Irrelevant. Aan mijn notes kun je zien dat, wat ik al duidelijk riep, je vroeger wel degelijk een ban kreeg voor vermeend topic verneukend gedrag. En het is duidelijk dat nagenoeg NIEMAND zit te wachten op geflipte koelkast. Maar goed, het beleid van Fok! is gewoon vrij links zeg maar. Soitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ohja, wat wij moeten mensen laten bannen omdat ze irritant zijn.
Misschien vindt hij jou ook wel irritant.
Hahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Niks tegen Koelkast. Hij steunde mij volmondig in mijn ruzies
Flauw dat jullie hem geen vriendin gunnen al is ze fictiefJaloerse krengen
hoi kloonquote:
Hoiquote:
Niemand zit ook te wachten op LMI en AB. Doen ze ook niks aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Irrelevant. Aan mijn notes kun je zien dat, wat ik al duidelijk riep, je vroeger wel degelijk een ban kreeg voor vermeend topic verneukend gedrag. En het is duidelijk dat nagenoeg NIEMAND zit te wachten op geflipte koelkast. Maar goed, het beleid van Fok! is gewoon vrij links zeg maar. Soit
doe normaalquote:
Ja sorryquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
doe normaal
dat is gewoon muot's vriendin
ben je jaloers ofzo?
Wat ga je mij met AB vergelijken. Ik wil op geen enkele wijze met dat ding geassocieerd worden, dat weet je zelf maar al te goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand zit ook te wachten op LMI en AB. Doen ze ook niks aan.
Laat het maar gaan. Luister nou maar naar Fopje () en dan komt t goed.
wisten wequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga iets opbiechten.
xPressie is mijn penis.
Jullie hebben 1 overeenkomst: jullie zijn beide irritant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat ga je mij met AB vergelijken. Ik wil op geen enkele wijze met dat ding geassocieerd worden, dat weet je zelf maar al te goed.
Dat was serieus 9 jaar en nog wat maanden terug. Hoe kan je nou verwachten dat alles precies het zelfde blijft? En mocht hij echt so verschrikkelijk zijn; nogmaals.. : TR of FB topic. En dan kunnen we kijken of we er iets aan kunnen doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Irrelevant. Aan mijn notes kun je zien dat, wat ik al duidelijk riep, je vroeger wel degelijk een ban kreeg voor vermeend topic verneukend gedrag. En het is duidelijk dat nagenoeg NIEMAND zit te wachten op geflipte koelkast. Maar goed, het beleid van Fok! is gewoon vrij links zeg maar. Soit
Je bent zelf irritant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jullie hebben 1 overeenkomst: jullie zijn beide irritant.
terugvuurquote:
Wie is AB eigenlijk? Verder met je eens trouwensquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand zit ook te wachten op LMI en AB. Doen ze ook niks aan.
Laat het maar gaan. Luister nou maar naar Fopje () en dan komt t goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |