Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het als een pluspunt
Pics van haar pluspuntenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ziet bij haar sowieso 2 pluspunten
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ADD kan films al amper handlen, laat staan de slome films van pre 1990.
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die kijk ik allemaal nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Uh, wat. Sneller dat 80s klassieker wordt het niet met een Schwarzenegger, Stallone, Van Damme etc.
Even een fakkel naar binnen gehesen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet miepen, deze ADD`er heeft er al een zwart-wit film op zitten uit de jaren 40
De eerste Frankenstein film duurt maar een kwartiertje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Ik luister enkel De Kromme Jongens, Westlaaaaaaaândquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef Tjacka het volgende:
kunnen jullie de dikke lullenband?
hahah die zijn zo grappig hé
Moet je dan wel vanaf de andere kant doenquote:
Deze snap ik nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even een fakkel naar binnen gehesen?
wat is dit voor een grapquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moet je beter wassen na poepen en het plassen
Oh zo`n fakkel heb ik al tijden niet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |