ghehehquote:
Da's mijn broer, klootzak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. Behalve die donnie, dat is echt een mongooltje.
Ik eis niets, het is een voorstel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?dan word je ook niet geaccepteerd hoor.
Idd ranzbak dat die is. George heeft hem trouwens nog geneukt tijdens verlof.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
We zijn hier niet vrijwillig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
En SC's worden altijd uitgelachen door anderen, en altijd belachelijk gemaakt en incest dit en dat maar iedereen wil wel heel graag hier posten.. snap ik ook niet.
Je begrijpt het niet, wij hebben hier ook niet voor gekozen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
En SC's worden altijd uitgelachen door anderen, en altijd belachelijk gemaakt en incest dit en dat maar iedereen wil wel heel graag hier posten.. snap ik ook niet.
Mensen die studentenverenigingen joinenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus als je net in een studentenvereniging komt (jij lijkt mij zo'n type op een of andere manier) ga je ook gelijk allemaal dingen eisen?dan word je ook niet geaccepteerd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? mooie redenatie weer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dus jullie zijn de baas en wij zijn jullie slaven....
Dwangquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn hierheen gestuurd, als een soort Tartaros.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die boeren die jij buren noemt dan!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tof dat jullie zo zijn danquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).
Srs. Ik denk dat jij het niet over je hart kan verkrijgen mij echt te slaan, terwijl mij dat prima gaat lukken. Dus ik heb een flink voordeelquote:
Niemand wil hier posten, maar we kunnen nergens anders terecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Da's echt sneuquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze SC is nog best coulant hoor, in GRTD kunnen ze echt niets hebben en doen zelfs de mods mee met dat incestgedoe (Tjacka).
Jij was hier sws vaker. Ook geen problemen mee ofso, en ook al heb ik dat we boeiend voor jullie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, wij hebben hier ook niet voor gekozen.
Dis gon b gudquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Srs. Ik denk dat jij het niet over je hart kan verkrijgen mij echt te slaan, terwijl mij dat prima gaat lukken. Dus ik heb een flink voordeel
Mattie <3quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ze willen allemaal meeliften op het succes van de Braddie kledinglijn.
Had ik gister ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik moet plassen mang maar ik durf niet.
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand wil hier posten, maar we kunnen nergens anders terecht.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.
Ja i know.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
We zijn hierheen gestuurd, als een soort Tartaros.
daarom ben ik er ook wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel blij dat jullie ons hierheen stuurden, durfde hier nooit te posten.quote:
Is die er?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ze willen allemaal meeliften op het succes van de Braddie kledinglijn.
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Open dan gewoon een eigen topic, noem het geen SC, klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!
Fijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke leuk hier! Ik ga nooit meer weg!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk wel blij dat jullie ons hierheen stuurden, durfde hier nooit te posten.
Als lurker jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik kwam hier trouwens voor de reltopics al. Dus niet haten op mij.
Kijk dan, in een SC verdorie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
je voegt niks toe
ga nu weg
of ik geef je een note
oké?
quote:
Maak ff aparte aan voor mij dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
was er niet eerst een users die overal uitgekotst worden sc? misschien is dat iets voor ons
UDOWU, maar dat was echt kanker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
was er niet eerst een users die overal uitgekotst worden sc? misschien is dat iets voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |