quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een keer gehoord.dat ze delft hebben aangesloten op het nachtnet omdat ze al die studenten die ladderzat over het spoor terug naar delft liepen vanuit rdam en den haag
mijn verjaardag vieren met vriendinnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nachtbussen zijn wel kut ja![]()
Wat ging je in Amsterdam doen?
Was het leuk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn verjaardag vieren met vriendinnen
Jaquote:
Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik onthou gewoon altijd in welk deel ik ongeveer mijn fiets heb gezet
Ga je slapen?slaap lekker
heb je Typisch nog gezien?quote:
voor mij had je dat toch wel over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, of wacht nu valt het einde bericht in duigen maar krijg zin in roken. Dan is het slaaptijd.
helleuquote:
Trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja he
Was leuk wedstrijdje
Zeker de uitslag
wel goed heurquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
hoi vaquote:
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
voor mij had je dat toch wel over?dat je einde bericht niet meer klopte?
slaap lekker
FOK! krijgt dezelfde werking op jou als de ring op Frodoquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben jaloers op George Kollias
[..]
Altijd. Zie nu ook deze post weer vanuit bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |