Ik zit echt vaak verwonderlijk te kijken naar die streamverslagenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaOf nou ja, kijk die tv-afleveringen niet. Doodvermoeiend.
Kijk wel eens van die filmpjes terug en lees hier in UTO. Tokkies.
![]()
Fascinerend hè. De kijkers zijn minstens zo boeiend als het programma. Zelfs nu ze weten dat gigantisch veel in scène wordt gezet en ze keihard genaaid worden met die streamlocks als er iets boeiends gebeurt gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit echt vaak verwonderlijk te kijken naar die streamverslagenAllereerst hebben die mensen nog nooit van interpunctie gehoord, en waarom zou je de hele dag naar die mensen kijken
Het zijn ook niet de meest hoogopgeleide mensen die in dat forum rondwandelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fascinerend hè. De kijkers zijn minstens zo boeiend als het programma. Zelfs nu ze weten dat gigantisch veel in scène wordt gezet en ze keihard genaaid worden met die streamlocks als er iets boeiends gebeurt gewoon blijven kijken
Werkzaamheden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:40 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan er nou midden in de nacht geen spoor vrij zijn op den haag hs
Er rijden maar 2 treinen, deze en de tegentreinquote:
ik heb vandaag gewoon geen vertraging gehad, terwijl ik meerdere malen van bussen, treinen en metro's gebruikt heb gemaakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:40 schreef essnhills het volgende:
Hoe kan er nou midden in de nacht geen spoor vrij zijn op den haag hs
dat is wel knap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb vandaag gewoon geen vertraging gehad, terwijl ik meerdere malen van bussen, treinen en metro's gebruikt heb gemaakt.
Moet zeggen dat ik het laatste week echt nauwelijks meer volg. Het is zo extreem nepquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn ook niet de meest hoogopgeleide mensen die in dat forum rondwandelenAch ja.
Ik vond die worstelaar wel lachen overigens
Wel een trein op een ander perron ineens, gelukkig liep de conducteur mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is wel knap.
Soms heb je geluk, soms oook niet..
Jij bent behoorlijk kort van stof op whatsapp.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:33 schreef Typisch het volgende:
ik heb nog geen seconde van utopia gezien
Ja sorry, chagrijnig ditdat. En dan is typen op je telefoon maar kut.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk kort van stof op whatsapp.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, chagrijnig ditdat. En dan is typen op je telefoon maar kut.
Inderdaad. Verloedering van de nederlandse televisie is compleet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het laatste week echt nauwelijks meer volg. Het is zo extreem nep
Beetje door Amsterdam gelopen, wat gegeten en toen dus de wedstrijd. Eerste 2 waren prima. En de wedstrijd ook tot de 2-1.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]Was het verder wel gezellig of heb je echt een kutavond gehad nu?
Het stomme is dat iedereen het veel te serieus neemtquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Verloedering van de nederlandse televisie is compleet.
Waarom was het daarna kutter?quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje door Amsterdam gelopen, wat gegeten en toen dus de wedstrijd. Eerste 2 waren prima. En de wedstrijd ook tot de 2-1.
Toen wist ik dat Feyenoord niet meer ging winnen.quote:
Hahahahquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen wist ik dat Feyenoord niet meer ging winnen.
En ik kon daar niet op schelden, derhalve zat ik mijzelf op te vreten.
Nee, dat kon niet echt. Maar ik zat wel oprecht te genieten en om mij heen te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahHeb je wel gejuicht bij de 0-1?
Even naar de wc lopen en daar juichenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet echt. Maar ik zat wel oprecht te genieten en om mij heen te kijken.
Nah, maar dit was wel een keer en nooit meer. Hooguit weer eens in een business seat oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even naar de wc lopen en daar juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |