quote:
Zelfs dan niet. Ik ben beetje klaar met altijd de discussie met hem te zoeken. Gewoon terechtwijzen en anders jammer dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang Rene niet in de SC komt wel
oh ja datquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wegblijven van FOK! na de wedstrijd ipv je laten uitlokken tot een ban
alleen als ess er isquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Je komt hier nooit.
Inderdaad.quote:
ik kwam hier vaak zat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Je komt hier nooit.
Dus waar ik je buiten FOK! stalk neemt hij die rol op FOK! op zich?quote:
Heb je niet veel indruk gemaakt. Maar goed. ik zie nu waarom.quote:
ja alleen als ess hier isquote:
bend?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen als ess hier is
je zou bijna denken dat je een kloon bend
oh wtfquote:
Hier moet GK achterzitten. Kan niet anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja alleen als ess hier is
je zou bijna denken dat je een kloon bend
Ik vroeg alleen maar wie hij was, de rest van de posts is gewoon niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Fopje het volgende:
Jezus stelletje kleuters. Kijk hoe vriendelijk jullie zijn tegen iemand die hier eens komt kijken. En dan zeiken over "irritante users"
Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus waar ik je buiten FOK! stalk neemt hij die rol op FOK! op zich?
Populair zijn is niet altijd makkelijk
handigquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit, er gaan mensen voorin en achterin de tram zitten en die 'praten' metelkaar
Is soms wel jammer ja. Maar als je niet oppast word ik weer boos op je hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef Fopje het volgende:
Jezus stelletje kleuters. Kijk hoe vriendelijk jullie zijn tegen iemand die hier eens komt kijken. En dan zeiken over "irritante users"
Fopje vergelijken met jezus gaat wat te ver.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is soms wel jammer ja. Maar als je niet oppast word ik weer boos op je hoor
ja daar dacht ik even niet aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Fopje vergelijken met jezus gaat wat te ver.
Een andere keer gehad dat de trambestuurder met sie gast bij die ingang achterin zat te kletsen. Via de intercomquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
handigbeter een walkietalkie nemen
Misschien kan Fopje water ook wel veranderen in fijn. dan mag hij blijven.quote:
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
is gewoon fopje toch Fopje, flauw mopje.
Is dat ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.
Ligt eraan wat je met fijn bedoelt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Fopje water ook wel veranderen in fijn. dan mag hij blijven.
Wat dan? Ik volg het niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Die Caland trouwens. Ik moet gewoon lachen om hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |