Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je bent zelf net geen puber meer
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Weer dat gezeik dat er een nieuwe groep zich heeft aangesloten?
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.
Chai is een kinderopvang begonnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betere vraag: sinds wanneer zit jij in deze SC?
jij bent niet blank of wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.
Het is breedjeda geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Stap uit in Stadskanaal danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Voel de haat.quote:
CY gaat ze voor me ontgroenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai is een kinderopvang begonnen
Wist je dat er ook ern AlexanderYang is?
Jij wilt niets liever dan gezeik daaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Weer dat gezeik dat er een nieuwe groep zich heeft aangesloten?
Wat is je punt, wees es duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets met comfortzone.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrend
Wat zit je nou gelijk te schelden manquote:
Ik wil het niet weten.quote:
Wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat er ook ern AlexanderYang is?
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.quote:
M'n leven is gewoon heel moeilijk jaquote:
Toch houd ik huis als een uzi.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
volgens mij zijn guus en enfa sws de enige pubertjes hier
Dat is wel een beetje een zeikerd eh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wilt niets liever dan gezeik daarom
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je nou gelijk te schelden man
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrend
Ik scheld nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat zit je nou gelijk te schelden man
Hij is mijn vader dus beter pas je op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.
Ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
Lichamelijk wel, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef deadprez het volgende:
weet panzie dat jij op obscure datingsites zit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bevind jij je toevallig de laatste tijd op obscure datingsites? Ik word gestalkt door iemand die nogal op je lijkt.
Het is niet erg om daar eens uit te stappen hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat.
[..]
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.
[..]
M'n leven is gewoon heel moeilijk ja
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
Laatst ook al onze meet in Steina gemist, zo jammer dit.
Sorry, misverstandjequote:
Moet je je van Panz weer voordoen als goedkope Roemeense hoer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is het bedrijf van CYquote:
Het was zijn suggestiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet panzie dat jij op obscure datingsites zit?
Waarom zit jij op dating sites als je panzer hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Das hillimaal Nie woar Mortaxx!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij wilt niets liever dan gezeik daarom
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Nee. Gewoon nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |