Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik onthou gewoon altijd in welk deel ik ongeveer mijn fiets heb gezet
Ga je slapen?slaap lekker
heb je Typisch nog gezien?quote:
voor mij had je dat toch wel over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.
helleuquote:
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja he
Was leuk wedstrijdje
Zeker de uitslag
wel goed heurquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hoi vaquote:
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor mij had je dat toch wel over?dat je einde bericht niet meer klopte?
slaap lekker
FOK! krijgt dezelfde werking op jou als de ring op Frodoquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben jaloers op George Kollias
[..]
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.
Gunstige loting voor PEC zeg. Kunnen nog eens de beker winnen ookquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gunstige loting voor PEC zeg. Kunnen nog eens de beker winnen ook
United kan makkelijk geloot worden met dit baggerseizoen van hunquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]Eerste profclub is NEC thuis
Maar laten we het ook niet onderschatten, prima ploeg natuurlijk.
Als we winnen, en Ajax ook, ben je vrijwel verzekerd van Europees voetbal.PEC heeft nog nooit Europees gespeeld voor 't echie.
Hahaha. Prachtig affiche, PEC naar Old Traffordquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United kan makkelijk geloot worden met dit baggerseizoen van hun![]()
Ik denk dat hij geen ban heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo kan jij posten? Er werd hier gesuggereerd dat je een ban had.
Bijna de tentamens verneukt. Dat kan ik weer aftaaienquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! krijgt dezelfde werking op jou als de ring op Frodo
Rooney, Rooney.Zwolle komt eraan Zwolle komt eraanquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha. Prachtig affiche, PEC naar Old Trafford
Trustenquote:
De muziek kan ik helaas niet terug vinden op Spotify.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna de tentamens verneukt. Dat kan ik weer aftaaien
maar ik ben toch bang dat Youtube mij in de greep houdt momenteel. Ik wil ook kunnen drummen![]()
De muziek an sich mag je haten, maar dat voetenwerk, echt onmenselijk snel gewoon
Spotify is een beetje stom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De muziek kan ik helaas niet terug vinden op Spotify.
LR`s muzieksmaak ookquote:
ik word een beetje aangeschotenquote:
erg hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |