jij denkt echt dat je daar een note voor hebt gekregen héquote:
is dat rekikquote:
ga lekke fappen xDquote:
So relatable, hij lijkt bijna een normaal mens : o :$quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, Daley zijn haar zit 's ochtends ook door de war.
jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga lekke fappen xD
[..]
So relatable, hij lijkt bijna een normaal mens : o :$
Jammer. Ik had gehoopt op een 1 op 1 camsessie waarin we de geneugte des levens zouden bespreken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ga op sloffen naar de supermarkt
#yoso
Het was een mooie week toch? Je wist dat dit ooit zou gebeuren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik zie dat Tjacka het instagram account van Daley Blind heeft ontdekt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ik wil jullie even een leuk feitje delen
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
ik kan je cv niet openen kan je die nog een keer sturen
verder had ik nog twee vragen
wanneer kom je op gesprek?
en wanneer ga je bij ons beginnen?![]()
![]()
![]()
goed bezig manquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
![]()
![]()
jaquote:
Van die brief?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
![]()
![]()
Tussen de polenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee tulpenbedrijf
daar ga ik waarschijnlijk kantoorwerk doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
xcachet had mijn sollibrief geschreven en die weet mijn echte naam niet
nu kan ik het alleen nog zelf verpestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:56 schreef xcachet het volgende:
Hahahaha
Ik zie dit als een compliment voor mijn mooie brief. Dan zal mijn eigen sollicitatie ook wel goed gaan
Netjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
![]()
![]()
Wel beter voor je rug in ieder geval, en mooiquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee tulpenbedrijf
daar ga ik waarschijnlijk kantoorwerk doen![]()
![]()
quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu kan ik het alleen nog zelf verpesten
Ik verdedigde Blind al toen hij door heel Ajax en zijn supporters werd uitgekotst. Een beetje dimmenquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka pijpt zijn weg omhoog
ik schold je net nog uit voor dikke homoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee Tjacka is koel. Wonderbaarlijk, ik mocht hem eerst niet echt.
Maar hij is best liev
Wel dik, niet homo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik schold je net nog uit voor dikke homo
Het is zn clubvoorkeur welke het voor mij verpestquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verdedigde Blind al toen hij door heel Ajax en zijn supporters werd uitgekotst. Een beetje dimmen
Mensen waarderen eerlijkheidquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maakt niet uitquote:
VA had Spatieloos gister wel bijna binnen. Wat een passie tussen die twee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maakt niet uit
ik vind jou ook wel lief hoor
maar jij kan echt wel hosselen
je moet alleen meer zelfvertrouwen krijgen
zelfs ik hossel
moet je na gaan
Dat je goed kunt pijpen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
ik wil nu iets toevoegen bij mijn cv
maar het lukt niet
kut word
quote:
goud geld waardquote:
doe jij dat nooit danquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Zo'n meisje uit mijn klas laat naaktfoto's zien van haar vriend.
Piks.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
En? Is het wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Waarom?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piks.
Uh ik bedoel natuurlijk pics, haha
Waar een wil is is een weg. Maar dan niet, dan ga ik wel weer even richting KPD.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik niet
@Tjacka, ja, op de beamer
Weet ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom?
Bevalt het?
Als je die van haar zelf hebt, hebb0n
ohquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heb ik niet
@Tjacka, ja, op de beamer
wtfquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Degenen die tussen de bollen werken, mwoah.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd een zegen.
Doe je ding.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Maar dan niet, dan ga ik wel weer even richting KPD.
wat doe jij eigenlijk voor school en werkquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Degenen die tussen de bollen werken, mwoah.
Maar ik mag niet spreken, ik spreek naast jou nooit polen
Kunst & Techniek op het Saxion.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor school en werk
wat een kut horetjequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Zakkenvullen ja tog xdquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunst & Techniek op het Saxion.
En werk? VAKKENVULLUH
Wat een voorzetje. Tjacka hoeft hem er alleen maar in te duwen dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze keken er allemaal met open mond naar.
net als jij dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze keken er allemaal met open mond naar.
en dat is veel beter wou je zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En werk? VAKKENVULLUH
Saxion waar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En werk? VAKKENVULLUH
je geeft alleen jezelf een plezierquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef xcachet het volgende:
Tjacka pest mij.
Ik accepteer dit niet.
Dankzij mij heb je nu werk.
om de armquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je geeft alleen jezelf een plezier
nu hoef je mijn zielige gezeur niet maar aan te horen
en ik heb nog geen werk hé
ik hou een slag onder de arm ofzo
Oh, anders zaten we straks op dezelfde schoolquote:
ik wist dat er iets niet klopte van die uitdrukkingquote:
Nou mooi is dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je geeft alleen jezelf een plezier
nu hoef je mijn zielige gezeur niet maar aan te horen
en ik heb nog geen werk hé
ik hou een slag onder de arm ofzo
ja, ik kan zelfs dit verpestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou mooi is dat.
Hij vroeg toch al wanneer je wilt beginnen.
Niks dan lobiquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat is veel beter wou je zeggen
jezus man
praat eens met respect tegen mij
thats what she saidquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wist dat er iets niet klopte van die uitdrukking
bedankt grote god typisch
Waarom heb jij eigenlijk een aangepaste quote in je sig? Door er op te klikken moest ik direct weer GGMM zijn walgelijke leugens lezenquote:
Goed zo! Emancipatiequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Hij had t wel gezegd. Maar in een andere post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een aangepaste quote in je sig? Door er op te klikken moest ik direct weer GGMM zijn walgelijke leugens lezen
Over emancipatie gesproken, alleen tegen een meisje hoi zeggenquote:
Lekker aan het `Chillaxen'?quote:
Alleen tegen Chai.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over emancipatie gesproken, alleen tegen een meisje hoi zeggen
die is echt goed jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
maar die heb ik jou al eens aangeraden
Al gekeken, ik heb een week in schizofrene toestand geleefd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
maar die heb ik jou al eens aangeraden
Ja jij bent dat meisje die door zo'n moderator geneukt wordt toch?quote:
Die niet dikke homo, dat was niet aardig van je Tjacka, heeft hem hierheen gehaald dus hij moet wel kwalitatief goed zijn.quote:
Ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zit niet zo op m`n profiel te spieken joh! en jah, uiteraard
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al gekeken, ik heb een week in schizofrene toestand geleefd.
maar ik doe het lekker nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Skaff-a moet eigenlijk gewoon wat HTML regeltjes typen
Die komt uit 1982 ik ben niet helemaal debiel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de eerste met Kurt Russell
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent dat meisje die door zo'n moderator geneukt wordt toch?
En ik zat heel even tegelijk in zo'n whatsappgroep met jou.
Ik heb geen idee wat je hier precies tracht te zeggen dus. Uh, okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die komt uit 1982 ik ben niet helemaal debiel.
va heeft net voor mij een aantal lastige taalkwesties opgelostquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die niet dikke homo, dat was niet aardig van je Tjacka, heeft hem hierheen gehaald dus hij moet wel kwalitatief goed zijn.
films van voor 1990 kijk ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier precies tracht te zeggen dus. Uh, oké
Zijn er nog vrijgezelle vrouwelijke moderators die ik kan neuken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, is dat wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zo zeer een thriller, maar heb je The Prestige al gezien?
Brandxquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er nog vrijgezelle vrouwelijke moderators die ik kan neuken?
IKquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
va heeft net voor mij een aantal lastige taalkwesties opgelost
VA![]()
Karinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ggmm is een playerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan? Het overlapt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een nare taal, laat iemand privé leven even buiten FOK! zeg
jeetje
Maar die is iets te rijp voor mijn leeftijdquote:
Opmerkelijk maar je goed recht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
films van voor 1990 kijk ik niet
Emma Watson is dan wel geen mod, maar toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ze zich niet meer herinnert dat je haar geneukt hebt, maar dat moet geen probleem zijn.quote:
Wordt*quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Tjacka het volgende:
oke die post moet ik aanpassen snel
ander word hij boos
Ik zie het als een pluspuntquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ze zich niet meer herinnert dat je haar geneukt hebt, maar dat moet geen probleem zijn.
Mijn ADD kan films al amper handlen, laat staan de slome films van pre 1990.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opmerkelijk maar je goed recht.
Geen 80s klassiekers kijken
Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het als een pluspunt
Pics van haar pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspunten
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ADD kan films al amper handlen, laat staan de slome films van pre 1990.
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die kijk ik allemaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.
Even een fakkel naar binnen gehesen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40
De eerste Frankenstein film duurt maar een kwartiertje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Ik luister enkel De Kromme Jongens, Westlaaaaaaaândquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Moet je dan wel vanaf de andere kant doenquote:
Deze snap ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een fakkel naar binnen gehesen?
wat is dit voor een grapquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet je beter wassen na poepen en het plassen
Oh zo`n fakkel heb ik al tijden niet opquote:
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ookquote:
Jij bent de pot?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
halloquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
Doe datquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Skaff-a het volgende:
ik ga ff wat doen ik hou het toch niet bij hier!
Gert Jakobsquote:
Film kijken onder de douchequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik eerst film kijken of eerst douchen
dat doe ik alleen in badquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Film kijken onder de douche
ja dit kan ik allemaal niet aan hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen allemaal
zak in elkaar joh gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Voor je tulpencarrierequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
je voegt niks toe
ga nu weg
of ik geef je een note
oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar KLB waar je thuis hoort.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Ik kom uit PUB.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terug naar KLB waar je thuis hoort.
Eerst douchenquote:
PUBquote:
Ik vind het jammer dat ik nu moet parafraseren in plaats van citeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
inmiddels best al weer oud gewordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
doe je ui normaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Rot mod, dat zeg je niet als modje.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
Veel goed dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles zou erg overdreven zijn.
Daar
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
ik zag dit op voetbalzone
echt vet grappig
[ afbeelding ]
kanjer blatterquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
Arm paard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioen
tuurlijk welquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]die gaan dat nooit worden
net als nederland
ik vind neuken toch wel chiller hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kanjer blatter
bier drinken en voetbal kijken in het zonnetje is het chillste wat er is
Verstandig. Waarquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
en ik moet zaterdag alweer bands kijken.
Einde melding
Kinderen verwekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind neuken toch wel chiller hoor
Wat vervelend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grafische rekenmachine z'n batterijen zijn op
wat vervelendquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grafische rekenmachine z'n batterijen zijn op
Die heb je niet verdientquote:
Haal gewoon een rookworst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
wtf maakt ze nou onduidelijke lijstjes
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
Vlees? Ze bedoelt zeker worstXDquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
Dat ligt eraan. Kan je de rekening declareren bij haar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
ik heb geld gekregen jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Kan je de rekening declareren bij haar?
Zo ja. Beenham, biefstuk xD
seks is viesquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind neuken toch wel chiller hoor
ondankbaar kanjer kindquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geld gekregen ja
had gisteren al italiaanse biefstuk gehaald
haha
vond ze niet leuk
moet ze maar niet vallen met haar gat in haar kop
haha
Je bekende toch wel in apenpak he? Dan kan niemand boos op je blijven, gat in kop of niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geld gekregen ja
had gisteren al italiaanse biefstuk gehaald
haha
vond ze niet leuk
moet ze maar niet vallen met haar gat in haar kop
haha
Wat heb je nou aan vissenquote:
Daan eet savonds, niet sochtends.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met kleine Daan. Heeft hij zijn eerste ontbijt goed opgegeten vandaag?
1 maaltijd per dag? Poeh. Als hij klaagt kom ik zelf bijvoeren hoor. Daan moet wel het middelpunt van het aquarium blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan eet savonds, niet sochtends.
Uiteraard stuur ik je een uitgebreid verslag.
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog ergerquote:
Vrouwen zijn gemeen Essquote:
wait wutquote:John Wayne Gacy, Jr. (March 17, 1942 – May 10, 1994) was an American serial killer and rapist, also known as the Killer Clown, who was convicted of the sexual assault and murder of a minimum of 33 teenage boys and young men in a series of killings committed between 1972 and 1978 in Chicago, Illinois.
Ik weet het, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
mooi iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
En dan zijn vrouwen gemeenquote:
Bad timingquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zijn vrouwen gemeenIk kom binnen en jij rent direct weg
quote:
Wat dat die clown niet uit het hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wut
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy
jup, enge clownquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dat die clown niet uit het hoofd?
Fijn figuur ja. Laat maar staat er letterlijk in. Ik keek enkel naar de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |