klb beta sc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokken
Is goed voor jullie, bietje verandering in dat incestkliekje hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is goed voor jullie, bietje verandering in dat incestkliekje hier
Is het werkelijk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over gingquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bestquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kommer ende kwel. Gaat het jongen?
Wat doe jij tof dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan.
Oh nee ik ben het er wel mee eens.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef krioro het volgende:
[..]
PUB --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Misschienquote:
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over ging
Nog nooit in deze sc gezien en nu al eisenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, kun je de SC niet bij sticky zetten?
Staat veel te laag hier.
Wajo zieke struggels!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Kutzooi kan dus niet fappen vandaag
Dat is om nieuwkomers te werenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, kun je de SC niet bij sticky zetten?
Staat veel te laag hier.
Ga jij het voor hem doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo zieke struggels!
Ik ben er voor je man.
Ga jij me fappen ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wajo zieke struggels!
Ik ben er voor je man.
Diepgaand nee, maar het is niet van die bagger als ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is toch gewoon makkelijker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit in deze sc gezien en nu al eisen
IJsselsteiner gespot.quote:
Valt toch best mee, afgelopen nacht was het erger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Diepgaand nee, maar het is niet van die bagger als dit![]()
Maar goed.
Waar wil je het dan over hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als het nou eens ergens over ging
Ja dat was helemaal een grote teringbende jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt toch best mee, afgelopen nacht was het erger.
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is toch gewoon makkelijker.
Lekker boeiend hoe lang je dan in de SC zit. Of er überhaupt in zit.
quote:
Eens, laatst wilde ik een wieneuktwie lijstje maken, maar dat lukt gewoon niet. Mensen zijn niet eerlijk en het is niet bij te houden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
SC's vertonen wel vaker kenmerken van een incestueuze commune.
Diepgaand klopt welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal hebben jullie hier diepgaande gesprekken, ja?
Agga?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Tenzij je eindje CS komt natuurlijk
Dus jullie zijn de baas en wij zijn jullie slaven....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?dan word je ook niet geaccepteerd hoor.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens, laatst wilde ik een wieneuktwie lijstje maken, maar dat lukt gewoon niet. Mensen zijn niet eerlijk en het is niet bij te houden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vreet je op en je weet het.
quote:
Dit. Behalve die donnie, dat is echt een mongooltje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind de meesten hier best tof hoor.
Wij hebben gelachen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat was helemaal een grote teringbende ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |