ik nietquote:
AdoraBelle aka J.James.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie is AB eigenlijk? Verder met je eens trouwens
Het is duidelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat was serieus 9 jaar en nog wat maanden terug. Hoe kan je nou verwachten dat alles precies het zelfde blijft? En mocht hij echt so verschrikkelijk zijn; nogmaals.. : TR of FB topic. En dan kunnen we kijken of we er iets aan kunnen doen.
" Hij is irritant " hebben we gewoon niet zo veel aan.
Gelukkig. Dat jij een leuke dag hebt gehad maakt mijn dag weer beter.quote:
hihi, tjacka is 5.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering wat kinderachtig. Ben je 5 jaar oud of zo met je "Je bent zelf" posts
Nou zeg maar gerust afgewezen omgebouwdequote:
We kunnen moeilijk zijn naam censurerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
En het gek vinden dat hij hier straks weer post
Ik betwijfel het. In haar post in dat topic over zitzak, blijkt dus dat ze haar leven op kop heeft gezet en dat ze bepaalde mensen die haar pissig maken en ze daardoor op een zitzak ging springen, gaat ontwijken en lettende op het feit dat ze vaker op een zitzak heeft gesprongen nadat ze hier weer een ruzie had, denk ik dat ze op ons doelde en haar gezicht hier niet meer laat zien, maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
En het gek vinden dat hij hier straks weer post
Gewoon negeren lijkt mij de beste optie. Gewoon dat niemand op hem ingaat. Geen antwoord geeft, niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk zijn naam censureren
taalkunstenaar. Daarom vind ik je zo leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. In haar post in dat topic over zitzak, blijkt dus dat ze haar leven op kop heeft gezet en dat ze bepaalde mensen die haar pissig maken en ze daardoor op een zitzak ging springen, gaat ontwijken en lettende op het feit dat ze vaker op een zitzak heeft gesprongen nadat ze hier weer een ruzie had, denk ik dat ze op ons doelde en haar gezicht hier niet meer laat zien, maar we zullen het zien.
dat was een mooie zin
Nee klopt. Ik heb al paar keer gemerkt dat dat effect had. Maar er blijven toch altijd wel mensen die dan net iets zeggen, en dan heb je het alweer. Ik geef toe dat ik dat ook nog wel te vaak doequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon negeren lijkt mij de beste optie. Gewoon dat niemand op hem ingaat. Geen antwoord geeft, niks.
Rechten he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Muto het volgende:
[..]
taalkunstenaar. Daarom vind ik je zo leuk.
Ga alsjeblieft geen collumns schrijven ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. In haar post in dat topic over zitzak, blijkt dus dat ze haar leven op kop heeft gezet en dat ze bepaalde mensen die haar pissig maken en ze daardoor op een zitzak ging springen, gaat ontwijken en lettende op het feit dat ze vaker op een zitzak heeft gesprongen nadat ze hier weer een ruzie had, denk ik dat ze op ons doelde en haar gezicht hier niet meer laat zien, maar we zullen het zien.
dat was een mooie zin
Enkel als je je aan hem stoort. Ik vind het wel vermakelijk eigenlijk zolang ik geen privéfoto's in mijn DM-box krijg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Gewoon negeren lijkt mij de beste optie. Gewoon dat niemand op hem ingaat. Geen antwoord geeft, niks.
gewoon even dm'en naar diegene.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik heb al paar keer gemerkt dat dat effect had. Maar er blijven toch altijd wel mensen die dan net iets zeggen, en dan heb je het alweer. Ik geef toe dat ik dat ook nog wel te vaak doe
Jij ook niet, met je collumns.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft geen collumns schrijven ofzo
Jammer dat je voorbijgaat aan de daadwerkelijke inhoud van mijn post.quote:
Nouen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je voorbijgaat aan de daadwerkelijke inhoud van mijn post.
Verkapte afwijzing ja. Terwijl je zo overduidelijk om een omhelzing vroeg na je helse dag...quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat je voorbijgaat aan de daadwerkelijke inhoud van mijn post.
Ik vond het een mooie liefdesverklaring wel.quote:
Groepsknuffel met Jimbo erbij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte afwijzing ja. Terwijl je zo overduidelijk om een omhelzing vroeg na je helse dag...
Kom maar hier hoor Muto
Prima, ik heb Paxcon toch altijd achter de hand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte afwijzing ja. Terwijl je zo overduidelijk om een omhelzing vroeg na je helse dag...
Kom maar hier hoor Muto
hoiquote:
Heb je mijn kaap gezien? Zat minder dan 2 seconden tussenquote:
Ik zag hem net tussen de titels staanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je mijn kaap gezien? Zat minder dan 2 seconden tussen
Ik ben geslaagd, hopelijk voldoet de inhoud.
goed hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig. Dat jij een leuke dag hebt gehad maakt mijn dag weer beter.
Hoe was je busreis?
hoezo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Jimbo en Typisch zijn dus wel verstandig gebleken
wegblijven van FOK! na de wedstrijd ipv je laten uitlokken tot een banquote:
Wij gedragen ons toch ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wegblijven van FOK! na de wedstrijd ipv je laten uitlokken tot een ban
Zolang Rene niet in de SC komt welquote:
dat is mijn Miniempjequote:
Is dat zo gek? Je komt hier nooit.quote:
quote:
Zelfs dan niet. Ik ben beetje klaar met altijd de discussie met hem te zoeken. Gewoon terechtwijzen en anders jammer dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang Rene niet in de SC komt wel
oh ja datquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wegblijven van FOK! na de wedstrijd ipv je laten uitlokken tot een ban
alleen als ess er isquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Je komt hier nooit.
Inderdaad.quote:
ik kwam hier vaak zat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Je komt hier nooit.
Dus waar ik je buiten FOK! stalk neemt hij die rol op FOK! op zich?quote:
Heb je niet veel indruk gemaakt. Maar goed. ik zie nu waarom.quote:
ja alleen als ess hier isquote:
bend?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen als ess hier is
je zou bijna denken dat je een kloon bend
oh wtfquote:
Hier moet GK achterzitten. Kan niet anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen als ess hier is
je zou bijna denken dat je een kloon bend
Ik vroeg alleen maar wie hij was, de rest van de posts is gewoon niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Fopje het volgende:
Jezus stelletje kleuters. Kijk hoe vriendelijk jullie zijn tegen iemand die hier eens komt kijken. En dan zeiken over "irritante users"
Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus waar ik je buiten FOK! stalk neemt hij die rol op FOK! op zich?
Populair zijn is niet altijd makkelijk
handigquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit, er gaan mensen voorin en achterin de tram zitten en die 'praten' metelkaar
Is soms wel jammer ja. Maar als je niet oppast word ik weer boos op je hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Fopje het volgende:
Jezus stelletje kleuters. Kijk hoe vriendelijk jullie zijn tegen iemand die hier eens komt kijken. En dan zeiken over "irritante users"
Fopje vergelijken met jezus gaat wat te ver.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is soms wel jammer ja. Maar als je niet oppast word ik weer boos op je hoor
ja daar dacht ik even niet aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Fopje vergelijken met jezus gaat wat te ver.
Een andere keer gehad dat de trambestuurder met sie gast bij die ingang achterin zat te kletsen. Via de intercomquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
handigbeter een walkietalkie nemen
Misschien kan Fopje water ook wel veranderen in fijn. dan mag hij blijven.quote:
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
is gewoon fopje toch Fopje, flauw mopje.
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.
Ligt eraan wat je met fijn bedoelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Fopje water ook wel veranderen in fijn. dan mag hij blijven.
Wat dan? Ik volg het niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met fijn bedoelt.
Nee hoor. Maar zo vlak na een Klassieker bij mij een lach tevoorschijn toveren, dat wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest dan?
Al zijn opmerkingen. Zo gevat.quote:
Klopt. Hij speelt ook bijna nooit op de man zelf. Knap welquote:
Oh, eitje. Natuurlijk kan ik dat.quote:
Goed zo. Kan wel wat alcohol gebruiken.quote:
Doei Muutquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga pc afsluiten en nog even tv kijken.
I don't blame youquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen nog Ouzo in huis en toen ging ik dat mengen met Ice Tea (ook wat ik in huis heb), want met water vind ik niet lekker, gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen weggeflikkerd.
Dan maar geen alcohol
Gewoon shotjes nemen en gelijk zonder te ademen een paar slokken ice tea. Dan proef je er niks van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Puur vind ik ook niet lekker
Ik ga huilen.
Balenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
Shit, net de trein gemist en nu moet ik tot 0.45 wachten en dan moet ik ook nog overstappen op de.bus
Zonde zeg. Al is het wel veelte zoet om veel achter elkaar te drinken ja... Dat gezegd hebbende, als je het maar snel genoeg wegdrinkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen nog Ouzo in huis en toen ging ik dat mengen met Ice Tea (ook wat ik in huis heb), want met water vind ik niet lekker, gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen weggeflikkerd.
Dan maar geen alcohol
ja best wel. Het is koud enzoquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn geheugen voor nutteloze dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |