Ben jij 21 +/-?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat stiekem ook nog een week.
quote:
carequote:
paar dagen geleden halve abraham, rip in pizza.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat stiekem ook nog een week.
Mooie ogen.quote:
sweet jesus.quote:
Enfa = Braddie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo al?in wat voor wereld leef jij?
Eerder nu pas.
Waren me niet opgevallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind 'r een mooie meid ja, jammer van die uiers alleen.
Je bent psychisch, maybe brakka girlquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo al?in wat voor wereld leef jij?
Eerder nu pas.
Geeft niets. Zou wel willen voelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, sorry for ruining the dream dan.
Zal jou eens voelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets. Zou wel willen voelen.
nicequote:
Nice. Goed bezig.quote:
ben je stuudje kom klappen vangen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel een koe maar heb geen uiers.quote:
Nee, weet ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is ze maagd? Weet jij vast wel
jij wel hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben wel een koe maar heb geen uiers.
wel vlekken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chocoladevlekken ja.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maken die uit dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer moet jij weer nakijken. Zaten nog wat taalfouten in![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer moet jij weer nakijken. Zaten nog wat taalfouten in![]()
bitch plz jij bent te min voor de bradsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik wel ja drm zit ik ook op FOK! Braddie is vriend van me
Jij een koe?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ze zo dik was maar dat zullen die vier magen wel zijnquote:
Loop niet te haten G, ik run braddie als een teef.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch plz jij bent te min voor de bradster
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja, jij?quote:
Ik ben financieel onafhankelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
WAAROM ZITTEN JULLIE HIER ALLEMAAL OP DIT TIJDSTIP
HEBBEN JULLIE GEEN WERK
OF EEN BAAN (is zelfde ja toch)
OF EEN OPLEIDING
Moet eigenlijk leren maarja moet hier huishouden als een machinegweerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
HEBBEN JULLIE GEEN WERK
OF EEN OPLEIDING
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
HEBBEN JULLIE GEEN WERK
OF EEN OPLEIDING
Soms.quote:
Nee, uitkering.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
HEBBEN JULLIE GEEN WERK
OF EEN OPLEIDING
Betere vraag: sinds wanneer zit jij in deze SC?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
HEBBEN JULLIE GEEN WERK
OF EEN OPLEIDING
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, Dven is er.
Rip drie weken lief geweest zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, Dven is er.
Je gaat hem voelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, Dven is er.
Sinds gisteravond zitten wij allemaal hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betere vraag: sinds wanneer zit jij in deze SC?
wij werden hier allemaal naartoe gestuurd door de blauw gisterquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Van Frank moesten die pubertjes hierheen ipv topics te vervuilen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
CYquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent zelf net geen puber meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Van Frank moesten die pubertjes hierheen ipv topics te vervuilen.
valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Weer dat gezeik dat er een nieuwe groep zich heeft aangesloten?
Franks schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
The lord is testing me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
kom danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Franks schuld.
Nu zitten we dus met die newbie opgescheept.
Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je bent zelf net geen puber meer
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.
Chai is een kinderopvang begonnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
jij bent niet blank of wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.
Het is breedjeda geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Stap uit in Stadskanaal danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Voel de haat.quote:
CY gaat ze voor me ontgroenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai is een kinderopvang begonnen
Wist je dat er ook ern AlexanderYang is?
Jij wilt niets liever dan gezeik daaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is je punt, wees es duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets met comfortzone.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrend
Wat zit je nou gelijk te schelden manquote:
Ik wil het niet weten.quote:
Wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat er ook ern AlexanderYang is?
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.quote:
M'n leven is gewoon heel moeilijk jaquote:
Toch houd ik huis als een uzi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
volgens mij zijn guus en enfa sws de enige pubertjes hier
Dat is wel een beetje een zeikerd eh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wilt niets liever dan gezeik daarom
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je nou gelijk te schelden man
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrend
Ik scheld nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je nou gelijk te schelden man
Hij is mijn vader dus beter pas je op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.
Ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Lichamelijk wel, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
weet panzie dat jij op obscure datingsites zit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.
Het is niet erg om daar eens uit te stappen hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.
[..]
M'n leven is gewoon heel moeilijk ja
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.
Sorry, misverstandjequote:
Moet je je van Panz weer voordoen als goedkope Roemeense hoer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is het bedrijf van CYquote:
Het was zijn suggestiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet panzie dat jij op obscure datingsites zit?
Waarom zit jij op dating sites als je panzer hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Das hillimaal Nie woar Mortaxx!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wilt niets liever dan gezeik daarom
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Nee. Gewoon nee.
Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zit jij op dating sites als je panzer hebt?
Zal eens over je heen zeiken.quote:
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is hosseltactiek/quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.
Staat niets over plassen op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is het bedrijf van CY
http://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Ze heeft heel goede dames in dienst (heb ik gehoord).
Uitgedaagd worden door een homogansquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben nu onderweg.
Ongeduldige flikker die je er bent!
Ze wil een keer goeie seks waar zij ook van klaarkomt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wacht wie allemaal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.
Daar moeten die kwetsbare knaapjes ook nog niet mee geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat niets over plassen op.
Makes 0 sense, had je al lang me appartement uit getrapt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.
Wat sneer je mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Donald Duck is een eend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitgedaagd worden door een homogans
Nu durf ik niet meer met je naar de Steequote:
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.
Haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat niets over plassen op.
Hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met je naar de Stee
[..]
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.
En in fobo's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
de stee, als in IJsselstein?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.
[..]
Haha.
ALS JE DUS GEWOON KOFFIE MET ME WAS GAAN DRINKEN HAD JE DIT GEWETEN, LULLO.quote:
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makes 0 sense, had je al lang me appartement uit getrapt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
PUB --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.
Ja. Of de Onzquote:
Alsof je mij even gebeld hebt. Ik zat me thuis stierlijk te vervelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ALS JE DUS GEWOON KOFFIE MET ME WAS GAAN DRINKEN HAD JE DIT GEWETEN, LULLO.
Mag je ook wel eens een schroevendraaier in zijn plasbuis steken? ;$quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.
Denken dat ik kwetsbaar benquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar moeten die kwetsbare knaapjes ook nog niet mee geconfronteerd worden.
Ik kom uit Utrecht, wel eens van gehoord. Nooit geweest overigens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOW. WAAROM WEET JE DIT EN WAAR KOM JE VANDAAN?
oh dus je gaat niet dood?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schouder kapsel verrekt enzo
Hee daar issie weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schouder kapsel verrekt enzo
IJsselstein is sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Of de Onz
[..]
Alsof je mij even gebeld hebt. Ik zat me thuis stierlijk te vervelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Was leuk man in die MRI, leek op een hele grote vagina met een brommend geluid. Beetje Fresh FM geluisterd.
Je mist niks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik kom uit Utrecht, wel eens van gehoord. Nooit geweest overigens.
Hij heeft de uitslag nog niet, maar wsl heeft hij een tumor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee daar issie weerhoe ist gegaan?
Nog zon doktor gehosseld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Was leuk man in die MRI, leek op een hele grote vagina met een brommend geluid. Beetje Fresh FM geluisterd.
Dat dacht ik.quote:
Veel succes alvast.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef deadprez het volgende:
mensen die niet uit eindhoven komen moeten sowieso klappen krijgen
huehuehuequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan.
Oh nee ik ben het er wel mee eens.
Goed gegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee daar issie weerhoe ist gegaan?
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, kun je de SC niet bij sticky zetten?
Staat veel te laag hier.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokken
Kommer ende kwel. Gaat het jongen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed gegaanwel slappe schouder nu van contrastprik
klb beta sc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is goed voor jullie, bietje verandering in dat incestkliekje hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is goed voor jullie, bietje verandering in dat incestkliekje hier
Is het werkelijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over gingquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bestquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kommer ende kwel. Gaat het jongen?
Wat doe jij tof dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan.
Oh nee ik ben het er wel mee eens.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef krioro het volgende:
[..]
PUB --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Misschienquote:
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over ging
Nog nooit in deze sc gezien en nu al eisenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Staat veel te laag hier.
Wajo zieke struggels!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutzooi kan dus niet fappen vandaag
Dat is om nieuwkomers te werenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Staat veel te laag hier.
Ga jij het voor hem doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo zieke struggels!
Ik ben er voor je man.
Ga jij me fappen ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo zieke struggels!
Ik ben er voor je man.
Diepgaand nee, maar het is niet van die bagger als ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is toch gewoon makkelijker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit in deze sc gezien en nu al eisen
IJsselsteiner gespot.quote:
Valt toch best mee, afgelopen nacht was het erger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Diepgaand nee, maar het is niet van die bagger als dit![]()
Maar goed.
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over ging
Ja dat was helemaal een grote teringbende jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt toch best mee, afgelopen nacht was het erger.
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is toch gewoon makkelijker.
Lekker boeiend hoe lang je dan in de SC zit. Of er überhaupt in zit.
quote:
Eens, laatst wilde ik een wieneuktwie lijstje maken, maar dat lukt gewoon niet. Mensen zijn niet eerlijk en het is niet bij te houden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
SC's vertonen wel vaker kenmerken van een incestueuze commune.
Diepgaand klopt welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?
Agga?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Tenzij je eindje CS komt natuurlijk
Dus jullie zijn de baas en wij zijn jullie slaven....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?dan word je ook niet geaccepteerd hoor.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens, laatst wilde ik een wieneuktwie lijstje maken, maar dat lukt gewoon niet. Mensen zijn niet eerlijk en het is niet bij te houden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vreet je op en je weet het.
quote:
Dit. Behalve die donnie, dat is echt een mongooltje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind de meesten hier best tof hoor.
Wij hebben gelachen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was helemaal een grote teringbende ja
ghehehquote:
Da's mijn broer, klootzak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Behalve die donnie, dat is echt een mongooltje.
Ik eis niets, het is een voorstel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?dan word je ook niet geaccepteerd hoor.
Idd ranzbak dat die is. George heeft hem trouwens nog geneukt tijdens verlof.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We zijn hier niet vrijwillig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
En SC's worden altijd uitgelachen door anderen, en altijd belachelijk gemaakt en incest dit en dat maar iedereen wil wel heel graag hier posten.. snap ik ook niet.
Je begrijpt het niet, wij hebben hier ook niet voor gekozen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
En SC's worden altijd uitgelachen door anderen, en altijd belachelijk gemaakt en incest dit en dat maar iedereen wil wel heel graag hier posten.. snap ik ook niet.
Mensen die studentenverenigingen joinenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? mooie redenatie weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dus jullie zijn de baas en wij zijn jullie slaven....
Dwangquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn hierheen gestuurd, als een soort Tartaros.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die boeren die jij buren noemt dan!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tof dat jullie zo zijn danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).
Srs. Ik denk dat jij het niet over je hart kan verkrijgen mij echt te slaan, terwijl mij dat prima gaat lukken. Dus ik heb een flink voordeelquote:
Niemand wil hier posten, maar we kunnen nergens anders terecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Da's echt sneuquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).
Jij was hier sws vaker. Ook geen problemen mee ofso, en ook al heb ik dat we boeiend voor jullie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, wij hebben hier ook niet voor gekozen.
Dis gon b gudquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Srs. Ik denk dat jij het niet over je hart kan verkrijgen mij echt te slaan, terwijl mij dat prima gaat lukken. Dus ik heb een flink voordeel
Mattie <3quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ze willen allemaal meeliften op het succes van de Braddie kledinglijn.
Had ik gister ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet plassen mang maar ik durf niet.
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand wil hier posten, maar we kunnen nergens anders terecht.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.
Ja i know.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
We zijn hierheen gestuurd, als een soort Tartaros.
daarom ben ik er ook wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel blij dat jullie ons hierheen stuurden, durfde hier nooit te posten.quote:
Is die er?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ze willen allemaal meeliften op het succes van de Braddie kledinglijn.
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!
Fijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel blij dat jullie ons hierheen stuurden, durfde hier nooit te posten.
Als lurker jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kwam hier trouwens voor de reltopics al. Dus niet haten op mij.
Kijk dan, in een SC verdorie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
je voegt niks toe
ga nu weg
of ik geef je een note
oké?
quote:
Maak ff aparte aan voor mij dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
was er niet eerst een users die overal uitgekotst worden sc? misschien is dat iets voor ons
UDOWU, maar dat was echt kanker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
was er niet eerst een users die overal uitgekotst worden sc? misschien is dat iets voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |