Thuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:38 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen. Wat zal ik doen: thuis aan mijn scriptie gaan werken of dat op de universiteit doen. Daar minder afleiding, maar ook geestdodend wwat ten koste van de inspiratie gaat. Thuis andersom. Wat nu?
rtquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
Ik heb jullie advies opgevolgd. Straks maak ik een tosti. Dank jullie wel.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef xcachet het volgende:
Vet raar telefoontje gehad met stage bedrijf
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:quote:
Bedrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:
http://stagemarkt.nl/Prev(...)d=812679&lpo=4186067
"Die afdeling hebben wij niet"
"Welke opleiding doe je?"
"International business" (bredere opleiding kan niet)
"Hmm, lastig, ik weet niet goed welke afdeling daarbij zou passen"
"En een oude stagiair van jullie deed SQpeople"
"Ja uh, dat bestaat niet meer"
Nu mag ik mailen net zoals 1000 andere
fml
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedrijven. Ik had veel motivatiebrieven gestuurd voor allemaal workshops etc. Je moest ook een cv-vragenlijst invullen, met een van de vragen of je gemiddelde hoger dan een 7 was. Nou, met een 6,8 haal ik dat dus net niet. Je kon alleen ja of nee antwoorden.
Wat blijkt dus nu wat ze doen, iedereen onder de 7 filteren ze er gelijk uit en lezen ze de brieven niet van.
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uit
Die krijgen zoooooo veeeel sollicitaties. Die printen ze uit, gooien ze in de lucht, en pakken pikken er een paar uit. Bij wijze van natuurlijk.
kut zooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
kut zooi
gelukkig ben ik er op tijd bij met zoeken naar stage
Maar weetje, ik ben 1e jaars zonder ervaring maar met kennis. 1e jaars zijn vaak die gratisch hulpjes en wil absoluut geen kut stage naast een kut bijbaantjequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.
Te nep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef xcachet het volgende:
Well,
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)paniek-bij-SBS.dhtml
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erinquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ook niks aan eigenlijk.
Gouden Kooi was echt baas
Terror Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |