gesport netquote:
:squote:Op woensdag 8 januari 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, lieverd.
Hoezo, moet je vriend mee?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Fok-it het volgende:
Die kleedhokjes zouden ze echt groter moeten maken
Ja. Willen wel wat quality time daar tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
:s
[..]
Hoezo, moet je vriend mee?
:squote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Willen wel wat quality time daar toch
Die hebben ze daar niet. Anders had ik dat wel gedaan. En dan in het midden. en helikopterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
fokit je moet gewoon als ware baas in groeps kleedkamer omkleden
ik vind het maar flauwquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
GC / Leuke (matige) opmerking op Twitter
Ik zwem niet, laat staan de sportschool. Maakt mij dat meer of minder homoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
ik kleed altijd om in groepskleedkamers
mensen die dat niet doen zijn homo
je ga het niet meer halen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles gaat relax niggah. Het punt van "Wat maakt het allemaal uit" weten te bereiken.
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Tjacka het volgende:
ik kleed altijd om in groepskleedkamers
mensen die dat niet doen zijn homo
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.quote:
nee jij bent een baasquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zwem niet, laat staan de sportschool. Maakt mij dat meer of minder homo
gewoon van stufi uitwonend genieten en fulltime werken tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.
Ik geloof dat ik wel ongeveer tot dat punt ben gekomen ja.
handigquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net weer te horen gekregen dat ik een essay erbij heb van 4 duizend woorden wat ik niet wist omdat ik een week eerder vakantie had genomen.
Ik geloof dat ik wel ongeveer tot dat punt ben gekomen ja.
hahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu zou ik moeten werken maar post gifjes op Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |