Beetje levenloos zijn toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje moeite voor een topic doen, toch?
Hope is inderdaad een naam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
Had de hele tijd niet door dat Hope een naam was, ze zouden namen met hoofdletters moeten schrijven
Daar heb ik ook al op gezochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Spongeboss het volgende:
Ik wil nu de facebook van dat scootermeisje kijken hoe ze is opgedroogd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope is inderdaad een naam.
Net als Forest in het gesprek.
En Kitty, de moeder.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De wijk in twente als locatie en naam Hope of Mario?
Geloof me, ik had zelf ook moeite het zonder tranen in m'n ogen te lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Nikmans het volgende:
Wat een goed topic, hoewel ik halverwege die chat ben afgehaakt maar de paints zijn schitterend
Hoe heet die wijk?quote:
Na een dag al hé. Dat is normaal bij deze mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom noemen ze elkaar gelijk als schoonbalblaabal als het zomaar een relatie is en niet trouwen of al heel lang samen?
Dit kan ik niet ontkennen.quote:
Sorry, het moet een beetje privacy blijven anders is het topic over een minuut dichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is niet te volgen he. Gebruik eens kleurtjes of verwijder alleen de achternamen.
Nog wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Marie30 het volgende:
Damn
Duurde bij mij ook even eer ik door had dat 'hope' een naam was. Maar ja, als je de rest van het taalgebruik ziet kan je niet echt verwachten dat ze weten wanneer een hoofdletter te gebruiken.
Zijn ze nog samen?
- Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef spiritusbus het volgende:
Goed topic, twee puntjes van kritiek:
-Ik fap met rechts
-Eerste foto komt uit Groningen
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef BozeHaas het volgende:
Kun je niet de hoofdrolspelers een andere kleur geven?
Is ze 8+/10?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Dat meisje roze moeder rood weet ik veel dan is het wat overzichtelijker, maar goed ff lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die ene paint met dikke arm komt me bekend voor.
Same here.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HopeDie leg ik altijd neer in de pot
Op sommige foto's ziet ze er nog enigszins redelijk uit, irl zal ze idd een 2 zijnquote:
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
"doe is normaal"
"Hun zijn gelukkig met elkaar" etc etc.
Ik word er buitengewoon agressief van![]()
![]()
![]()
![]()
ja g, kdiscrimineer wa, is idd niet zuiver. ik ben hunner leraar niequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..
Ja de kleurtjes zijn een beetje kut geef ik toe, ben daar geen held inquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:32 schreef Remqo het volgende:
Topic met kwaliteit
Pic van je zusje![]()
De soap half doorgelezen, met kleurtjes markeren zou het makkelijker gaan, ik wil wel weten welke tokkies elkaar uitschelden.
Het is inderdaad wel een flinke test voor mensen met een wat hoger IQ om hier doorheen te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Zo slechtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
Gvdquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
quote:
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hopequote:
Huh dat zei ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Ik maakte een foutje met quoten, is hersteld.quote:
Oh zie het, alsnog een bazenpost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje met quoten, is hersteld.
Denk echt een naam, vast een zusje van Hope ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of moet ik denken aan zou het een bijnaam zijn?
Paints
Echt een naam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of zou het een bijnaam zijn?
Paints
He baas,quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Syd het volgende:
Niet fucken met het o zo mooie landschap van Twente ja !!!! Enige uitschot wat dr woont komt uit Almelo.
Wie? Deze ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He baas,
Misschien kwam die wildparkerende hoer ook wel uit Almelo
die jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Wie? Deze ?
Gezien het uit parkeren kan het wel eens kloppen
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Oh Noesquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Allemaal gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir niet
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Wie weet komt dat nog bij een break-up.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.
Ik hoop het, verder wel mooi topic trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog bij een break-up.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik kan niet reageren in dit topic godver. Dit is gewoon eng
![]()
Nog wel.quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef HSG het volgende:
Probleemwijken Twente en zet er een plaatje neer van een probleemwijk in Groningen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Fera het volgende:
Jezus, wat een verhaal. Ik snapte er geen kut van.
Dit is wat ik eruit haalde:
Maar dat wijf was dus verliefd op Samir, maar Samir vond het niets en nu is ze maar met Mario en wordt ze meteen tante van zijn zus die een dochtertje krijgt? En ze heeft een moeder die zich niet naar haar leeftijd gedraagt en het verstandig vindt zich te mengen in discussies tussen VMBO scholieren.
Hoe kom je hieraan? Ben je bevriend met dit soort mensen?quote:
Nee, gelukkig niet. Ik kwam het tegen via een vriend op Facebook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan? Ben je bevriend met dit soort mensen?
Ze weten echt niet beter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik verveelde me. Ik vraag mij tijdens het lezen af of ze te lui zijn om normaal te typen, of dat ze het echt niet kunnen. In het tweede geval hebben deze jongeren geen kans op een normale toekomst.
Verder stoor ik me het ergst aan het overmatig gebruik van het woord 'hun'. De beste quote uit het gesprek: ''Haha zegt dat kleine kind zelf. Leer jij dan typen? Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was wel duidelijk inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar ik zag wel snel dat het tokkies zijn.
Terechte klacht derhalve
ok manquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Zwitsalletje het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik verveelde me. Ik vraag mij tijdens het lezen af of ze te lui zijn om normaal te typen, of dat ze het echt niet kunnen. In het tweede geval hebben deze jongeren geen kans op een normale toekomst.
Verder stoor ik me het ergst aan het overmatig gebruik van het woord 'hun'. De beste quote uit het gesprek: ''Haha zegt dat kleine kind zelf. Leer jij dan typen? Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje''
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey kom je ook SC, we missen wat mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk inderdaad.
Ben al in de SC.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ey kom je ook SC, we missen wat mensen
ja waar andersquote:
Grote kans ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft de Facebookdiscussie langer geduurd dan de relatie.
quote:
quote:
Eh, wat?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topicquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:13 schreef Newbie114 het volgende:
Goed topic, mooie paints. Wel echt geen hol van die facebookdingen te volgen.
[..]
[..]
[..]
Eh, wat?
Zijn Hope en Mario nou nog samen of niet?
Waarom. Al die. Punten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope heeft zich. Zonder overdrijven. Inmiddels door minstens 30 andere mannen laten uitwonen. Zie mn andere klb topic
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaanquote:Met je punt, waar geen punt hoort. Sukkeltje
Ja zelfde chick, vriend van me reageerde op die statusquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat is diezelfde als die chick die zwanger is? Serieus, waar haal je deze mensen vandaan![]()
Wel leuke entertainment op een langzame maandagavond.
Ja, mijn mobiel doet wel eens een punt als ik op de komma probeer te drukken (worstenvingers, weeg 200 kilo jwt)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:20 schreef sinadOH het volgende:
[..]
En daarom al die punten zeker. Ja hoor.
God nee, dat duurt nog wel een jaar of 15quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:48 schreef Enchanter het volgende:
Of krijgen we over een paar maanden een kleine Toto69 ?
Wil niet echt lukken ,, dan maar weer gaan Fokken .quote:
DM die pics dan ff??quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:23 schreef Uitgebloed het volgende:
Twee jaar terug was het best een lekker wijf qua gezichtje eigenlijk.
Nu is het een ordinair wijf
Ja die 1e ken ik ik heb geen facebook meerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
2 jaar terug: in pagina 1 van dit topic.
Nu: zie haar facebook.
In die eerste heeft ze best een aardig smoeltje, vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja die 1e ken ik ik heb geen facebook meer
Vond ik ook wel iddquote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:46 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
In die eerste heeft ze best een aardig smoeltje, vind ik dan.
Moet je een account hebben voor facebook om die te bekijken? Nee toch.
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 04:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook zonder te posten, lamlul.
De Kapstok leerwerktrajecten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Die laatste pijl naar kapstop;
De kapstok is een of andere pauperschool in Twente, in Hengelo ofzo
Ah. Dat verklaart.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:04 schreef Cici het volgende:
[..]
De Kapstok leerwerktrajecten.
De jongeren noemen het ook wel "school".
Is onderverdeeld in meerdere trajecten.
Zit in o.a. Almelo, Oldenzaal, Enschede en Hengelo.
Jajaquote:
dank uquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / Tienermoeders op Facebook #2
KLB / Tienermoeders op Facebook
Deze topics er bij kan ik niet meer aan hoor. Mijn iq is na het lezen van de op al met 20 punten gestegen, verder lezen maakt me een enorm arrogante hufterquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / Tienermoeders op Facebook #2
KLB / Tienermoeders op Facebook
heh echt die griet van sbs probleemwijken? dat was toch groningen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 02:44 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
2 jaar terug: in pagina 1 van dit topic.
Nu: zie haar facebook.
Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomenquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Maar van wie Is het kind nu? Haar vader?
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomen
Hoop dat het kindje een beetje een keerpunt is voor die meid. Dat ze dr verantoordelijkheden als moeder inziet, hulp en begeleiding krijgt en weer met beide beentjes op de grond komt te staan.
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Kwaliteitstopic. Eentje met de ouderwetsche kwaliteit die ik al tijden niet meer gezien heb hier. Chapeau.
Ja ik weet wel hoe de moeder heet, maar dat ga ik hier niet postenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:19 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.
Ik zie toch wel al moedergevoelens, ze is een maandje van de drugs, heeft hulp en begeleiding.
Als je een lijn trekt met crimineel tuig, is er vaak ook een ommekeer zodra er een kind geboren is en dat ze ook verantwoordelijkheden hebben. Hopellijk is dat voor dit meisje ook het geval.
Is er trouwens ook een facebok van dr moeder bekend. Ben wel benieuwd naar wat voor een tokkie dat is .
mequote:Roddela roddels roddels ze kriigen de bloed onder me nagels vandaan! Pfffffffffd
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:53 schreef Temps_mort het volgende:
Probleemwijken in Nederland?In Nederland zijn geen probleemwijken, louter dramawijken zoals de OP laat zien. Is gewoon te wijten aan opleidingsniveau en verveling ivm werkloosheid, aangezien het een stel luie blanken zijn.
Zie hier voor de echte probleemwijken: https://www.youtube.com/user/wewe591
Die namenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die Astrid Lisanna is ook een debiel trouwens.
D'r facebook heet 'xkusjeatid'
Ze kan d'r eigen naam niet spellen.
.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:58 schreef Bartcoah het volgende:
10/10 voor de moeite!
Ik geloofde het na enig tijdje gelezen te hebben wel!
Graag gedaan, ts kan blijkbaar niet relativeren.quote:
Precies zoals ik al hierboven zei, dit zijn inderdaad geen probleemwijken.quote:
Geen dankquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dit topic maakt mij heel erg gelukkig
En ook heel erg verdrietig
Maar dan weer heel erg gelukkig, dankje Toot
Dr klopt wel meer niet. Dat wij zo over haar oordelen bijvoorbeeld. Misschien vreemd om te zeggen, maar ik zie een lieve moeder in spee. Ze is alleen wat jong, maar ze houdt nu al van dr kind en dat vind ik eigenlijk wel mooi. Ik hoop dat het de ommekeer in dr leven betekent en dat ze wakker is geschud dat ze ook echt moet veranderen..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:21 schreef agter het volgende:
Wat een trieste nieuwe foto zeg, op haar Fb.
Dat klopt gewoon niet, zo'n kindje wat al moeder wordt.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2015 00:07 schreef agter het volgende:
En ze heeft nu een relatie met Wesley, die een tattoo op zijn rug heeft van papa en mama.
Denk het niet. Gaat wel vadertje spelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
Zou Wesley ook de vader zijn?
Beetje een lulletje rozenwater
Dat worden leuke eerste woordjes van Jay..quote:Op maandag 1 juni 2015 00:58 schreef pussycatdoll het volgende:
'' En hope weet ook dat ik haar kk erg mag'' wtf!
Uiteraard is het om te janken. Maar helaas komen dit soort situaties nog best eens voor, ook hier in NL. Arm toekomstig kindquote:Op maandag 1 juni 2015 08:22 schreef pijltjegooien het volgende:
We kunnen er wel om lachen, maar de situatie is natuurlijk om te janken. Wesley komt er binnen een paar weken achter dat een zwangere puber niet bepaald in zijn droomwereld past en na hem zullen er ongetwijfeld nog een aantal volgen tot dat de laatste whitetrash in de reeks na de bevalling besluit dat hij geen trek heeft in een crèmekleurige lovebaby.
En dan zijn er mensen die abortus willen verbiedenquote:Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard is het om te janken. Maar helaas komen dit soort situaties nog best eens voor, ook hier in NL. Arm toekomstig kind
Betwijfel of ze daar wat mee doen tho.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef KosterT het volgende:
Het jammere is dat dit soort mensen ook gewoon stemrecht hebben.
Vertelquote:Op maandag 1 juni 2015 11:19 schreef Cici het volgende:
OMG, ik heb een gemeenschappelijke vriend met die Hope EN met die nieuwe neuker van haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel maar wat tegen doen...
Wees blij, anders had jij ook geaborteerd geweest.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die abortus willen verbieden
Ahquote:Op maandag 1 juni 2015 11:24 schreef Cici het volgende:
Sorry, ik kan (en wil) geen namen noemen, schaam mij te erg
![]()
Laten we zeggen dat het een jonge jongen is die haar ook op zijn fb heeft.
En een tokkie die die Wesley op haar fb heeft.
Lol, ja ik ookquote:Op maandag 1 juni 2015 11:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ahach ja ik heb er ook een paar gemeenschappelijk
maar ik kom ook uit de buurt
Nog ergerquote:Op maandag 1 juni 2015 11:27 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee![]()
Gelukkig niet (meer).
Hengeloooooooooooooo!
Nietes, altijd beter dan Enschedequote:
Dat is zoquote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Nietes, altijd beter dan Enschede![]()
Ik kan het weten, bijna 7 jaar in Enschede gewoond.
Wat was ik blij dat ik terug naar Hengelo ging
Oh please.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is zonu woon je mooi tussen Hope en dr lover in
Houden zoquote:Op maandag 1 juni 2015 11:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Oh please.
Ik ken ze gelukkig beide niet.
Wel vermakelijk topic haha!
Ik lurk ook wel eens in je andere topic, het niet zo vrolijke topic zeg maar.
Hengelo, Enschede, beide beter dan Almelo
Stikjaloers op het babygeluk wat je tegen kan komen als het zolderkamerte verruild wordt voor de straat.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is zonu woon je mooi tussen Hope en dr lover in
Je kiest serieus Hengelo boven Enschede? Op basis waarvan?quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Nietes, altijd beter dan Enschede![]()
Ik kan het weten, bijna 7 jaar in Enschede gewoond.
Wat was ik blij dat ik terug naar Hengelo ging
Is mijn persoonlijke mening.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kiest serieus Hengelo boven Enschede? Op basis waarvan?
Inb4 'pics van je zusjes'quote:Op maandag 1 juni 2015 11:49 schreef Cici het volgende:
[..]
Is mijn persoonlijke mening.
Als jij daar fijn woont is dat toch prima?
Ik woon fijn in Hengelo. Ben er ook geboren. Groot deel van familie hier.
Fijne wijk waar ik woon.
Zusje woont in Enschede, ik vind het helemaal niks.
Dan vind ik Haaksbergen beter, waar mijn andere zusje woont.
Een hartje.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:01 schreef Uitgebloed het volgende:
Die liefdeskabouter van dr typt trouwens met enige regelmaat dit teken: ♡. Wat betekent dat?
Oh, is dat een hartjequote:
De enige zin die het heeft is een slotje voorkomen hehquote:Op maandag 1 juni 2015 15:33 schreef robuust89 het volgende:
Dat blurren heeft weinig zin, zo gevonden op facebook
Huldequote:Op maandag 1 juni 2015 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De enige zin die het heeft is een slotje voorkomen heh
Dat is zo.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:31 schreef El_Matador het volgende:
Probleemwijken Twente, dat is zoiets als Bidonvilles Lagos of Vervuilde Wateren Manila.
Nee...quote:Op maandag 1 juni 2015 16:31 schreef El_Matador het volgende:
Probleemwijken Twente, dat is zoiets als Bidonvilles Lagos of Vervuilde Wateren Manila.
Godverdomme, daar ging mn bier.quote:Zo is me buik nog maar een buikje enzo is die een stuk groter! Haha #trostemama!
Nee. Vrijwel zeker niet. Die relatie is pas sinds 30 mei 2015, en van wat ik begrijp gaat hij alleen de vaderrol op zich nemen.quote:
Damnquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel zeker niet. Die relatie is pas sinds 30 mei 2015, en van wat ik begrijp gaat hij alleen de vaderrol op zich nemen.
al is het volgende maand uit, let maar op
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Vrijwel zeker niet. Die relatie is pas sinds 30 mei 2015, en van wat ik begrijp gaat hij alleen de vaderrol op zich nemen.
al is het volgende maand uit, let maar op
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:47 schreef Uitgebloed het volgende:
Maar Wesley weet wel al op hele leeftijd hoe het zal zijn om een zwangere vrouw te neuken
Nouja, vrouw.. meisje bedoel ik eigenlijk.
Ik Hope op een deel twee!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
Topic bijna vol, bijna 1.5 jaar gelopen. Not bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |