Kwestie van anticonceptie door het brood van de Lidl en de Aldi doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef LXIV het volgende:
Dat dit meisje 19 is kan me niet schelen. Dat haar IQ 19 is vind ik wel erg. Dat soort mensen zou zich niet mogen voortplanten.
Heel veel mensen kennen haar. Daarom is het onduidelijk wie de gelukkige vader is.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verbaast me niet, ik ken haar zelf ook.
uitgewoond in aquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:01 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Woont in A? Of wou je zeggen: uitgewoond door A?
Tienermoeder gespotquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef Shanna_ het volgende:
Zoek een leven zeg, stelletje gefrustreerde kneusjes. Liever tienermoeder dan na je 30e pas kinderen krijgen.
Ja echt he. Zo komt de braindrain wel op gang.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef Nikmans het volgende:
Paupers die zich kankersnel voortplanten en zo weer nieuwe paupers op de wereld zettenWat een prachtig fenomeen
Of gewoon geen kinderenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef Shanna_ het volgende:
Zoek een leven zeg, stelletje gefrustreerde kneusjes. Liever tienermoeder dan na je 30e pas kinderen krijgen.
is ook nog is gezonder anders krijg je van die mongole kindjes :Squote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef Shanna_ het volgende:
bedankt Shanna (quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:52 schreef Shanna_ het volgende:
Fysiek wel, geestelijk nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
is ook nog is gezonder anders krijg je van die mongole kindjes :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |