen greintje vrolijkheid of wel? Tering, wat een bloedhoofd heeft zij af en toe.
4e zendercheckquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef community het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer op een studentenfeestje gespeeld.
Late lunchquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
op dit tijdstip![]()
je dot waardig mee met de bwoners ist nie
Jawel, de Rat heeft overlegd (opgedrongen) en Rienk ging akkoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha!
Ik geloof niet dat Rienk er 25 euro voor wil vragen. Dat doet ie niet
Ik hoorde net al zoiets, ik geloof je ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
mij is verteld dat dat komt omdat het melkkoeien zijn
als ik lieg .................. doe ik dat in opdracht
Iedere bull wil toch een slank wijf met dikke tetten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik hoorde net al zoiets, ik geloof je ;-)
Hij zei va 15 euroquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jawel, de Rat heeft overlegd (opgedrongen) en Rienk ging akkoord
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optiequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Jian het volgende:
Als ze dus wat aan de spelletje gaan verdienen zijn het dus gewoon wederom inkomsten die kunstmatig naar ze toegeschoven worden.
google ffquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
Van yoghurt, yoghurt maken? Ik nie snap....
Is alweer afgeschoten want "yoghurt is de duurste nie!".quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Voxs het volgende:
Jimmy gaat yoghurt maken. hehe eindelijk iemand die duurzaam denkt.
Misschien was die ene wel de vader van de vriend van Gio die de zoon van de vriendin van Isa isquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optie
pff het is niet bij te houden ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Is alweer afgeschoten want "yoghurt is de duurste nie!".
Een paar kleine dingetjes en de rondleiding van Peter bracht 1240 euro op incl. hartjes en pannenkoeken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee precies, op paar dingetje 2 weken terug komt er toch niets binnen daar?
Nog even wachten, hij staat nog in de ovenquote:
Dat is het spelletje ..... maar ja geef toe, anders verzuipen ze gewoon .....quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die twee spelletjesfiguren zijn dus gewoon figuranten, en aldus kan Talpa wat geld toesluizen... leuke optie
Iedereen mag 1 ding voor het weekend.... andrea wil datquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef community het volgende:
Gaan ze nou op verzoek van Andrea Chocolade cruesli bestellen.
Hufters.
Hij kan ook gelijk in Billy stekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy maakt momenteel aan tafel een houten popje, geeft het straks een mutsje, schrijft daar Billy op, waarna hij er driftig spelden in gaat steken.
Daar gaat Jim yoghurt van maken, je kan van een paar lepels een heleboel makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef blanket het volgende:
1 pak yoghurt voor 14 man? euhhhh 16 man als Ruud2 en Laura er ook in komen?
Ohhhh ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar gaat Jim yoghurt van maken, je kan van een paar lepels een heleboel maken
Eisen mag altijd....of ik toegeef is een geheel andere discussie ;-)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik eis dat jij me dat uitlegt, JONGUH! Hou me tegen....
Geld moet ROLLEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is het spelletje ..... maar ja geef toe, anders verzuipen ze gewoon .....
Fixedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef community het volgende:
[..]
Geld moet ROLLEN!
Paul moet BESTELLEN!
Doe ik ook, hartstikke lekker. Melk met een schep yoghurt een paar uur onder ca. 40 graden in een bakje laten rijpen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef waxmask het volgende:
Van yoghurt, yoghurt maken? Ik nie snap....
Ehhhh...jahh.. en die gaan volgende week vertellen dan Gio´s plankje al 1000x verkocht is.. hier heb je ¤5000,-quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Misschien was die ene wel de vader van de vriend van Gio die de zoon van de vriendin van Isa is
Ik zie een geweldige inkomstenbron!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Jimmy maakt momenteel aan tafel een houten popje, geeft het straks een mutsje, schrijft daar Billy op, waarna hij er driftig spelden in gaat steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |