films van voor 1990 kijk ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier precies tracht te zeggen dus. Uh, oké
Zijn er nog vrijgezelle vrouwelijke moderators die ik kan neuken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent dat meisje die door zo'n moderator geneukt wordt toch?
En ik zat heel even tegelijk in zo'n whatsappgroep met jou.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, is dat wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zo zeer een thriller, maar heb je The Prestige al gezien?
Brandxquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er nog vrijgezelle vrouwelijke moderators die ik kan neuken?
IKquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
va heeft net voor mij een aantal lastige taalkwesties opgelost
VA![]()
Karinaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ggmm is een playerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan? Het overlapt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een nare taal, laat iemand privé leven even buiten FOK! zeg
jeetje
Maar die is iets te rijp voor mijn leeftijdquote:
Opmerkelijk maar je goed recht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
films van voor 1990 kijk ik niet
Emma Watson is dan wel geen mod, maar toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ze zich niet meer herinnert dat je haar geneukt hebt, maar dat moet geen probleem zijn.quote:
Wordt*quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Tjacka het volgende:
oke die post moet ik aanpassen snel
ander word hij boos
Ik zie het als een pluspuntquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ze zich niet meer herinnert dat je haar geneukt hebt, maar dat moet geen probleem zijn.
Mijn ADD kan films al amper handlen, laat staan de slome films van pre 1990.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opmerkelijk maar je goed recht.
Geen 80s klassiekers kijken
Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het als een pluspunt
Pics van haar pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspunten
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ADD kan films al amper handlen, laat staan de slome films van pre 1990.
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die kijk ik allemaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.
Even een fakkel naar binnen gehesen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40
De eerste Frankenstein film duurt maar een kwartiertje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Ik luister enkel De Kromme Jongens, Westlaaaaaaaândquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Moet je dan wel vanaf de andere kant doenquote:
Deze snap ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een fakkel naar binnen gehesen?
wat is dit voor een grapquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet je beter wassen na poepen en het plassen
Oh zo`n fakkel heb ik al tijden niet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |