Gewoon 2 keer per week een fapje plegen en je hebt nergens last van.quote:
Behalve dat je liever hebt dat een ander (vrouwlijk) persoon het doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer per week een fapje plegen en je hebt nergens last van.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve dat je liever hebt dat een ander (vrouwlijk) persoon het doet
goedzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:51 schreef Fok-it het volgende:
Zo, voor het eerst in maanden de zin gevonden om naar het zwembad te fietsen en te sporten. Wel spierpijn![]()
Valt vies tegen zonder conditie![]()
24quote:
gewoon 2 persoonshokje nemen tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Fok-it het volgende:
Die kleedhokjes zouden ze echt groter moeten maken
want je bent dik?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Fok-it het volgende:
Dat ook.quote:
Fijn is dat altijd jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook.
Neemaar die hokjes zijn echt miniem gewoon
je kan je kont niet keren in die hokjes en als je dan kletsnat je kleding nog enigszins droog moet houden
WAAROM GA JE ERAAN RUIKEN? wtfquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
VrouwenWaarom doen ze dit zoveel in publiek
Daarom voel je er toch ook aan? Soms weet je gewoon niet zeker of er wat mee is gekomen bij een scheet terwijl het wel nattig aanvoelt.\quote:
Als ie goed ruikt weet je dat het droog wasquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom voel je er toch ook aan? Soms weet je gewoon niet zeker of er wat mee is gekomen bij een scheet terwijl het wel nattig aanvoelt.\
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knuffelende konijntjes voor jou dan. Ik ga eens even kijken wat mijn Essay precies inhoudt
schattigquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Knuffelende konijntjes voor jou dan. Ik ga eens even kijken wat mijn Essay precies inhoudt
Wat aandoenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook geen zin in werken ook. Ik blijf lekker hier.
[ afbeelding ]
goed idee, dan hebben we samen werk-ontwijkend gedragquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook geen zin in werken ook. Ik blijf lekker hier.
[ afbeelding ]
Highfive! Oké ik stop al met de GIFjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed idee, dan hebben we samen werk-ontwijkend gedrag
Meid.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb 2 afzeggingen voor mijn feestje.
Dat kwijl uit zn bakkesquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Highfive! Oké ik stop al met de GIFjes
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef je een knuffel, al moet je jezelf wel inbeelden een poesje te zijn
[ afbeelding ]
Mijn opzet geen gifs meer te posten is bij deze mislukt.
dat dogquote:
Ja, maar enkel voor mijn passie voor glitterplaatjes en schattige diertjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef Jimbo het volgende:
Ik verdenk LR ervan dat hij op een 'schattige poesjes en jonge meisjes forum' zit
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar enkel voor mijn passie voor glitterplaatjes en schattige diertjes![]()
Helse discussies wel met die 8 jarige kutwijven en hun paarden obsessie
Paarden
Grote kans dat xcachet hier door jou gekomen is dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar enkel voor mijn passie voor glitterplaatjes en schattige diertjes![]()
Helse discussies wel met die 8 jarige kutwijven en hun paarden obsessie
Paarden
haaiquote:
haiquote:
hm?quote:
Wel goedquote:
Had jij nog reacties op je youtube filmpje trouwens?quote:
Wat een vervelende manier van zingen zeg.quote:
geen idee johquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij nog reacties op je youtube filmpje trouwens?
insoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een vervelende manier van zingen zeg.
Is het de periode wel voor jaquote:
Alles beter dan de echte Maroon 5 met zijn geknepen stemmetje alsof hij chronisch in de reet genomen wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een vervelende manier van zingen zeg.
halloquote:
gesport netquote:
:squote:Op woensdag 8 januari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, lieverd.
Hoezo, moet je vriend mee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja. Willen wel wat quality time daar tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
:s
[..]
Hoezo, moet je vriend mee?
:squote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Willen wel wat quality time daar toch
Die hebben ze daar niet. Anders had ik dat wel gedaan. En dan in het midden. en helikopterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
fokit je moet gewoon als ware baas in groeps kleedkamer omkleden
ik vind het maar flauwquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
GC / Leuke (matige) opmerking op Twitter
Ik zwem niet, laat staan de sportschool. Maakt mij dat meer of minder homoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
ik kleed altijd om in groepskleedkamers
mensen die dat niet doen zijn homo
je ga het niet meer halen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles gaat relax niggah. Het punt van "Wat maakt het allemaal uit" weten te bereiken.
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
ik kleed altijd om in groepskleedkamers
mensen die dat niet doen zijn homo
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.quote:
nee jij bent een baasquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zwem niet, laat staan de sportschool. Maakt mij dat meer of minder homo
gewoon van stufi uitwonend genieten en fulltime werken tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.
Ik geloof dat ik wel ongeveer tot dat punt ben gekomen ja.
handigquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.
Ik geloof dat ik wel ongeveer tot dat punt ben gekomen ja.
hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu zou ik moeten werken maar post gifjes op Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |