quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met fijn bedoelt.
Nee hoor. Maar zo vlak na een Klassieker bij mij een lach tevoorschijn toveren, dat wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest dan?
Al zijn opmerkingen. Zo gevat.quote:
Klopt. Hij speelt ook bijna nooit op de man zelf. Knap welquote:
Oh, eitje. Natuurlijk kan ik dat.quote:
Goed zo. Kan wel wat alcohol gebruiken.quote:
Doei Muutquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga pc afsluiten en nog even tv kijken.
I don't blame youquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen nog Ouzo in huis en toen ging ik dat mengen met Ice Tea (ook wat ik in huis heb), want met water vind ik niet lekker, gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen weggeflikkerd.
Dan maar geen alcohol
Gewoon shotjes nemen en gelijk zonder te ademen een paar slokken ice tea. Dan proef je er niks van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Puur vind ik ook niet lekker
Ik ga huilen.
Balenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
Shit, net de trein gemist en nu moet ik tot 0.45 wachten en dan moet ik ook nog overstappen op de.bus
Zonde zeg. Al is het wel veelte zoet om veel achter elkaar te drinken ja... Dat gezegd hebbende, als je het maar snel genoeg wegdrinkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb alleen nog Ouzo in huis en toen ging ik dat mengen met Ice Tea (ook wat ik in huis heb), want met water vind ik niet lekker, gadverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen weggeflikkerd.
Dan maar geen alcohol
ja best wel. Het is koud enzoquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn geheugen voor nutteloze dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |