Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je bent zelf net geen puber meer
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrendquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Weer dat gezeik dat er een nieuwe groep zich heeft aangesloten?
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, ik ben heel volwassen en zo. Daarom verbaasd iedereen zich ook over mijn leeftijd.
Chai is een kinderopvang begonnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Betere vraag: sinds wanneer zit jij in deze SC?
jij bent niet blank of wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ja omdat je grote mond hebt ben je niet volwassen.
Het is breedjeda geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Stap uit in Stadskanaal danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit in de trein naar Eindje CS.
Jij kwam ook toch?
Voel de haat.quote:
CY gaat ze voor me ontgroenenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai is een kinderopvang begonnen
Wist je dat er ook ern AlexanderYang is?
Jij wilt niets liever dan gezeik daaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Zaktabak het volgende:
Weer dat gezeik dat er een nieuwe groep zich heeft aangesloten?
Wat is je punt, wees es duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai is een kinderopvang begonnen
Iets met comfortzone.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meer deze nieuwe in specifiek, we have history man, alles wordt nu te verwarrend
Wat zit je nou gelijk te schelden manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |