quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op de west tribune toch? We hadden daar toen volgens mij ook ff contact over ofzo op app.
Ik had toen nog geen FOK!account.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Op de west tribune toch? We hadden daar toen volgens mij ook ff contact over ofzo op app.
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Tchock het volgende:
Ik lees nu dat Gudde algemeen directeur is bij Feyenoord. In dat geval: Baas
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet![]()
Heeft de werklust als een paard en scoort voor een beperkte middenvelder nog aardig ook,
dan was je een keer een tweede keer in het stadion of ik verwar je met iemand anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen nog geen FOK!account.
[..]
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.Want het was tegen Jong PSV.
[..]
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.
Vervelende houding, agressief, zo stom als het achtereind van een varken, mist de grootste kansen die je een voetballer kunt geven. Hij kan gewoon helemaal niet zo goed voetballenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet![]()
Heeft de werklust als een paard en scoort voor een beperkte middenvelder nog aardig ook,
Ja, vandaag was niet zijn beste wedstrijd inderdaad. Maar hij heeft ook vaak goeie wedstrijden erbij zitten waarin je echt ziet hoe waardevol hij kan zijn voor het spel van Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik had toen nog geen FOK!account.
[..]
Jep. En Brands kwam ik tegen toen ik een biertje ging halen.Want het was tegen Jong PSV.
[..]
Ik heb hem weer ballen zien kaatsen die hij aan wilde nemen vandaag, daar wordt je gewoon een beetje verdrietig van. Zeker als je zo'n Pelle afentoe ziet kaatsen en ballen dood neer leggen, is toch even slikken als die tamme Hagenees dat ook probeert.
Grappig dat ik Brands wel ken. Misschien omdat Gudde niet zo'n dramaqueen is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:27 schreef Typisch het volgende:
Ja,dat was wel nice inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:30 schreef Tchock het volgende:
Zagen jullie trouwens Koeman nog even baas doenKomt een hoge bal zijn kant op en hij legt hem even uit de lucht stil op zijn zwarte lakschoenen.
Dat laatste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dan was je een keer een tweede keer in het stadion of ik verwar je met iemand anders.
Je doet hem toch wat tekort wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervelende houding, agressief, zo stom als het achtereind van een varken, mist de grootste kansen die je een voetballer kunt geven. En hij speelt ook heel vaak in de aanval. Hij werkt wel hard, dat geef ik meteen toe.
zie vorige postquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vandaag was niet zijn beste wedstrijd inderdaad. Maar hij heeft ook vaak goeie wedstrijden erbij zitten waarin je echt ziet hoe waardevol hij kan zijn voor het spel van Feyenoord.
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, bij PEC lopen ze ook rond. Benson is nog zo'n speler die gewoon _niet_ raak schiet.
En toch scoort Immers net zoveel als de topscorer van Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, bij PEC lopen ze ook rond. Benson is nog zo'n speler die gewoon _niet_ raak schiet.
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.
Ik ga nog even muziek luisteren op bed en hoop zo in slaap te vallen.
Gegroet FOK!ertjes en tot later.
Zekere kansen moet je er bij elke club inwerken, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben iets andere eisen natuurlijk bij PEC. Al is dat bij een spits ook wel een handige vaardigheid.
Slaap lekker.quote:Ik ga nog even muziek luisteren op bed en hoop zo in slaap te vallen.
Gegroet FOK!ertjes en tot later.
Ja, hij scoort ook in absolute zin wel veel, maar als je een speler hebt die het gewoon af kan maken als het moet was hij nu topscorer van de eredivisie. Hij heeft namelijk echt héél erg veel kansen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch scoort Immers net zoveel als de topscorer van Ajax.
Ja is ook zo natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, hij scoort ook in absolute zin wel veel, maar als je een speler hebt die het gewoon af kan maken als het moet was hij nu topscorer van de eredivisie. Hij heeft namelijk echt héél erg veel kansen.
Lexie speelt trouwens laatste wedstrijden wel beter dan begin van het seizoen en daarvoor.
Ik zou als Feyenoordfan mijn hart vasthouden als Pèlle besluit dat hij ergens in de zon wil gaan ballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook zo natuurlijkMaar ja, verder hebben we ook niemand. Bakkal is de flop van het jaar.
Dat doet hij niet. Misschien deze zomer, maar dan mogen ze er echt 15 +- mil voor vragenquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou als Feyenoordfan mijn hart vasthouden als Pèlle besluit dat hij ergens in de zon wil gaan ballen.
Dan ben je nog de lulquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij niet. Misschien deze zomer, maar dan mogen ze er echt 15 +- mil voor vragen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan ben je nog de lulTenzij je weer zo'n wonderspeler binnenhaalt. Maar Fokkie, ik ben slapen. Adieu!
Thuis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:38 schreef Muto het volgende:
Goedemorgen. Wat zal ik doen: thuis aan mijn scriptie gaan werken of dat op de universiteit doen. Daar minder afleiding, maar ook geestdodend wwat ten koste van de inspiratie gaat. Thuis andersom. Wat nu?
rtquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuis.
Kan je lekker tosti maken straks.
Ik heb jullie advies opgevolgd. Straks maak ik een tosti. Dank jullie wel.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef xcachet het volgende:
Vet raar telefoontje gehad met stage bedrijf
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:quote:
Bedrijvenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zei dat ik graag wil solliciteren voor dit:
http://stagemarkt.nl/Prev(...)d=812679&lpo=4186067
"Die afdeling hebben wij niet"
"Welke opleiding doe je?"
"International business" (bredere opleiding kan niet)
"Hmm, lastig, ik weet niet goed welke afdeling daarbij zou passen"
"En een oude stagiair van jullie deed SQpeople"
"Ja uh, dat bestaat niet meer"
Nu mag ik mailen net zoals 1000 andere
fml
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Bedrijven. Ik had veel motivatiebrieven gestuurd voor allemaal workshops etc. Je moest ook een cv-vragenlijst invullen, met een van de vragen of je gemiddelde hoger dan een 7 was. Nou, met een 6,8 haal ik dat dus net niet. Je kon alleen ja of nee antwoorden.
Wat blijkt dus nu wat ze doen, iedereen onder de 7 filteren ze er gelijk uit en lezen ze de brieven niet van.
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij O'Neill pikken ze iedereen die dezelfde naam heeft er al uit
Die krijgen zoooooo veeeel sollicitaties. Die printen ze uit, gooien ze in de lucht, en pakken pikken er een paar uit. Bij wijze van natuurlijk.
kut zooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Het gaat via de universiteit, dus elk bedrijf krijgt 250 aanmeldingen voor de activiteiten. Dan pakken ze gewoon de 7 met het hoogste gemiddelde eruit. En die 7 personen hebben zich waarschijnlijk voor veel activiteiten opgegeven, dus heel veel studenten krijgen niks.
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
kut zooi
gelukkig ben ik er op tijd bij met zoeken naar stage
Maar weetje, ik ben 1e jaars zonder ervaring maar met kennis. 1e jaars zijn vaak die gratisch hulpjes en wil absoluut geen kut stage naast een kut bijbaantjequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.
Te nep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef xcachet het volgende:
Well,
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)paniek-bij-SBS.dhtml
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erinquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ook niks aan eigenlijk.
Gouden Kooi was echt baas
Terror Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |