Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zit jij op dating sites als je panzer hebt?
Zal eens over je heen zeiken.quote:
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is hosseltactiek/quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.
Staat niets over plassen op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is het bedrijf van CY
http://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Ze heeft heel goede dames in dienst (heb ik gehoord).
Uitgedaagd worden door een homogansquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben nu onderweg.
Ongeduldige flikker die je er bent!
Ze wil een keer goeie seks waar zij ook van klaarkomt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wacht wie allemaal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.
Daar moeten die kwetsbare knaapjes ook nog niet mee geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat niets over plassen op.
Makes 0 sense, had je al lang me appartement uit getrapt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sinds Dqod me gedumpt heeft mist mijn leven het liefde van een seksueel overactieve vrouw, en Panzer suggereerde dat ik eens op zijn geliefde OkCupid zou kijken. To be fair: er kwamen best wat mooie dames op af, maar alle enge Dven-lookalikes maken de site toch geen succes.
Wat sneer je mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Donald Duck is een eend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitgedaagd worden door een homogans
Nu durf ik niet meer met je naar de Steequote:
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer zit op tinder allemaal wijven op te geilen om vervolgens niet over de brug te komen.
Haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat niets over plassen op.
Hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer met je naar de Stee
[..]
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.
En in fobo's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
de stee, als in IJsselstein?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dat is zijn tactiek. Hij heeft mij ook 2 maanden laten wachten voordat ik eens wat actie kreeg.
[..]
Haha.
ALS JE DUS GEWOON KOFFIE MET ME WAS GAAN DRINKEN HAD JE DIT GEWETEN, LULLO.quote:
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Makes 0 sense, had je al lang me appartement uit getrapt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
PUB --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.
Ja. Of de Onzquote:
Alsof je mij even gebeld hebt. Ik zat me thuis stierlijk te vervelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ALS JE DUS GEWOON KOFFIE MET ME WAS GAAN DRINKEN HAD JE DIT GEWETEN, LULLO.
Mag je ook wel eens een schroevendraaier in zijn plasbuis steken? ;$quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef CristinaYang het volgende:
Samenvatting dan: Panzer krijgt er een stijfje van als ik online chicks hossel. Srs.
Denken dat ik kwetsbaar benquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar moeten die kwetsbare knaapjes ook nog niet mee geconfronteerd worden.
Ik kom uit Utrecht, wel eens van gehoord. Nooit geweest overigens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WOW. WAAROM WEET JE DIT EN WAAR KOM JE VANDAAN?
oh dus je gaat niet dood?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schouder kapsel verrekt enzo
Hee daar issie weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Schouder kapsel verrekt enzo
IJsselstein is sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Of de Onz
[..]
Alsof je mij even gebeld hebt. Ik zat me thuis stierlijk te vervelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Was leuk man in die MRI, leek op een hele grote vagina met een brommend geluid. Beetje Fresh FM geluisterd.
Je mist niks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik kom uit Utrecht, wel eens van gehoord. Nooit geweest overigens.
Hij heeft de uitslag nog niet, maar wsl heeft hij een tumor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee daar issie weerhoe ist gegaan?
Nog zon doktor gehosseld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Was leuk man in die MRI, leek op een hele grote vagina met een brommend geluid. Beetje Fresh FM geluisterd.
Dat dacht ik.quote:
Veel succes alvast.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef deadprez het volgende:
mensen die niet uit eindhoven komen moeten sowieso klappen krijgen
huehuehuequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom dan.
Oh nee ik ben het er wel mee eens.
Goed gegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee daar issie weerhoe ist gegaan?
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mortaxx, kun je de SC niet bij sticky zetten?
Staat veel te laag hier.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dan nog meer van die idioten hier naartoe lokken
Kommer ende kwel. Gaat het jongen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed gegaanwel slappe schouder nu van contrastprik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |