Maar ze heeft hem wel nog enorm hoog zitten. En daarmee bewijst ze precies het punt van Rienk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Marrije het volgende:
Billy: mag ik jou 1 ding vragen wil je je dan ook niet meer met mij bemoeien?
Rienk: dat zal niet gaan Billy, we zitten hier met zn allen
Maar wel 70% minder mute.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
Kreeg bijval toen billy er even niet bij was.*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Rienk krijgt veel bijval. Heel fijn
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende: zonder Billy en Hakim worden de streams saai weten jullie dat wel
![]()
Ik heb als elitequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
Hakim mag zijn papiertje wel weer bijwerkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Clank het volgende:
Ben wel benieuwd op wie Billy nu gaat stemmen
Waarom? Vond het nu erg leuk om te zien en bovendien gaat vermoedelijk Billy nu Rienk ook een nominatiestem geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef NenaLois het volgende:
Als ik Rienk was zou ik het wel pas hebben gezegd tijdens de "open nominaties".
Niet op de jonge hond!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb als elite [ afbeelding ] ook op Gieorgio gestemd
Elite zou de Poll volgen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Over zinloze stem gesproken.... Hey Hidiho?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik volg de menigtequote:
Gratiesj reclame voor Johnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
Andrea zal wel helemaal op het eind komen bij boulevard...
Echt, ze moest eens wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea zit zeker achter mee te kijken
jawel, de VO zei gisteren dat het de jongeren zijn die ruzies in de kiem smoren, hoepel dan maar op!quote:
Menigte heeft niks tegen G.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ik zou gewoon zo graag die kop van Hakim zien als hij zo zeker was van zijn positie, dattie hij er gewoon keihard uit moest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Gevoelsmatig..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Waarom? Vond het nu erg leuk om te zien en bovendien gaat vermoedelijk Billy nu Rienk ook een nominatiestem geven.
Mwah, ik vond SST Gerard & Karim goed te pruimen, geen spel maar gewoon leuke gesprekken over hun leven en veel lol samen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Toverheks het volgende:
ik zet de nootjes alvast klaar.....quote:
Nee meid, nog nooooit, maar ik weet zeker dat jij het wel even uitlegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Utopianen worden allemaal Rienkianen. Iemand wel eens gehoord van Jim Jones en Jonestown?
Ja, raar. Klaver had al uitgelegd dat deze kippen dit jaar niet broeden...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hakim: De natuur zijn beloop laten gaan
Jij ook alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
ja en dan kijken ze naar meer dan een week geledenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef bdd8 het volgende:
Denk dat de uitzending van vanavond een opkikker krijgt in kijkcijfers
triest toch dat die dochter nu overal komt opdraven ook geil op publiciteitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, heilige Andrea krijgt er zometeen van langs bij Blvrd door haar échte dochter.
Eerst nu bij Blvrd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.
weer zes rimpels erbij vrees ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Ik neem aan dat Andrea nu in de zenderkamer zit na de uitzending van Shownieuws.
Dat is wel iets anders dan Rienk.Zie eerder Andrea daar voor aanquote:Op dinndrea daar voor aansdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
ik ook maar denk dat ze er gewoon maling aan heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja en dan kijken ze naar meer dan een week geleden
Vertel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef misssnapshot het volgende:
Ongehoorzaam je stem zettenquote:
De Heere weet haar Redenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik ook maar denk dat ze er gewoon maling aan heeft
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoeveel hebben ze vandaag verdiend, trouwens?
- een paar 100quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef beequeen het volgende:
Sekte, klaarquote:
Wat boeit datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ook erg laag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
triest toch dat die dochter nu overal komt opdraven ook geil op publiciteit
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.quote:
Ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor het is weer spannend en wie heeft er dan Avonddienst?! Nou nou! (: Grrrrr
Op de SBS manier: het budget heeft een negatieve daling vandaag... (lees: Paul's motto: een dag niet besteld is een dag niet geleefd)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
min 3quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Tijdens de aftiteling.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De laatste 5 minuten waarschijnlijk.
Ehm.......quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer, ze krijgt er zelf niet van mee helaasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
Oeh, heilige Andrea krijgt er zometeen van langs bij Blvrd door haar échte dochter.
Utopia camera vrouw. Heel vervelendquote:
Eén troost. Je kunt later gewoon de 25 COSsen teruglezen dan ben je weer helemaal op de hoogtequote:
Wijkverpleging.quote:
Huilt!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eén troost. Je kunt later gewoon de 25 COSsen teruglezen dan ben je weer helemaal op de hoogte
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Andrea is al ff achter zegt Lot, zolang ben ik er nooit
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Kun je niet zeggen dat 15 mensen met verhoogde kans op besmetting met meerdere ziektes en zeer slechte hygiëne jou aandacht meer nodig hebben?quote:
staat in haar massage kamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.
Misschien wordt ze wel ingelicht over de ontwikkelingen omtrent haar dochter!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Ja hoor. Er lopen 15 man rond, je mist er niet snel 1.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
ja ik wil ook wel ff zien hoe ze terug komt, die duikt dr bed in met de slaapzak over dr kopquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heeft de uitzending van SBS zitten kijken, ik ben benieuwd hoe ze dat verwerkt.
Nee, ze staat al een paar uur Aike te masseren achter dat doek volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Jim in beeld??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is deze? Suddenly kleur correctie.
Ze is al een treetje hoger hoor ONS Yvonne, ze zit in de eindredactie en bepaald wie er wieberen moet of wie er niet wieberen gaatquote:
Zo live contact met Albertquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
jammer, maar ik neem aan dat ze het wel te horen krijgt, ik bedoel zoiets hou je toch niet achter ..... neem ik aan.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
multitaskenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Wacht maar tot je billy hoortquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Ransjih het volgende:
in m'n ene oor utopia en in m'n andere eu referendum debat
is net te doen
Ja hoor......I'm a non-believer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Stranger het volgende:
Nee, ze staat al een paar uur Aike te masseren achter dat doek volgens mij.
Daar zit een beeldscherm in. teilgatequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Toverheks het volgende:
Andrea is er gewoon is met de zwarte teil bezig
fixedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte management-kantoor.
Ja..wat is goed voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
jammer, maar ik neem aan dat ze het wel te horen krijgt, ik bedoel zoiets hou je toch niet achter ..... neem ik aan.
Meestal gaat ze dan janken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
Billy heeft haar roddelpositie al ingenomen ..lees: slaapgedeelte .. aka roddelruimte
Hebben ze geen kek schermpje op die wasmachine?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Daar zit een beeldscherm in. teilgate
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef community het volgende:
Hahah
Billy naar Rienk: "Ik heb jou nogsteeds heel erg hoog zitten."
Billy naar Andrea: "Ik weet wie het zegt. [..] Ik had hem heel erg hoog zitten."
Ik fluit nooit.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Billy fluit opgewekt, want ze zit er echt niet mee. Echt niet hoor!
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender checkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef mootie het volgende:
Billy fluit opgewekt, want ze zit er echt niet mee. Echt niet hoor!
Nee gaat ze niet meer doen.. want ze heeft van Aike geleerd dat ze een knopje kan omdraaien zodat ze haar emoties beter onder controle heeft.... heb ik haar laatst horen zeggenquote:
Gaat wat worden als ze te horen krijgt dat ze een stem heeft van de streamersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Billy sterft duizend doden in haar hoofd.
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender check
Zo te horen klopt ze haar ader alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
billy krijgt zo weer een shotje methadon bij de volgende zender check
Niet huilen hier nachtdienstquote:
Zo waarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Stranger het volgende:
Haha ze leest hardop en toch weet ik zeker dat ze er 0,0 van meekrijgt.
In de gierput verzopenquote:
die probeert tot tien te tellen met het grote kinderboek ,aar helaas verder als 3 komt ze nietquote:
Bij de "aan name" zullen ze zeker achtergrond checks gedaan hebben, vinden ze wat, zoals bij Andrea, laten ze dat toe, waarschijnlijk in de hoop, dat die beerput boven komt, goed voor de kijkcijfers!quote:
Ga naar 2 geweldigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Klote Boulevard, doen ze dat item helemaal op het laatst natuurlijk
Nee nu komt het let maar opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Billy heeft ook al een dochter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef RVer het volgende:
[..]
ah ok, en nu schrijft ze een brief naar haar dochter?
Ik snap die haat op Aike echt niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Toverheks het volgende:
En toch hoop ik dat Billy en hakim blijven zitten waar ze zitten, stel je voor 2 nieuwe bewoners ala Aike, dat trek ik echt niet
duh...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Dit ging over Aike die al "3 uur" door Andrea werd gemasseerd of whatever ( achter dat scherm) Ze waren Aike kwijt en vonden haar achter het scherm bij Andreaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef -sabine- het volgende:
Klopt dit?
Denk niet dat mensen de deelnemers haten tenslotte kennen we ze niet denk eerder irritatie door wat we zien op de streams .;)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Aike echt niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Toverheks het volgende:
sodemieter eens op met jullie tv gids over man bijt en RTL........ik doe ff een ..........
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wij weten meerquote:
Dat mondje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef beequeen het volgende:
Die verbeten kop van Aike op de treehugger.
Knap dat je geen haat hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]Haat, sorry ik heb geen haat hoor wat een klotewoord, maar het kind vind ik teveel omhoog gevallen, vind echt niks leuks aan haar met haar dure taaltje die ze bezigt......maar Haat echt niet
Oh ik bedoelde het ook niet letterlijk als 'haat' hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]Haat, sorry ik heb geen haat hoor wat een klotewoord, maar het kind vind ik teveel omhoog gevallen, vind echt niks leuks aan haar met haar dure taaltje die ze bezigt......maar Haat echt niet
Is toch zoquote:
nav Andreaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of ze een brief naar haar schrijft.
Als je het nou hebt over degene die de meeste vervelende langdradige gesprekken voert, Dan zeg ik ja.quote:
idd omhoog gevallen magement gululquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Toverheks het volgende:
Dat kan niet, want Boulevard is om half 8 afgelopen en dan begint Utopia ....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef SaladShaker het volgende:
Meestal doen ze dat Utopia nieuws van Boulevard tegelijk met Utopia zelf.
Nou ja, het nieuws en Boulevard liggen niet zover uit elkaar toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Boulevard is om half 8 afgelopen en dan begint Utopia ....
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef community het volgende:
Hahah
Billy naar Rienk: "Ik heb jou nogsteeds heel erg hoog zitten."
Billy naar Andrea: "Ik weet wie het zegt. [..] Ik had hem heel erg hoog zitten."
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef davidderotator het volgende:
Beeld van Aike doet me een beetje denken aan nieuwsberichten waarbij ze één of andere mummie van 5000 jaar oud gevonden hebben
Grumpy cat!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker bekkie pff
[ link | afbeelding ]
Ook fijnquote:
Iedere dag pannekoeken gaat ook vervelen, nu dus poffertjesquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.
Komt door het licht johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef asco het volgende:
Wat zien die vrouwen er trouwens allemaal hondsberoerd uit voor de leeftijd die ze hebben. Niet normaal.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef davidderotator het volgende:
Beeld van Aike doet me een beetje denken aan nieuwsberichten waarbij ze één of andere mummie van 5000 jaar oud gevonden hebben
Dat heet make-uploos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef asco het volgende:
Wat zien die vrouwen er trouwens allemaal hondsberoerd uit voor de leeftijd die ze hebben. Niet normaal.
Die schrikken zich rot als ze zichzelf terug gaan zien hahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef asco het volgende:
In het kader van recente ontwikkelingen binnen de sociaal-economische verhoudingen van het utopia bestaan, blijkt dat het centraliseren van de macht leidt tot niet tot slecht geanticipeerde zaken die buiten de controle van het zelf-geinitieerde management, waardoor veroordelingen van het huidig management team een logisch gevolg is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
idd omhoog gevallen magement gulul
Ja dat zei ik van de week ook al...moet eens een leuk plaatje van komen. Ben daar zelf niet zo goed in.quote:
Aikequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef beequeen het volgende:
Die verbeten kop van Aike op de treehugger.
Neehee, dat doen ze alleen tijdens centraal en de bijeenkomsten 's ochtends om 9.00 uur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Aike is duidelijk aan het doorpakken zoals ze al van plan was. Druk bezig met Utopia BV.
Het zou me niet verbazen als morgenochtend alle kruizen uit de broeken van Rienk geknipt blijken te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als morgenochtend alle kruizen uit de broeken van Rienk geknipt blijken te zijn.
bahaha moet jee eens op die utopia site gaan lezen. is echt allemaal anti Billy en Hakim.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk niet dat mensen de deelnemers haten tenslotte kennen we ze niet denk eerder irritatie door wat we zien op de streams .;)
Hij mag blij zijn als hij zijn kruis morgen nog heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als morgenochtend alle kruizen uit de broeken van Rienk geknipt blijken te zijn.
Castratie ogenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn als hij zijn kruis morgen nog heeft
Lees, de heren... De dames verdedigen hemquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:12 schreef Urb het volgende:
Waarom doen ze nu net alsof Jim niks goeds doet.![]()
Ze schijten hem gewoon.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter met een oog open slapen met die psychobil in de buurtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vanas dat verschil doorheeft kentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef beequeen het volgende:
Echt, Andrea doet maar wat. Lijkt in de verste verte niet op een schoonheidsbehandeling.
Oh wacht......
Logisch; dat is haar vervangster, althans: zo is het Aike verteld. Maar die vriendin weet inmiddels beter; die behoudt die positie, want Aike zal een vriendelijk ontslagbriefje krijgen van haar werkgever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.
Tsja naja, die hebben nu een goede smoes omdat ze vol op Peter kunnen, maar anders was het wellicht lastiger geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lees, de heren... De dames verdedigen hem(behalve andrea)
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Emil meld even dat Jimmy waarschijnlijk een probleem gaat maken van de huidige structuur.
Heeft jimmy ook wel door laten schemeren aan Emil
Ik hoest meestal in iemands gezichtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef bdd8 het volgende:
Andrea die in haar handen hoest tijdens het masseren
Jimmy ging vol in de aanval richting Aike over het"op een ochtend zelf besloten" management-teamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef community het volgende:
Emil meld even dat Jimmy waarschijnlijk een probleem gaat maken van de huidige structuur.
Heeft jimmy ook wel door laten schemeren aan Emil
Ik weet niet hoor. Paar dagen geleden werd er gezegd door Peter dat hij ruzie moest maken (Met de nieuwe) en dat hij dan weggestemd kon worden.. M.a.w hij wil naar huis en ik denk dat ze daar niet nog een opgever willen, dus dealtjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja naja, die hebben nu een goede smoes omdat ze vol op Peter kunnen, maar anders was het wellicht lastiger geweest.
rienk vond het een mooie gevaarlijke vrouwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:13 schreef SaladShaker het volgende:
Die kop van Andrea. Alsof ze in een bak stront staat te graaien.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pokkezooi, dat Boelevaart wacht tot laatste bericht over zweefteef.
Daarna begint de uitzending, maar ik moet nog euroshopperbier halen voor vanavond.
Dan de uitzending maar in topic lezen en eventueel de herhaling kijken.
Wanneer was dit, compleet gemist bahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jimmy ging vol in de aanval richting Aike over het"op een ochtend zelf besloten" management-team
Als je het niet volgt komt dit best heel raar overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef [url=t komt dibeequeen[/url] het volgende:
Ik denk dat Aike straks amper op kan staan van die boomstronk. Dat ligt toch voor geen meter?
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
Gvd, ik zit al ik weet niet hoe lang dat slappe gezeik van Kwalbert aan te horen alleen omdat ik dat stukje over Andrea wil zien......
eerder Deaud.... of zoals Andrea het zou zeggen: op een vredige plaats bij de Here..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Ransjih het volgende:
als aike alle negatieve energie van andrea krijgt, is ze morgen ziek
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pokkezooi, dat Boelevaart wacht tot laatste bericht over zweefteef.
Daarna begint de uitzending, maar ik moet nog euroshopperbier halen voor vanavond.
Dan de uitzending maar in topic lezen en eventueel de herhaling kijken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het niet volgt komt dit best heel raar over
Net voordat rienk en peter los gingenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Wanneer was dit, compleet gemist bah![]()
Ondertussen zit Peter bij de rest en keuvelt lekker mee, mooi!
net als haar echte dochter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eerder Deaud.... of zoals Andrea het zou zeggen: op een vredige plaats bij de Here..
Lekker, gaat al die dure olie nu op de mensen zelf?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
eerder Deaud.... of zoals Andrea het zou zeggen: op een vredige plaats bij de Here..
Tsja nu raakt ie borg niet kwijt, dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Paar dagen geleden werd er gezegd door Peter dat hij ruzie moest maken (Met de nieuwe) en dat hij dan weggestemd kon worden.. M.a.w hij wil naar huis en ik denk dat ze daar niet nog een opgever willen, dus dealtje
Ja, dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:16 schreef Soury het volgende:
Als je het niet volgt komt dit best heel raar over
Net zoals iedereen die ze niet snapt... En ze snapt niet veel mensenquote:
Ah I see, thnx!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Net voordat rienk en peter los gingen
Nee, tuurlijk niet... dat moet toch in de haren?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, gaat al die dure olie nu op de mensen zelf?
het heeft hier nog nooit zo lang opgestaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
Gvd, ik zit al ik weet niet hoe lang dat slappe gezeik van Kwalbert aan te horen alleen omdat ik dat stukje over Andrea wil zien......
Die doet alsof ze er niks om geeft, ondertussen kookt ze.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Billyboy fluit nog steeds.
Ik bedoel eigenlijk, dat het nu niet voor klanten gebruikt wordt, maar voor de Utopianen zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet... dat moet toch in de haren?
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy schrijft in haar dagboek: "Beste Kitty ...."
En een plezier dat ze heeft in haar eentje, met al haar goede vrienden dus.
Fluitendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy schrijft in haar dagboek: "Beste Kitty ...."
En een plezier dat ze heeft in haar eentje, met al haar goede vrienden dus.
Een klant is toch een klant? en ze verkwanseld toch allesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, dat het nu niet voor klanten gebruikt wordt, maar voor de Utopianen zelf
Dat gaan we nog weken horen...verheug me nu al...notttquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Rica het volgende:
"Het doet me echt helemaal niks, echt niet"
Alleen Peter kan momenteel een massage betalenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een klant is toch een klant? en ze verkwanseld toch alles
over wie had ze hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Andrea tegen Aike: nah, ik stem toch niet op hem, we hebben het uitgesproken...![]()
Op wie stemt ze niet? Heb ik ff gemist.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Andrea tegen Aike: nah, ik stem toch niet op hem, we hebben het uitgesproken...![]()
"Ik weet ook wie het zegt, dus"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:20 schreef Rica het volgende:
"Het doet me echt helemaal niks, echt niet"
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Alleen Peter kan momenteel een massage betalen
Jimmyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op wie stemt ze niet? Heb ik ff gemist.
Jimmyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op wie stemt ze niet? Heb ik ff gemist.
Forum Opties | |
---|---|