Wat heb je nou aan vissenquote:
Daan eet savonds, niet sochtends.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met kleine Daan. Heeft hij zijn eerste ontbijt goed opgegeten vandaag?
1 maaltijd per dag? Poeh. Als hij klaagt kom ik zelf bijvoeren hoor. Daan moet wel het middelpunt van het aquarium blijven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daan eet savonds, niet sochtends.
Uiteraard stuur ik je een uitgebreid verslag.
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog ergerquote:
Vrouwen zijn gemeen Essquote:
wait wutquote:John Wayne Gacy, Jr. (March 17, 1942 – May 10, 1994) was an American serial killer and rapist, also known as the Killer Clown, who was convicted of the sexual assault and murder of a minimum of 33 teenage boys and young men in a series of killings committed between 1972 and 1978 in Chicago, Illinois.
Ik weet het, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
mooi iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hele filmpje gemaakt aan de hand van één wedstrijd is nog erger
[..]
Vrouwen zijn gemeen Ess
En dan zijn vrouwen gemeenquote:
Bad timingquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zijn vrouwen gemeenIk kom binnen en jij rent direct weg
quote:
Wat dat die clown niet uit het hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wait wut
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Wayne_Gacy
jup, enge clownquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat dat die clown niet uit het hoofd?
Fijn figuur ja. Laat maar staat er letterlijk in. Ik keek enkel naar de naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |