Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ookquote:
Jij bent de pot?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
halloquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij zwaar op de hand zeg, het was gewoon als grapje (beetje pot verwijt de ketel ook) bedoelt, maar sorry hoor.
Doe datquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Skaff-a het volgende:
ik ga ff wat doen ik hou het toch niet bij hier!
Gert Jakobsquote:
Film kijken onder de douchequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik eerst film kijken of eerst douchen
dat doe ik alleen in badquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Film kijken onder de douche
ja dit kan ik allemaal niet aan hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
hou je bek johquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen allemaal
zak in elkaar joh gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Voor je tulpencarrierequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo
je voegt niks toe
ga nu weg
of ik geef je een note
oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar KLB waar je thuis hoort.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
wow zo grappig allemaal zonder leestekens typen
Ik kom uit PUB.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terug naar KLB waar je thuis hoort.
Eerst douchenquote:
PUBquote:
Ik vind het jammer dat ik nu moet parafraseren in plaats van citeren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
inmiddels best al weer oud gewordenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijft mooi
alleen de toevoegingen van gisteren waren wel jammer
doe je ui normaalquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Rot mod, dat zeg je niet als modje.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
Veel goed dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles zou erg overdreven zijn.
Daar
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even naar de supermarkt
doen jullie rustig
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
ik zag dit op voetbalzone
echt vet grappig
[ afbeelding ]
kanjer blatterquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
Arm paard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Tjacka het volgende:
hahahha jongens
echt vet grappig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha lol kan niet eens engeland wordt dan kampioen