weet niet hoeveel er waren, maar jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:58 schreef FL_Freak het volgende:
lo ltypisch was jij een van de 300 fey sup in het stadion
Ik ook. Proost.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:03 schreef Typisch het volgende:
ik zit mijzelf nu in mijn eentje te bezatten
kut voetbal
#stoer
#durftezeggen
quote:
Ja, misschien welquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ga je naar de halve finale van PEC?
quote:
Jammer dat Zwolle zo'n eind weg is, anders had ik wel mee willen gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, misschien welEens kijken of ik iemand mee krijg. Volgende week sowieso naar Roda-thuis
Lang niet geweest
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat Zwolle zo'n eind weg is, anders had ik wel mee willen gaan.
Natuurlijk Tchock.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaJa. Dat klopt. Of eigenlijk ligt Rotterdam ver weg.
Wat drink je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
Waarom drink ik dit eigenlijksmerig nasmaak
quote:
Mojito.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat drink je?
[..]Maar ik wil eigenlijk liever wel eens mee naar de Kuip.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:13 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar ik wil eigenlijk liever wel eens mee naar de Kuip.
Ja, dat lijkt me echt leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar kan ik wel eens voor kijken, als ik mijn seizoenkaart voor een wedstrijd verkoop/verhuur kan ik wel met je op een ander vak gaan staan/zitten.
Is wel te regelen als je dat echt wil.
Flesjequote:
Ik bedoel zelfgemaakt met verse munt en limoen of gewoon kant-en-klaar. Volgens mij is dat laatste echt moeilijk veel te zoet namelijk.quote:
Verschillend, ~18 eu heb je wel een kaartje als je een beetje snel er bij bent. Je hebt ze uiteraard ook voor het mooie bedrag van 60 eu oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt leukTegenstander maakt niet zo heel veel uit, maar hoe leuker hoe beter natuurlijk. Weet niet of het binnenkort wordt, hoor
Wat kost een kaartje ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |