Op sommige foto's ziet ze er nog enigszins redelijk uit, irl zal ze idd een 2 zijnquote:
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
"doe is normaal"
"Hun zijn gelukkig met elkaar" etc etc.
Ik word er buitengewoon agressief van![]()
![]()
![]()
![]()
ja g, kdiscrimineer wa, is idd niet zuiver. ik ben hunner leraar niequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..
Ja de kleurtjes zijn een beetje kut geef ik toe, ben daar geen held inquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:32 schreef Remqo het volgende:
Topic met kwaliteit
Pic van je zusje![]()
De soap half doorgelezen, met kleurtjes markeren zou het makkelijker gaan, ik wil wel weten welke tokkies elkaar uitschelden.
Het is inderdaad wel een flinke test voor mensen met een wat hoger IQ om hier doorheen te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Zo slechtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
Gvdquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
quote:
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hopequote:
Huh dat zei ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |