Zal jou eens voelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets. Zou wel willen voelen.
nicequote:
Nice. Goed bezig.quote:
ben je stuudje kom klappen vangen danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel een koe maar heb geen uiers.quote:
Nee, weet ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is ze maagd? Weet jij vast wel
jij wel hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben wel een koe maar heb geen uiers.
wel vlekken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Chocoladevlekken ja.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maken die uit dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer moet jij weer nakijken. Zaten nog wat taalfouten in![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer moet jij weer nakijken. Zaten nog wat taalfouten in![]()
bitch plz jij bent te min voor de bradsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik wel ja drm zit ik ook op FOK! Braddie is vriend van me
Jij een koe?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ze zo dik was maar dat zullen die vier magen wel zijnquote:
Loop niet te haten G, ik run braddie als een teef.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
bitch plz jij bent te min voor de bradster
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |