Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
kut zooi
gelukkig ben ik er op tijd bij met zoeken naar stage
Maar weetje, ik ben 1e jaars zonder ervaring maar met kennis. 1e jaars zijn vaak die gratisch hulpjes en wil absoluut geen kut stage naast een kut bijbaantjequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, dat van mij is natuurlijk anders. Dit zijn allemaal multinationals die maar een doel hebben. De allerbeste student alvast vastleggen. Al die middelmatige studenten, die nemen ze na hun studie wel aan.
Te nep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef xcachet het volgende:
Well,
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)paniek-bij-SBS.dhtml
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erinquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ook niks aan eigenlijk.
Gouden Kooi was echt baas
Terror Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ook gespeeld maar wel een aantal bazen erin
aw arme Bryan. Hij had moeten winnen. Kut jaapquote:
huub en liekequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef JanCees het volgende:
Huub die er 2x wordt uitgestuurd en alsnog weer terugkomt.
Jaapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
aw arme Bryan. Hij had moeten winnen. Kut jaap
Net wat je oosten des land vindtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh Jaap woont toch in DH of zo en jij toch in het oosten des land?
Nee Harderwijk. Dat is bijna het meest centrale punt van Nederlandquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh Jaap woont toch in DH of zo en jij toch in het oosten des land?
Gezellig. Ik ga zo naar Zeewolde toe, heb nog in Harderwijk gewerkt ooit bij zo'n tentje aan die haven(tje)quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee Harderwijk. Dat is bijna het meest centrale punt van Nederland![]()
wow, wat ga je in Zeewolde doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ga zo naar Zeewolde toe, heb nog in Harderwijk gewerkt ooit bij zo'n tentje aan die haven(tje)
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktischquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, wat ga je in Zeewolde doen?
Hoe heette dat?
Tijdelijke scharrelquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktisch![]()
O en ze is nog voor Ajax ook dus ik voorspel dat het na vanavond uit is
Beetje jammer dat jullie zo zwaar aan een club moeten tillenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdelijke scharrel woont daar, komen altijd lekker uit de regio omdat praktisch![]()
O en ze is nog voor Ajax ook dus ik voorspel dat het na vanavond uit is
Sws vrouwen die voor een club zijn, dat zijn meestal maar 818'tjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie zo zwaar aan een club moeten tillen
Hoeksche Waard ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef xcachet het volgende:
Moet je helemaal uit Rotterdam komen?
Echt hequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jullie zo zwaar aan een club moeten tillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sws vrouwen die voor een club zijn, dat zijn meestal maar 818'tjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |