Het ergste is dat ik op dat soort momenten toch nog maar naar de Turk ga of toch maar weer besluit te roken terwijl ik dat anders niet doequote:
Nu krijg ik hongerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik op dat soort momenten toch nog maar naar de Turk ga of toch maar weer besluit te roken terwijl ik dat anders niet doe
Of heb je meer gegeten dan gedronken op je verjaardag?
Ik ben sowieso in een snack-mood nuquote:
Ik moet over een kwartier gaan slapen helaas maar zou ook best iets lustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in een snack-mood nu
Ik heb een alcoholoze verjaardag gehadquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik op dat soort momenten toch nog maar naar de Turk ga of toch maar weer besluit te roken terwijl ik dat anders niet doe
Of heb je meer gegeten dan gedronken op je verjaardag?
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima, ik heb Paxcon toch altijd achter de hand.
Vooral vissticks, een broodje gyros en frikandellen heb ik echt trek in nuquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet over een kwartier gaan slapen helaas maar zou ook best iets lusten
Ik in shoarmaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral vissticks, een broodje gyros en frikandellen heb ik echt trek in nu
Trusten Sofquote:
Ik heb alle drie in huisquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral vissticks, een broodje gyros en frikandellen heb ik echt trek in nu
Slaap lekkerquote:
Hahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Echt hou op iedereen![]()
het enige wat ik thuis heb is brood
en jodenkoeken, waar ik na vanavond niet aan kom
Nee hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet. Nu ben ik vrij om het te zeggen. Paxcon vind mij al vreemd
ik heb een haribo kindermix uit deautomaat getrokkenquote:
Haha etsu is dikquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
nu lijkt het dat ik de hele supermarkt heb leeggekocht en in huis heb en een vreetzak ben en dus dik ben.
inb4 pax
Oh, ik had hem zelf niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs niet na die walgelijke d/t fout in mijn post?
[..]
Zelfde
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb een haribo kindermix uit deautomaat getrokken
ik denk dat ik maar een fruit winkel beginquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Etsu het volgende:
nu lijkt het dat ik de hele supermarkt heb leeggekocht en in huis heb en een vreetzak ben en dus dik ben.
inb4 pax
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 22-01-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 223 Toto69
02. 210 Fok-it
03. 187 VoornaamAchternaam
04. 179 Etsu
05. 137 Insomnia_
06. 121 Geflipte-Koelkast
07. 099 JanCees
08. 097 Spatieloos
09. 092 supersof
10. 086 essnhills
11. 086 Littlerabbit
12. 077 Tchock
13. 072 LETMEIN
14. 067 Muto
15. 058 Kaneelstokje
16. 055 Furdinand
17. 038 Tjacka
18. 037 Typisch
19. 037 Jimbo
20. 036 Myraela
Reeks-statistieken!
die zitten hier niet tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Behalve die hartjes en eitjes want dat witte schuim gebeuren is vies
Truequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
die zitten hier niet tussen.
Die kikkkertjes zijn wel weer lekker trouwens
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit strookt overigens wel met de werkelijkheid, zoals velen hier wel zullen weten
Uh, neequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Etsu en Pax het gewoon leuk vinden om elkaar af te zeiken op FOK! maar eens per week samen onder de dekens kruipen en keiharde kontseks hebben.
Huh?quote:
quote:
Samen 48 kan ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik beter sameb 32 zeggen
Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Etsu en Pax het gewoon leuk vinden om elkaar af te zeiken op FOK! maar eens per week samen onder de dekens kruipen en keiharde kontseks hebben.
maar wie is de 3e 16 dan?quote:
Gewoon accepteren dat je aftakelt.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je aftakelt.
Ja ik ook. Prima leeftijdquote:
Niet naar hem luisteren Ess. Ik ben de enige die kan oordelen en die dozen pak je nog net zo soepel uit als op de middelbare schoolquote:
Klagen over leeftijd doe ik wel als ik de 30 gepasseerd bentquote:
Als jij echt een voltijds opleiding begint komen die klachten wel hoor. Dan voel je je ineens heel oud al eerstejaarsquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klagen over leeftijd doe ik wel als ik de 30 gepasseerd bent
mijn handen beginnen pijn te doen.. ik dacht dat we hadden afgesproken dat we dit jaar de winter over zouden slaan?quote:
Ik weet dan ook nog niet of ik dat doequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij echt een voltijds opleiding begint komen die klachten wel hoor. Dan voel je je ineens heel oud al eerstejaars
Al kun je hier wel ietwat wennen aan het idee.
pfieww.. gwlukkig maar dat ik op jouw steun kan rekenen lr!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren Ess. Ik ben de enige die kan oordelen en die dozen pak je nog net zo soepel uit als op de middelbare school
Ja tog, succes met het terugvinden van je fiets op Delftquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
pfieww.. gwlukkig maar dat ik op jouw steun kan rekenen lr!
ik ben nu onderweg van amsterdam naar delftquote:
Heb je wel echt de laatste trein of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben nu onderweg van amsterdam naar delft
ik onthou gewoon altijd in welk deel ik ongeveer mijn fiets heb gezetquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tog, succes met het terugvinden van je fiets op Delft
Ik luister Voor vandaag einde bericht.
nachtnet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel echt de laatste trein of niet?
Nachtbussen zijn wel kut jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
nachtnet.
Alleen moet ik straks op den.haag hs ovsrstappen op de snelbus ivm werkzaamheden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een keer gehoord.dat ze delft hebben aangesloten op het nachtnet omdat ze al die studenten die ladderzat over het spoor terug naar delft liepen vanuit rdam en den haag
mijn verjaardag vieren met vriendinnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtbussen zijn wel kut ja![]()
Wat ging je in Amsterdam doen?
Was het leuk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn verjaardag vieren met vriendinnen
Jaquote:
Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik onthou gewoon altijd in welk deel ik ongeveer mijn fiets heb gezet
Ga je slapen?slaap lekker
heb je Typisch nog gezien?quote:
voor mij had je dat toch wel over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.
helleuquote:
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja he
Was leuk wedstrijdje
Zeker de uitslag
wel goed heurquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hoi vaquote:
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor mij had je dat toch wel over?dat je einde bericht niet meer klopte?
slaap lekker
FOK! krijgt dezelfde werking op jou als de ring op Frodoquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben jaloers op George Kollias
[..]
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.
Gunstige loting voor PEC zeg. Kunnen nog eens de beker winnen ookquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gunstige loting voor PEC zeg. Kunnen nog eens de beker winnen ook
United kan makkelijk geloot worden met dit baggerseizoen van hunquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Eerste profclub is NEC thuis
Maar laten we het ook niet onderschatten, prima ploeg natuurlijk.
Als we winnen, en Ajax ook, ben je vrijwel verzekerd van Europees voetbal.PEC heeft nog nooit Europees gespeeld voor 't echie.
Hahaha. Prachtig affiche, PEC naar Old Traffordquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United kan makkelijk geloot worden met dit baggerseizoen van hun![]()
Ik denk dat hij geen ban heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo kan jij posten? Er werd hier gesuggereerd dat je een ban had.
Bijna de tentamens verneukt. Dat kan ik weer aftaaienquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! krijgt dezelfde werking op jou als de ring op Frodo
Rooney, Rooney.Zwolle komt eraan Zwolle komt eraanquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha. Prachtig affiche, PEC naar Old Trafford
Trustenquote:
De muziek kan ik helaas niet terug vinden op Spotify.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna de tentamens verneukt. Dat kan ik weer aftaaien
maar ik ben toch bang dat Youtube mij in de greep houdt momenteel. Ik wil ook kunnen drummen![]()
De muziek an sich mag je haten, maar dat voetenwerk, echt onmenselijk snel gewoon
Spotify is een beetje stom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De muziek kan ik helaas niet terug vinden op Spotify.
LR`s muzieksmaak ookquote:
ik word een beetje aangeschotenquote:
erg hequote:
Jij kan Tchock niet zijn, jij bent hommoquote:
Ik weet dat Tchock niet kijkt want ik spreek hem in de andere SC. Dus effe dimmen jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan Tchock niet zijn, jij bent hommo
Jaquote:
Waarom zeg je dat je niet keek?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaOf nou ja, kijk die tv-afleveringen niet. Doodvermoeiend.
Kijk wel eens van die filmpjes terug en lees hier in UTO. Tokkies.
![]()
Ik zit echt vaak verwonderlijk te kijken naar die streamverslagenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaOf nou ja, kijk die tv-afleveringen niet. Doodvermoeiend.
Kijk wel eens van die filmpjes terug en lees hier in UTO. Tokkies.
![]()
Fascinerend hè. De kijkers zijn minstens zo boeiend als het programma. Zelfs nu ze weten dat gigantisch veel in scène wordt gezet en ze keihard genaaid worden met die streamlocks als er iets boeiends gebeurt gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit echt vaak verwonderlijk te kijken naar die streamverslagenAllereerst hebben die mensen nog nooit van interpunctie gehoord, en waarom zou je de hele dag naar die mensen kijken
Het zijn ook niet de meest hoogopgeleide mensen die in dat forum rondwandelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fascinerend hè. De kijkers zijn minstens zo boeiend als het programma. Zelfs nu ze weten dat gigantisch veel in scène wordt gezet en ze keihard genaaid worden met die streamlocks als er iets boeiends gebeurt gewoon blijven kijken
Werkzaamheden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:40 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan er nou midden in de nacht geen spoor vrij zijn op den haag hs
Er rijden maar 2 treinen, deze en de tegentreinquote:
ik heb vandaag gewoon geen vertraging gehad, terwijl ik meerdere malen van bussen, treinen en metro's gebruikt heb gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:40 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan er nou midden in de nacht geen spoor vrij zijn op den haag hs
dat is wel knap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon geen vertraging gehad, terwijl ik meerdere malen van bussen, treinen en metro's gebruikt heb gemaakt.
Moet zeggen dat ik het laatste week echt nauwelijks meer volg. Het is zo extreem nepquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de meest hoogopgeleide mensen die in dat forum rondwandelenAch ja.
Ik vond die worstelaar wel lachen overigens
Wel een trein op een ander perron ineens, gelukkig liep de conducteur mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is wel knap.
Soms heb je geluk, soms oook niet..
Jij bent behoorlijk kort van stof op whatsapp.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
ik heb nog geen seconde van utopia gezien
Ja sorry, chagrijnig ditdat. En dan is typen op je telefoon maar kut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk kort van stof op whatsapp.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, chagrijnig ditdat. En dan is typen op je telefoon maar kut.
Inderdaad. Verloedering van de nederlandse televisie is compleet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het laatste week echt nauwelijks meer volg. Het is zo extreem nep
Beetje door Amsterdam gelopen, wat gegeten en toen dus de wedstrijd. Eerste 2 waren prima. En de wedstrijd ook tot de 2-1.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]Was het verder wel gezellig of heb je echt een kutavond gehad nu?
Het stomme is dat iedereen het veel te serieus neemtquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Verloedering van de nederlandse televisie is compleet.
Waarom was het daarna kutter?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje door Amsterdam gelopen, wat gegeten en toen dus de wedstrijd. Eerste 2 waren prima. En de wedstrijd ook tot de 2-1.
Toen wist ik dat Feyenoord niet meer ging winnen.quote:
Hahahahquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen wist ik dat Feyenoord niet meer ging winnen.
En ik kon daar niet op schelden, derhalve zat ik mijzelf op te vreten.
Nee, dat kon niet echt. Maar ik zat wel oprecht te genieten en om mij heen te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahHeb je wel gejuicht bij de 0-1?
Even naar de wc lopen en daar juichenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet echt. Maar ik zat wel oprecht te genieten en om mij heen te kijken.
Nah, maar dit was wel een keer en nooit meer. Hooguit weer eens in een business seat oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc lopen en daar juichen
weet niet hoeveel er waren, maar jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
lo ltypisch was jij een van de 300 fey sup in het stadion
Ik ook. Proost.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:03 schreef Typisch het volgende:
ik zit mijzelf nu in mijn eentje te bezatten
kut voetbal
#stoer
#durftezeggen
quote:
Ja, misschien welquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ga je naar de halve finale van PEC?
quote:
Jammer dat Zwolle zo'n eind weg is, anders had ik wel mee willen gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, misschien welEens kijken of ik iemand mee krijg. Volgende week sowieso naar Roda-thuis
Lang niet geweest
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat Zwolle zo'n eind weg is, anders had ik wel mee willen gaan.
Natuurlijk Tchock.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaJa. Dat klopt. Of eigenlijk ligt Rotterdam ver weg.
Wat drink je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Waarom drink ik dit eigenlijksmerig nasmaak
quote:
Mojito.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat drink je?
[..]Maar ik wil eigenlijk liever wel eens mee naar de Kuip.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar ik wil eigenlijk liever wel eens mee naar de Kuip.
Ja, dat lijkt me echt leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kan ik wel eens voor kijken, als ik mijn seizoenkaart voor een wedstrijd verkoop/verhuur kan ik wel met je op een ander vak gaan staan/zitten.
Is wel te regelen als je dat echt wil.
Flesjequote:
Ik bedoel zelfgemaakt met verse munt en limoen of gewoon kant-en-klaar. Volgens mij is dat laatste echt moeilijk veel te zoet namelijk.quote:
Verschillend, ~18 eu heb je wel een kaartje als je een beetje snel er bij bent. Je hebt ze uiteraard ook voor het mooie bedrag van 60 eu oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt leukTegenstander maakt niet zo heel veel uit, maar hoe leuker hoe beter natuurlijk. Weet niet of het binnenkort wordt, hoor
Wat kost een kaartje ongeveer?
Fuck dat hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschillend, ~18 eu heb je wel een kaartje als je een beetje snel er bij bent. Je hebt ze uiteraard ook voor het mooie bedrag van 60 eu oid.
SPOILER: viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoet valt vies tegen. Nasmaak is onwijs bitterquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel zelfgemaakt met verse munt en limoen of gewoon kant-en-klaar. Volgens mij is dat laatste echt moeilijk veel te zoet namelijk.
Wut? Je zou zeggen dat de dure kaartjes redelijk aan het veld zijn toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit je wel lekker hoog en droog.
Nee, de goedkoopste zijn juist vaak aan het veld. O.a omdat je daar niet droog staat als het regent. Ik heb een van de goedkoopste seizoenkaarten en sta ook aan het veld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Je zou zeggen dat de dure kaartjes redelijk aan het veld zijn toch.En alleen de allerduurste in skyboxen.
Doe mij dan maar op een mooie dag direct aan het veld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, de goedkoopste zijn juist vaak aan het veld. O.a omdat je daar niet droog staat als het regent. Ik heb een van de goedkoopste seizoenkaarten en sta ook aan het veld.
Dat is één van de dingen die ze goed moeten regelen bij een eventueel nieuw stadion, zelfde opbouw qua ticketprijzen.
Ik heb nu De Kuip, ArenA, Phillips Stadion en Dordrecht gehad voor competitie of beker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:20 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ook nog nooit een wedstrijd in de Arena gezien. Of in de Adelaarshorst. () Die staan ook nog hoog op het lijstje.
Ja op mijn vak is alles uitverkocht aan seizoenkaarthouders, is nog één korte zijde waar ze nog wel eens wat kaarten verkopen. Tegen die tijd moet je maar eens dm'en.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe mij dan maar op een mooie dag direct aan het veld.(no shit)
wanneer was jij daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nu De Kuip, ArenA, Phillips Stadion en Dordrecht gehad voor competitie of beker.
En Utrecht en Willem II bij een jeugd WK, Messi toen gezien.![]()
Ik alleen het nieuwe en oude Zwolle-stadionquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nu De Kuip, ArenA, Phillips Stadion en Dordrecht gehad voor competitie of beker.
En Utrecht en Willem II bij een jeugd WK, Messi toen gezien.![]()
nee wat dat meen je nietquote:
Dordt is ook echt heel kut, maar heeft ook wel wat. Stond naast Gudde in de rij voor kaartjes. ''Misschien kun je Immers hier kwijt'' kon hij niet zo waarderen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik alleen het nieuwe en oude Zwolle-stadionHet oude stadion was echt hilarisch trouwens. Zó pauper en zo klein
[ afbeelding ]
Stond vaak in de bocht linksonder, je zag bijna meer dak dan veld.
Zat in het thuis vak, na de 6-0 heb ik alleen maar op mijn stoeltje gezeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee wat dat meen je nietals je rechts onder beetje keek dan stond ik daar jullie uit te lachen enz
Moest je huilen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dordt is ook echt heel kut, maar heeft ook wel wat. Stond naast Gudde in de rij voor kaartjes. ''Misschien kun je Immers hier kwijt'' kon hij niet zo waarderen.
[..]
Zat in het thuis vak, na de 6-0 heb ik alleen maar op mijn stoeltje gezeten.
Jij bent ook een Immers-hater?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dordt is ook echt heel kut, maar heeft ook wel wat. Stond naast Gudde in de rij voor kaartjes. ''Misschien kun je Immers hier kwijt'' kon hij niet zo waarderen.
[..]
Dat niet, ik geloofde er gewoon geen reet van. Op de terug weg ook niks gezegd.quote:
Er is niks beters op die plek in de selectie, maar een beetje dollen mag best.quote:
Niet zozeer, laatste tijd speelde hij best aardig.quote:
Op de west tribune toch? We hadden daar toen volgens mij ook ff contact over ofzo op app.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik begrijp het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie niet. Afschuwelijke voetballer.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op de west tribune toch? We hadden daar toen volgens mij ook ff contact over ofzo op app.
Ik had toen nog geen FOK!account.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op de west tribune toch? We hadden daar toen volgens mij ook ff contact over ofzo op app.
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Tchock het volgende:
Ik lees nu dat Gudde algemeen directeur is bij Feyenoord. In dat geval: Baas
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet![]()
Heeft de werklust als een paard en scoort voor een beperkte middenvelder nog aardig ook,
dan was je een keer een tweede keer in het stadion of ik verwar je met iemand anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen nog geen FOK!account.
[..]
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.Want het was tegen Jong PSV.
[..]
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.
Vervelende houding, agressief, zo stom als het achtereind van een varken, mist de grootste kansen die je een voetballer kunt geven. Hij kan gewoon helemaal niet zo goed voetballenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet![]()
Heeft de werklust als een paard en scoort voor een beperkte middenvelder nog aardig ook,
Ja, vandaag was niet zijn beste wedstrijd inderdaad. Maar hij heeft ook vaak goeie wedstrijden erbij zitten waarin je echt ziet hoe waardevol hij kan zijn voor het spel van Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen nog geen FOK!account.
[..]
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.Want het was tegen Jong PSV.
[..]
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.
Grappig dat ik Brands wel ken. Misschien omdat Gudde niet zo'n dramaqueen is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
Ja,dat was wel nice inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
Zagen jullie trouwens Koeman nog even baas doenKomt een hoge bal zijn kant op en hij legt hem even uit de lucht stil op zijn zwarte lakschoenen.
Dat laatste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan was je een keer een tweede keer in het stadion of ik verwar je met iemand anders.
Je doet hem toch wat tekort wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervelende houding, agressief, zo stom als het achtereind van een varken, mist de grootste kansen die je een voetballer kunt geven. En hij speelt ook heel vaak in de aanval. Hij werkt wel hard, dat geef ik meteen toe.
zie vorige postquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vandaag was niet zijn beste wedstrijd inderdaad. Maar hij heeft ook vaak goeie wedstrijden erbij zitten waarin je echt ziet hoe waardevol hij kan zijn voor het spel van Feyenoord.
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, bij PEC lopen ze ook rond. Benson is nog zo'n speler die gewoon _niet_ raak schiet.
En toch scoort Immers net zoveel als de topscorer van Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, bij PEC lopen ze ook rond. Benson is nog zo'n speler die gewoon _niet_ raak schiet.
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.
Ik ga nog even muziek luisteren op bed en hoop zo in slaap te vallen.
Gegroet FOK!ertjes en tot later.
Zekere kansen moet je er bij elke club inwerken, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.
Slaap lekker.quote:Ik ga nog even muziek luisteren op bed en hoop zo in slaap te vallen.
Gegroet FOK!ertjes en tot later.
Ja, hij scoort ook in absolute zin wel veel, maar als je een speler hebt die het gewoon af kan maken als het moet was hij nu topscorer van de eredivisie. Hij heeft namelijk echt héél erg veel kansen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch scoort Immers net zoveel als de topscorer van Ajax.
Ja is ook zo natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hij scoort ook in absolute zin wel veel, maar als je een speler hebt die het gewoon af kan maken als het moet was hij nu topscorer van de eredivisie. Hij heeft namelijk echt héél erg veel kansen.
Lexie speelt trouwens laatste wedstrijden wel beter dan begin van het seizoen en daarvoor.
Ik zou als Feyenoordfan mijn hart vasthouden als Pèlle besluit dat hij ergens in de zon wil gaan ballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijkMaar ja, verder hebben we ook niemand. Bakkal is de flop van het jaar.
Dat doet hij niet. Misschien deze zomer, maar dan mogen ze er echt 15 +- mil voor vragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou als Feyenoordfan mijn hart vasthouden als Pèlle besluit dat hij ergens in de zon wil gaan ballen.
Dan ben je nog de lulquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Misschien deze zomer, maar dan mogen ze er echt 15 +- mil voor vragen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je nog de lulTenzij je weer zo'n wonderspeler binnenhaalt. Maar Fokkie, ik ben slapen. Adieu!
Thuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:38 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen. Wat zal ik doen: thuis aan mijn scriptie gaan werken of dat op de universiteit doen. Daar minder afleiding, maar ook geestdodend wwat ten koste van de inspiratie gaat. Thuis andersom. Wat nu?
rtquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
Ik heb jullie advies opgevolgd. Straks maak ik een tosti. Dank jullie wel.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef xcachet het volgende:
Vet raar telefoontje gehad met stage bedrijf
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:quote:
Bedrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:
http://stagemarkt.nl/Prev(...)d=812679&lpo=4186067
"Die afdeling hebben wij niet"
"Welke opleiding doe je?"
"International business" (bredere opleiding kan niet)
"Hmm, lastig, ik weet niet goed welke afdeling daarbij zou passen"
"En een oude stagiair van jullie deed SQpeople"
"Ja uh, dat bestaat niet meer"
Nu mag ik mailen net zoals 1000 andere
fml
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedrijven. Ik had veel motivatiebrieven gestuurd voor allemaal workshops etc. Je moest ook een cv-vragenlijst invullen, met een van de vragen of je gemiddelde hoger dan een 7 was. Nou, met een 6,8 haal ik dat dus net niet. Je kon alleen ja of nee antwoorden.
Wat blijkt dus nu wat ze doen, iedereen onder de 7 filteren ze er gelijk uit en lezen ze de brieven niet van.
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uit
Die krijgen zoooooo veeeel sollicitaties. Die printen ze uit, gooien ze in de lucht, en pakken pikken er een paar uit. Bij wijze van natuurlijk.
kut zooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
kut zooi
gelukkig ben ik er op tijd bij met zoeken naar stage
Maar weetje, ik ben 1e jaars zonder ervaring maar met kennis. 1e jaars zijn vaak die gratisch hulpjes en wil absoluut geen kut stage naast een kut bijbaantjequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.
Te nep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef xcachet het volgende:
Well,
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)paniek-bij-SBS.dhtml
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erinquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ook niks aan eigenlijk.
Gouden Kooi was echt baas
Terror Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erin
aw arme Bryan. Hij had moeten winnen. Kut jaapquote:
huub en liekequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef JanCees het volgende:
Huub die er 2x wordt uitgestuurd en alsnog weer terugkomt.
Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
aw arme Bryan. Hij had moeten winnen. Kut jaap
Net wat je oosten des land vindtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh Jaap woont toch in DH of zo en jij toch in het oosten des land?
Nee Harderwijk. Dat is bijna het meest centrale punt van Nederlandquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh Jaap woont toch in DH of zo en jij toch in het oosten des land?
Gezellig. Ik ga zo naar Zeewolde toe, heb nog in Harderwijk gewerkt ooit bij zo'n tentje aan die haven(tje)quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee Harderwijk. Dat is bijna het meest centrale punt van Nederland![]()
wow, wat ga je in Zeewolde doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ga zo naar Zeewolde toe, heb nog in Harderwijk gewerkt ooit bij zo'n tentje aan die haven(tje)
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktischquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, wat ga je in Zeewolde doen?
Hoe heette dat?
Tijdelijke scharrelquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktisch![]()
O en ze is nog voor Ajax ook dus ik voorspel dat het na vanavond uit is
Beetje jammer dat jullie zo zwaar aan een club moeten tillenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktisch![]()
O en ze is nog voor Ajax ook dus ik voorspel dat het na vanavond uit is
Sws vrouwen die voor een club zijn, dat zijn meestal maar 818'tjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie zo zwaar aan een club moeten tillen
Hoeksche Waard ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef xcachet het volgende:
Moet je helemaal uit Rotterdam komen?
Echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sws vrouwen die voor een club zijn, dat zijn meestal maar 818'tjes.
wat een zelfkennis toch weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sws vrouwen die voor een club zijn, dat zijn meestal maar 818'tjes.
Ik ga haar pa ontmoeten schijnbaar want die is jarig en die zit op zo'n vak voor oud-hooligans.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig er niet wakker van hoor, ben geen Feyenoorder.
Al had ik liever dat Ajax verloor, maar achLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zou dan überhaupt niet eens moeite doen om daar helemaal heen te gaan als het maar een scharrel is. Maar je vindt haar duidelijk leuk genoeg. Dus dan kun je het toch proberen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeksche Waard ja.
Tijdelijke scharrel, nouja we hebben wel gevoelens over en weer maar willen beide niets uitspreken of binden.
Zal gezien de afstand ook wel kut werken, heb je dat niet met Tjack?
Is toch zoquote:
Ik heb geen tijd om voetbal te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat een zelfkennis toch weer
Je kan genoeg nuttigs doen in de treinquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dan überhaupt niet eens moeite doen om daar helemaal heen te gaan als het maar een scharrel is. Maar je vindt haar duidelijk leuk genoeg. Dus dan kun je het toch proberen?
Nee, geen problemen mee. Alleen de reistijd is gewoon kut
FOK!enquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan genoeg nuttigs doen in de trein
Is 1 uur met auto naar Harderwijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou dan überhaupt niet eens moeite doen om daar helemaal heen te gaan als het maar een scharrel is. Maar je vindt haar duidelijk leuk genoeg. Dus dan kun je het toch proberen?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is 1 uur met auto naar Harderwijk
Godver Elanquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Hebben het leuk samen maar meer niet.
Daarbij ga ik me niet binden aan een jood voor je het weet krijg je misvormde kinderen.
Ik merk wel weer dat ik altijd onbedoeld grappig ben. Ik was serieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een grapje maakte
Moest er erg om lachen.
Boeiend die heeft hij straks toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
Maar met de trein 2 uur
Tjacka zijn auto is kapot
huh?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeiend die heeft hij straks toch niet meer nodig.
Hij heeft toch maagkanker en diabetes of zo? Tenminste dat kwam hij vol trots vertellen laatst...quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch maagkanker en diabetes of zo? Tenminste dat kwam hij vol trots vertellen laatst...
De symptomen kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch maagkanker en diabetes of zo? Tenminste dat kwam hij vol trots vertellen laatst...
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee gek.
Hij moest wel bloed laten prikken. Ik denk dat het niks is. Hij denkt diabetes.
Ja als je op internet kijkt heb ik nu ook een een of andere aandoening aan mijn keelquote:
Vandaag of morgen dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh![]()
Wanneer krijgt hij de uitslag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |