Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomenquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Maar van wie Is het kind nu? Haar vader?
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:02 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Pas over een aantal maanden kan er een dna-test worden afgenomen
Hoop dat het kindje een beetje een keerpunt is voor die meid. Dat ze dr verantoordelijkheden als moeder inziet, hulp en begeleiding krijgt en weer met beide beentjes op de grond komt te staan.
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik gok op een miskraam of anders een hele bak ellende zodra het kind er is.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Kwaliteitstopic. Eentje met de ouderwetsche kwaliteit die ik al tijden niet meer gezien heb hier. Chapeau.
Ja ik weet wel hoe de moeder heet, maar dat ga ik hier niet postenquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:19 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Ik ken het bewuste meisje niet, dus moet het doen met de informatie die ik hier in dit draadje lees en op haar facebook.
Ik zie toch wel al moedergevoelens, ze is een maandje van de drugs, heeft hulp en begeleiding.
Als je een lijn trekt met crimineel tuig, is er vaak ook een ommekeer zodra er een kind geboren is en dat ze ook verantwoordelijkheden hebben. Hopellijk is dat voor dit meisje ook het geval.
Is er trouwens ook een facebok van dr moeder bekend. Ben wel benieuwd naar wat voor een tokkie dat is .
mequote:Roddela roddels roddels ze kriigen de bloed onder me nagels vandaan! Pfffffffffd
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:53 schreef Temps_mort het volgende:
Probleemwijken in Nederland?In Nederland zijn geen probleemwijken, louter dramawijken zoals de OP laat zien. Is gewoon te wijten aan opleidingsniveau en verveling ivm werkloosheid, aangezien het een stel luie blanken zijn.
Zie hier voor de echte probleemwijken: https://www.youtube.com/user/wewe591
Die namenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die Astrid Lisanna is ook een debiel trouwens.
D'r facebook heet 'xkusjeatid'
Ze kan d'r eigen naam niet spellen.
.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:58 schreef Bartcoah het volgende:
10/10 voor de moeite!
Ik geloofde het na enig tijdje gelezen te hebben wel!
Graag gedaan, ts kan blijkbaar niet relativeren.quote:
Precies zoals ik al hierboven zei, dit zijn inderdaad geen probleemwijken.quote:
Geen dankquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dit topic maakt mij heel erg gelukkig
En ook heel erg verdrietig
Maar dan weer heel erg gelukkig, dankje Toot
Dr klopt wel meer niet. Dat wij zo over haar oordelen bijvoorbeeld. Misschien vreemd om te zeggen, maar ik zie een lieve moeder in spee. Ze is alleen wat jong, maar ze houdt nu al van dr kind en dat vind ik eigenlijk wel mooi. Ik hoop dat het de ommekeer in dr leven betekent en dat ze wakker is geschud dat ze ook echt moet veranderen..quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:21 schreef agter het volgende:
Wat een trieste nieuwe foto zeg, op haar Fb.
Dat klopt gewoon niet, zo'n kindje wat al moeder wordt.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2015 00:07 schreef agter het volgende:
En ze heeft nu een relatie met Wesley, die een tattoo op zijn rug heeft van papa en mama.
Denk het niet. Gaat wel vadertje spelen.quote:Op maandag 1 juni 2015 00:11 schreef Paxcon het volgende:
Zou Wesley ook de vader zijn?
Beetje een lulletje rozenwater
Dat worden leuke eerste woordjes van Jay..quote:Op maandag 1 juni 2015 00:58 schreef pussycatdoll het volgende:
'' En hope weet ook dat ik haar kk erg mag'' wtf!
Uiteraard is het om te janken. Maar helaas komen dit soort situaties nog best eens voor, ook hier in NL. Arm toekomstig kindquote:Op maandag 1 juni 2015 08:22 schreef pijltjegooien het volgende:
We kunnen er wel om lachen, maar de situatie is natuurlijk om te janken. Wesley komt er binnen een paar weken achter dat een zwangere puber niet bepaald in zijn droomwereld past en na hem zullen er ongetwijfeld nog een aantal volgen tot dat de laatste whitetrash in de reeks na de bevalling besluit dat hij geen trek heeft in een crèmekleurige lovebaby.
En dan zijn er mensen die abortus willen verbiedenquote:Op maandag 1 juni 2015 11:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard is het om te janken. Maar helaas komen dit soort situaties nog best eens voor, ook hier in NL. Arm toekomstig kind
Betwijfel of ze daar wat mee doen tho.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:05 schreef KosterT het volgende:
Het jammere is dat dit soort mensen ook gewoon stemrecht hebben.
Vertelquote:Op maandag 1 juni 2015 11:19 schreef Cici het volgende:
OMG, ik heb een gemeenschappelijke vriend met die Hope EN met die nieuwe neuker van haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel maar wat tegen doen...
Wees blij, anders had jij ook geaborteerd geweest.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die abortus willen verbieden
Ahquote:Op maandag 1 juni 2015 11:24 schreef Cici het volgende:
Sorry, ik kan (en wil) geen namen noemen, schaam mij te erg
![]()
Laten we zeggen dat het een jonge jongen is die haar ook op zijn fb heeft.
En een tokkie die die Wesley op haar fb heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |