Oh, anders zaten we straks op dezelfde schoolquote:
ik wist dat er iets niet klopte van die uitdrukkingquote:
Nou mooi is dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je geeft alleen jezelf een plezier
nu hoef je mijn zielige gezeur niet maar aan te horen
en ik heb nog geen werk hé
ik hou een slag onder de arm ofzo
ja, ik kan zelfs dit verpestenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou mooi is dat.
Hij vroeg toch al wanneer je wilt beginnen.
Niks dan lobiquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en dat is veel beter wou je zeggen
jezus man
praat eens met respect tegen mij
thats what she saidquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wist dat er iets niet klopte van die uitdrukking
bedankt grote god typisch
Waarom heb jij eigenlijk een aangepaste quote in je sig? Door er op te klikken moest ik direct weer GGMM zijn walgelijke leugens lezenquote:
Goed zo! Emancipatiequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:05 schreef xcachet het volgende:
Zo'n meisje uit mijn klas laat naaktfoto's zien van haar vriend.
Hij had t wel gezegd. Maar in een andere post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een aangepaste quote in je sig? Door er op te klikken moest ik direct weer GGMM zijn walgelijke leugens lezen
Over emancipatie gesproken, alleen tegen een meisje hoi zeggenquote:
Lekker aan het `Chillaxen'?quote:
Alleen tegen Chai.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over emancipatie gesproken, alleen tegen een meisje hoi zeggen
die is echt goed jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
maar die heb ik jou al eens aangeraden
Al gekeken, ik heb een week in schizofrene toestand geleefd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
shutter island
maar die heb ik jou al eens aangeraden
Ja jij bent dat meisje die door zo'n moderator geneukt wordt toch?quote:
Die niet dikke homo, dat was niet aardig van je Tjacka, heeft hem hierheen gehaald dus hij moet wel kwalitatief goed zijn.quote:
Ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zit niet zo op m`n profiel te spieken joh! en jah, uiteraard
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al gekeken, ik heb een week in schizofrene toestand geleefd.
maar ik doe het lekker nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Skaff-a moet eigenlijk gewoon wat HTML regeltjes typen
Die komt uit 1982 ik ben niet helemaal debiel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de eerste met Kurt Russell
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent dat meisje die door zo'n moderator geneukt wordt toch?
En ik zat heel even tegelijk in zo'n whatsappgroep met jou.
Ik heb geen idee wat je hier precies tracht te zeggen dus. Uh, okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die komt uit 1982 ik ben niet helemaal debiel.
va heeft net voor mij een aantal lastige taalkwesties opgelostquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die niet dikke homo, dat was niet aardig van je Tjacka, heeft hem hierheen gehaald dus hij moet wel kwalitatief goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |