Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomenquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Maar van wie Is het kind nu? Haar vader?
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomen
Hoop dat het kindje een beetje een keerpunt is voor die meid. Dat ze dr verantoordelijkheden als moeder inziet, hulp en begeleiding krijgt en weer met beide beentjes op de grond komt te staan.
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Kwaliteitstopic. Eentje met de ouderwetsche kwaliteit die ik al tijden niet meer gezien heb hier. Chapeau.
Ja ik weet wel hoe de moeder heet, maar dat ga ik hier niet postenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:19 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.
Ik zie toch wel al moedergevoelens, ze is een maandje van de drugs, heeft hulp en begeleiding.
Als je een lijn trekt met crimineel tuig, is er vaak ook een ommekeer zodra er een kind geboren is en dat ze ook verantwoordelijkheden hebben. Hopellijk is dat voor dit meisje ook het geval.
Is er trouwens ook een facebok van dr moeder bekend. Ben wel benieuwd naar wat voor een tokkie dat is .
mequote:Roddela roddels roddels ze kriigen de bloed onder me nagels vandaan! Pfffffffffd
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:53 schreef Temps_mort het volgende:
Probleemwijken in Nederland?In Nederland zijn geen probleemwijken, louter dramawijken zoals de OP laat zien. Is gewoon te wijten aan opleidingsniveau en verveling ivm werkloosheid, aangezien het een stel luie blanken zijn.
Zie hier voor de echte probleemwijken: https://www.youtube.com/user/wewe591
Die namenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die Astrid Lisanna is ook een debiel trouwens.
D'r facebook heet 'xkusjeatid'
Ze kan d'r eigen naam niet spellen.
.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:58 schreef Bartcoah het volgende:
10/10 voor de moeite!
Ik geloofde het na enig tijdje gelezen te hebben wel!
Graag gedaan, ts kan blijkbaar niet relativeren.quote:
Precies zoals ik al hierboven zei, dit zijn inderdaad geen probleemwijken.quote:
Geen dankquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dit topic maakt mij heel erg gelukkig
En ook heel erg verdrietig
Maar dan weer heel erg gelukkig, dankje Toot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |