Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ookquote:
Jij bent de pot?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
halloquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
Doe datquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Skaff-a het volgende:
ik ga ff wat doen ik hou het toch niet bij hier!
Gert Jakobsquote:
Film kijken onder de douchequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik eerst film kijken of eerst douchen
dat doe ik alleen in badquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Film kijken onder de douche
ja dit kan ik allemaal niet aan hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen allemaal
zak in elkaar joh gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Voor je tulpencarrierequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
je voegt niks toe
ga nu weg
of ik geef je een note
oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar KLB waar je thuis hoort.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Ik kom uit PUB.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terug naar KLB waar je thuis hoort.
Eerst douchenquote:
PUBquote:
Ik vind het jammer dat ik nu moet parafraseren in plaats van citeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
inmiddels best al weer oud gewordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
doe je ui normaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Rot mod, dat zeg je niet als modje.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
Veel goed dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles zou erg overdreven zijn.
Daar
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
ik zag dit op voetbalzone
echt vet grappig
[ afbeelding ]
kanjer blatterquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
Arm paard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioen
tuurlijk welquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]die gaan dat nooit worden
net als nederland
ik vind neuken toch wel chiller hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
kanjer blatter
bier drinken en voetbal kijken in het zonnetje is het chillste wat er is
Verstandig. Waarquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
en ik moet zaterdag alweer bands kijken.
Einde melding
Kinderen verwekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind neuken toch wel chiller hoor
Wat vervelend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grafische rekenmachine z'n batterijen zijn op
wat vervelendquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn grafische rekenmachine z'n batterijen zijn op
Die heb je niet verdientquote:
Haal gewoon een rookworst.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
wtf maakt ze nou onduidelijke lijstjes
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
Vlees? Ze bedoelt zeker worstXDquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
Dat ligt eraan. Kan je de rekening declareren bij haar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
ik haat mijn moeder
vlees op brood
wat voor vlees op brood
ahh
wtf man
ik heb geld gekregen jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Kan je de rekening declareren bij haar?
Zo ja. Beenham, biefstuk xD
seks is viesquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind neuken toch wel chiller hoor
ondankbaar kanjer kindquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geld gekregen ja
had gisteren al italiaanse biefstuk gehaald
haha
vond ze niet leuk
moet ze maar niet vallen met haar gat in haar kop
haha
Je bekende toch wel in apenpak he? Dan kan niemand boos op je blijven, gat in kop of niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geld gekregen ja
had gisteren al italiaanse biefstuk gehaald
haha
vond ze niet leuk
moet ze maar niet vallen met haar gat in haar kop
haha
Wat heb je nou aan vissenquote:
Daan eet savonds, niet sochtends.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met kleine Daan. Heeft hij zijn eerste ontbijt goed opgegeten vandaag?
1 maaltijd per dag? Poeh. Als hij klaagt kom ik zelf bijvoeren hoor. Daan moet wel het middelpunt van het aquarium blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan eet savonds, niet sochtends.
Uiteraard stuur ik je een uitgebreid verslag.
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog ergerquote:
Vrouwen zijn gemeen Essquote:
wait wutquote:John Wayne Gacy, Jr. (March 17, 1942 – May 10, 1994) was an American serial killer and rapist, also known as the Killer Clown, who was convicted of the sexual assault and murder of a minimum of 33 teenage boys and young men in a series of killings committed between 1972 and 1978 in Chicago, Illinois.
Ik weet het, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
mooi iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
En dan zijn vrouwen gemeenquote:
Bad timingquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zijn vrouwen gemeenIk kom binnen en jij rent direct weg
quote:
Wat dat die clown niet uit het hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wut
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy
jup, enge clownquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dat die clown niet uit het hoofd?
Fijn figuur ja. Laat maar staat er letterlijk in. Ik keek enkel naar de naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |