quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat je aftakelt.
Ja ik ook. Prima leeftijdquote:
Niet naar hem luisteren Ess. Ik ben de enige die kan oordelen en die dozen pak je nog net zo soepel uit als op de middelbare schoolquote:
Klagen over leeftijd doe ik wel als ik de 30 gepasseerd bentquote:
Als jij echt een voltijds opleiding begint komen die klachten wel hoor. Dan voel je je ineens heel oud al eerstejaarsquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klagen over leeftijd doe ik wel als ik de 30 gepasseerd bent
mijn handen beginnen pijn te doen.. ik dacht dat we hadden afgesproken dat we dit jaar de winter over zouden slaan?quote:
Ik weet dan ook nog niet of ik dat doequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij echt een voltijds opleiding begint komen die klachten wel hoor. Dan voel je je ineens heel oud al eerstejaars
Al kun je hier wel ietwat wennen aan het idee.
pfieww.. gwlukkig maar dat ik op jouw steun kan rekenen lr!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet naar hem luisteren Ess. Ik ben de enige die kan oordelen en die dozen pak je nog net zo soepel uit als op de middelbare school
Ja tog, succes met het terugvinden van je fiets op Delftquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
pfieww.. gwlukkig maar dat ik op jouw steun kan rekenen lr!
ik ben nu onderweg van amsterdam naar delftquote:
Heb je wel echt de laatste trein of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben nu onderweg van amsterdam naar delft
ik onthou gewoon altijd in welk deel ik ongeveer mijn fiets heb gezetquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja tog, succes met het terugvinden van je fiets op Delft
Ik luister Voor vandaag einde bericht.
nachtnet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel echt de laatste trein of niet?
Nachtbussen zijn wel kut jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
nachtnet.
Alleen moet ik straks op den.haag hs ovsrstappen op de snelbus ivm werkzaamheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |