Beetje levenloos zijn toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje moeite voor een topic doen, toch?
Hope is inderdaad een naam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
Had de hele tijd niet door dat Hope een naam was, ze zouden namen met hoofdletters moeten schrijven
Daar heb ik ook al op gezochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Spongeboss het volgende:
Ik wil nu de facebook van dat scootermeisje kijken hoe ze is opgedroogd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hope is inderdaad een naam.
Net als Forest in het gesprek.
En Kitty, de moeder.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De wijk in twente als locatie en naam Hope of Mario?
Geloof me, ik had zelf ook moeite het zonder tranen in m'n ogen te lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Nikmans het volgende:
Wat een goed topic, hoewel ik halverwege die chat ben afgehaakt maar de paints zijn schitterend
Hoe heet die wijk?quote:
Na een dag al hé. Dat is normaal bij deze mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
Maar waarom noemen ze elkaar gelijk als schoonbalblaabal als het zomaar een relatie is en niet trouwen of al heel lang samen?
Dit kan ik niet ontkennen.quote:
Sorry, het moet een beetje privacy blijven anders is het topic over een minuut dichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:16 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is niet te volgen he. Gebruik eens kleurtjes of verwijder alleen de achternamen.
Nog wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Marie30 het volgende:
Damn
Duurde bij mij ook even eer ik door had dat 'hope' een naam was. Maar ja, als je de rest van het taalgebruik ziet kan je niet echt verwachten dat ze weten wanneer een hoofdletter te gebruiken.
Zijn ze nog samen?
- Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:19 schreef spiritusbus het volgende:
Goed topic, twee puntjes van kritiek:
-Ik fap met rechts
-Eerste foto komt uit Groningen
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef BozeHaas het volgende:
Kun je niet de hoofdrolspelers een andere kleur geven?
Is ze 8+/10?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Dat meisje roze moeder rood weet ik veel dan is het wat overzichtelijker, maar goed ff lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal hoofdrolspelers though.
Klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die ene paint met dikke arm komt me bekend voor.
Same here.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
HopeDie leg ik altijd neer in de pot
Op sommige foto's ziet ze er nog enigszins redelijk uit, irl zal ze idd een 2 zijnquote:
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
"doe is normaal"
"Hun zijn gelukkig met elkaar" etc etc.
Ik word er buitengewoon agressief van![]()
![]()
![]()
![]()
ja g, kdiscrimineer wa, is idd niet zuiver. ik ben hunner leraar niequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe is normaal, daar kunnen hun ook nix aandoen en het is geen sgool ofzouw..
Ja de kleurtjes zijn een beetje kut geef ik toe, ben daar geen held inquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:32 schreef Remqo het volgende:
Topic met kwaliteit
Pic van je zusje![]()
De soap half doorgelezen, met kleurtjes markeren zou het makkelijker gaan, ik wil wel weten welke tokkies elkaar uitschelden.
Het is inderdaad wel een flinke test voor mensen met een wat hoger IQ om hier doorheen te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Zo slechtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
Gvdquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef Remqo het volgende:
Hoewel de toestand hopeloos lijkt, is er toch een beetje hope
quote:
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hopequote:
Huh dat zei ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Ik maakte een foutje met quoten, is hersteld.quote:
Oh zie het, alsnog een bazenpost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje met quoten, is hersteld.
Denk echt een naam, vast een zusje van Hope ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of moet ik denken aan zou het een bijnaam zijn?
Paints
Echt een naam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of zou het een bijnaam zijn?
Paints
He baas,quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Syd het volgende:
Niet fucken met het o zo mooie landschap van Twente ja !!!! Enige uitschot wat dr woont komt uit Almelo.
Wie? Deze ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He baas,
Misschien kwam die wildparkerende hoer ook wel uit Almelo
die jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Wie? Deze ?
Gezien het uit parkeren kan het wel eens kloppen
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Oh Noesquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Allemaal gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir niet
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Wie weet komt dat nog bij een break-up.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.
Ik hoop het, verder wel mooi topic trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog bij een break-up.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik kan niet reageren in dit topic godver. Dit is gewoon eng
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |